Hij 'werkt' nu tijdelijk even in NL met een NL BSN nummer (handiger vanwege prijzengeld e.d.)quote:
Daar krijgen ze nu vast vragen over en moeten ze mensen op de juiste plek zettenquote:Op zondag 2 maart 2025 19:33 schreef mazaru het volgende:
Wat een rare vragen op de homepage
Wie roddelt er het meest
Wie is de beste teamplayer
Wie klaagt er het meest
Wie doet er het meest in het huishouden
Dat zou gek zijn want je kunt er nog steeds stemmen. Maar bij deze BB kijk ik nergens meer van opquote:Op zondag 2 maart 2025 19:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Daar krijgen ze nu vast vragen over en moeten ze mensen op de juiste plek zetten
zal wel weer een ranking the bewoners aankomen.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:33 schreef mazaru het volgende:
Wie roddelt er het meest
Wie klaagt er het meest
Misschien zien we ze straks ineens hossend in carnavalskleding uit de gameroom komenquote:Op zondag 2 maart 2025 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
ik dacht dat er een carnavals feestje zou komen
ja bedacht ik ook later. je kon tot8u stemmen ofzo. Noujah geen idee. We horen het wel weerquote:Op zondag 2 maart 2025 19:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou gek zijn want je kunt er nog steeds stemmen. Maar bij deze BB kijk ik nergens meer van op
quote:Op zondag 2 maart 2025 19:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien zien we ze straks ineens hossend in carnavalskleding uit de gameroom komen
Op insta is ook nog iets van een vragen ding geweest. 10 van zulke vragen:quote:Op zondag 2 maart 2025 19:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou gek zijn want je kunt er nog steeds stemmen. Maar bij deze BB kijk ik nergens meer van op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien daarvan?“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Zijn dat geen vragen die gesteld worden aan de lezers op de homepage?quote:Op zondag 2 maart 2025 19:33 schreef mazaru het volgende:
Wie roddelt er het meest
Wie klaagt er het meest
quote:Op zondag 2 maart 2025 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op insta is ook nog iets van een vragen ding geweest. 10 van zulke vragen:Was me teveel werk met invullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien daarvan?
Smile, it's free therapy.
Vind het ook maar rare vragen.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:33 schreef mazaru het volgende:
Wie roddelt er het meest
Wie klaagt er het meest
quote:Op zondag 2 maart 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Geluidje klinkt, BB roept ze voor een examen.
Reactie van Sharice
[ afbeelding ]
Geen geluid? Rechtermuisknop -> 'show all controls'
Dit zijn idd de vragen. Het gaat om ranking van de bewoners. Je mag nog tot acht uur invullen. Het is wel geinig om te doen als er toch geen streams zijn.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:33 schreef mazaru het volgende:
Wie roddelt er het meest
Wie klaagt er het meest
Reactie van Sharice
[ afbeelding ]
Linda had destijds 'De Verzamelaar' gekocht, daarmee kon ze geld van anderen stelen, maar die is met haar vertrek komen te vervallen.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:49 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben het in de SL over GC en vroeg me af waar de GC is gebleven waarmee je het geld van een ander kan stelen? Of heeft niemand die toen gekocht?
Geen top dagquote:
hij is vast een tactiek aan het bedenken mensen op het bankje te krijgenquote:
Helaas is denken niet zijn sterkste kantquote:Op zondag 2 maart 2025 19:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij is vast een tactiek aan het bedenken mensen op het bankje te krijgen
quote:Op zondag 2 maart 2025 19:58 schreef spapaars het volgende:
Poging tot 10 te tellen, en het gaat niet gemakkelijk.
[ afbeelding ]
jane hequote:Op zondag 2 maart 2025 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
Milena komt Wat kut
ik wist niet hoe ik mensen moest rangschikken
Pootje: tsjaaa
Janequote:Op zondag 2 maart 2025 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
Milena komt Wat kut
ik wist niet hoe ik mensen moest rangschikken
Pootje: tsjaaa
Dat was op Instagram ik heb het geprobeerd, maar dan versprong de cirkel continu en je speelde voor 500,- euro. Dus ik heb het gelaten en gestopt ermee.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Hebben een deel van de kijkers ook vast gedaan, favorieten/niet favorieten.quote:
Ik wel in ieder gevalquote:Op zondag 2 maart 2025 20:01 schreef Verity het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Hebben een deel van de kijkers ook vast gedaan, favorieten/niet favorieten.
wij zien zelfs elsa nog op streamquote:Op zondag 2 maart 2025 20:03 schreef Luna68 het volgende:
Oh Jane weet het allemaal weer beter want zij zitten daar 24/7 en de kijker ziet maar een uur. Pppfffff die vergeet echt even dat er een livestream bestaat
En dat wij ook dingen te zien krijgen, waarvan een sommige bewoners niets vanaf weten.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:03 schreef Luna68 het volgende:
Oh Jane weet het allemaal weer beter want zij zitten daar 24/7 en de kijker ziet maar een uur. Pppfffff die vergeet echt even dat er een livestream bestaat
ja daar leeft ze voor sneren gevenquote:
uh dacht 4000 werd er gezegdquote:Op zondag 2 maart 2025 20:06 schreef Kissingbird het volgende:
Ze kunnen geld winnen hiermee heb ik het idee
Ja en dan moet je ze op volgorde sorterenquote:Op zondag 2 maart 2025 19:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zijn dat geen vragen die gesteld worden aan de lezers op de homepage?
Jordy zei het al kijken mensen mee hele dagquote:Op zondag 2 maart 2025 20:04 schreef Verity het volgende:
[..]
En dat wij ook dingen te zien krijgen, waarvan een sommige bewoners niets vanaf weten.
Pcies, wat in de grote slaapkamer besproken wordt als zij daar niet is. Wij kiezen waar we naar kijken als er geen twinstream of SL isquote:Op zondag 2 maart 2025 20:04 schreef Verity het volgende:
[..]
En dat wij ook dingen te zien krijgen, waarvan een sommige bewoners niets vanaf weten.
8 uur geloof ik. Nu niet meer in ieder geval.quote:
En dat moet bepaald worden door de tv uitzendingen waar je ziet wat ze je willen laten zien en streams waar je te weinig mee krijgt.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:33 schreef mazaru het volgende:
Wie roddelt er het meest
Wie klaagt er het meest
Reactie van Sharice
[ afbeelding ]
Ahh oké.. dacht waar is die geblevenquote:Op zondag 2 maart 2025 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Linda had destijds 'De Verzamelaar' gekocht, daarmee kon ze geld van anderen stelen, maar die is met haar vertrek komen te vervallen.
Ja had ik ook ingevuld!quote:Op zondag 2 maart 2025 20:12 schreef Adat231 het volgende:
ik ben bang dat we Kiki een trauma bezorgen waar die lang over zal lullen als grootste klager
Mattie is er nog nietquote:Op zondag 2 maart 2025 20:14 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zitten allemaal in de woonkamer. Samen..koffie drinken.
Daar had ik Mattheus, die doet echt geen reet in huisquote:Op zondag 2 maart 2025 20:05 schreef Joyce-43 het volgende:
met minst in huishouden hoor ik hun Pootje op 3 nou ik heb hem op 8 gezet![]()
Klopt de sfeer is daar over het algemeen beter dan hierquote:Op zondag 2 maart 2025 20:14 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zitten allemaal in de woonkamer. Samen..koffie drinken.
quote:Op zondag 2 maart 2025 20:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Klopt de sfeer is daar over het algemeen beter dan hier
En waar sommige mensen heel erg in bescherming worden genomen en anderen het tegengesteldequote:Op zondag 2 maart 2025 20:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En dat moet bepaald worden door de tv uitzendingen waar je ziet wat ze je willen laten zien en streams waar je te weinig mee krijgt.
koffietijdquote:Op zondag 2 maart 2025 20:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat is deze?
Hardop gelachen maar geen idee waarom.
TOPSFEERquote:Op zondag 2 maart 2025 20:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Die doet heel weinig idd maar ik denk dat Keanu nog minder doet.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar had ik Mattheus, die doet echt geen reet in huis
quote:Op zondag 2 maart 2025 20:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het tanken op de site van goplay en RTL ging ook al stroefquote:Op zondag 2 maart 2025 20:01 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Dat was op Instagram ik heb het geprobeerd, maar dan versprong de cirkel continu en je speelde voor 500,- euro. Dus ik heb het gelaten en gestopt ermee.
Die doet in ieder geval het minstquote:Op zondag 2 maart 2025 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Feest der herkenning deze woonkamer discussie, lijkt de COS wel!
"Die doet meer dan die!"
"Nee die doet meer!"
Kan ze plakken met de mango’s nu ze niet meer aan Milena plaktquote:
En als hij dan zogenaamd mee gaat helpen staat hij meer te zwaaien met de theedoekquote:Op zondag 2 maart 2025 20:22 schreef Flow3r het volgende:
Mattie verontwaardigd dat ze hem laag inschatten bij wie vaak het huishouden doet, hij vindt dat hij het meeste afwast van iedereen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2025 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Feest der herkenning deze woonkamer discussie, lijkt de COS wel!
"Die doet meer dan die!"
"Nee die doet meer!"
Precies dat iddquote:Op zondag 2 maart 2025 20:26 schreef Flow3r het volgende:
Jane over Mattie in het huishouden : "hij doet alsof '![]()
[ afbeelding ]
tot de slechts scorende van deze quiz genomineerd is.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:26 schreef lojanda het volgende:
Ze zijn weer even hun frustratie vergeten en lachen met elkaar.. benieuwd hoelang dat nog duurt
Mag ik raden?quote:Op zondag 2 maart 2025 20:30 schreef mazaru het volgende:
Die vragen hadden veel beter kunnen zijn.
Wie is het minst betrouwbaar
Wie is het meest arrogant
Wie is er overtuigd dat hij/zij de winnaar wordt van BB
Wie steelt er het meest
En dan op volgorde zetten maar wel op zo'n manier dat iedereen kan zien wat je kiest.
Ik weet wel wie ik bij al die vragen op 1 zou zetten.
Axelquote:Op zondag 2 maart 2025 20:30 schreef mazaru het volgende:
Die vragen hadden veel beter kunnen zijn.
Wie is het minst betrouwbaar
Wie is het meest arrogant
Wie is er overtuigd dat hij/zij de winnaar wordt van BB
Wie steelt er het meest
En dan op volgorde zetten maar wel op zo'n manier dat iedereen kan zien wat je kiest.
Ik weet wel wie ik bij al die vragen op 1 zou zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kunnen elk moment worden opgeroepen aan het werk te gaan met oppimpen van een fan object.quote:
Dat kan morgen ook nog …quote:Op zondag 2 maart 2025 20:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze kunnen elk moment worden opgeroepen aan het werk te gaan met oppimpen van een fan object.
Vannachtquote:
quote:Op zondag 2 maart 2025 20:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Axel
Op alle punten spot on.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
yepquote:Op zondag 2 maart 2025 20:36 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Was dit spel al eerder bij Salar en wie de minste punten had was genomineerd toch?
Gebakken banaanquote:Op zondag 2 maart 2025 20:41 schreef Rhosyn het volgende:
Keanu en Jane zijn wat lekkers aan het maken. Iets met koude koffie en overrijpe bananen?
Nee daar moesten ze zich eerst zelf rangschikken hoe ze in de groep stonden en later was het hoe de kijkers ze rangschikt geloof ik, of.andersom dat weet ik niet meerquote:Op zondag 2 maart 2025 20:36 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Was dit spel al eerder bij Salar en wie de minste punten had was genomineerd toch?
en als hij gaat wie dan?quote:Op zondag 2 maart 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
Pootje is trouwens gewoon de oudste van de groep ..
Ligt op Keanu na, best dicht bij elkaar.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is nog weekend gelukkkigquote:Op zondag 2 maart 2025 20:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat ik eruit opmaak is het feestje het weekend.
https://www.instagram.com(...)MWJ0cDczYWp0ZDFvMA==
quote:Op zondag 2 maart 2025 20:54 schreef Adat231 het volgende:
nou hopelijk eerst die uitslag van de kwis, dan het feest en na het feest gelijk de bel dat de eerste 2 moeten werken aan pimp skills
SHarice is hier al bezig met der nieuwe slachtoffer, en zag net op beeld dat ze Jolien al aan masseren wasquote:
Roddelen vind ik toch anders dan tactisch dingen bespreken. BB had dan beter kunnen vragen: Wie is het meest tactisch?quote:Op zondag 2 maart 2025 20:59 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy heeft zichzelf op 2 gezet bij de roddelvraag
Matthie of jolie op 2 en 3 gezet met de opmerking: in het kartel kun je niet anders
stomme kledij zeg!quote:Op zondag 2 maart 2025 20:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
Uk ook gedaanquote:Op zondag 2 maart 2025 21:02 schreef Adat231 het volgende:
ik heb sharice op nummer 1 roddelaar. het is vaak niet mooi geweest wat uit haar mond is gekomen over anderen. Vind dat meer roddelen dan nominatiepraat en strategieen,.
Dit is idd te matig jaquote:Op zondag 2 maart 2025 20:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ben benieuwd hoe het tafeltje wordt als hij daarvoor 7 biertjes heeft weggeklokt op het feestjequote:Op zondag 2 maart 2025 21:07 schreef Was-beer het volgende:
Jordy: ik ga niet in de nacht, dan laat ik dat tafeltje wel wit
Jawel, ze kunnen elkaar aflossen tijdens de polonaise.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:13 schreef Schakeltopia het volgende:
ja de eerste gaan pimpen, dus dat word geen feest
Wat een mislukte lokroep.quote:
Jawel Axel moet komenquote:Op zondag 2 maart 2025 21:15 schreef KinKiJan het volgende:
Dit kan toch niet de bedoeling zijn geweest?
BB straffen de bewoners omdat ze altijd langzaam zijnquote:Op zondag 2 maart 2025 21:15 schreef kater1 het volgende:
Hahahaha BB straft Jane af die vroeg of het vannacht ook zo zou zijn
Mattie duurt ook geen 24 uur met een pot die hij heeftquote:Op zondag 2 maart 2025 21:18 schreef Hznootje het volgende:
Axel is toch binnen 30 minuten klaar met die kabouterDaar tegenover moet Jane een hele grote kist
Een inductie plaat vindt dat niet leukquote:Op zondag 2 maart 2025 21:21 schreef Joyce-43 het volgende:
is dat slim een theedoek op die kookplaat?
is over de afzuiger, zodat de olie er niet in spettert denk ikquote:Op zondag 2 maart 2025 21:21 schreef Joyce-43 het volgende:
is dat slim een theedoek op die kookplaat?
Mijn chinees adviseert dat met pindasaus, die combi vind ik dus helemaal niets.quote:
oh wow, ik doe poedersuikerquote:Op zondag 2 maart 2025 21:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mijn chinees adviseert dat met pindasaus, die combi vind ik dus helemaal niets.
wij blijven hopen!quote:Op zondag 2 maart 2025 21:26 schreef Adat231 het volgende:
hoop dat het feestje dan na de eerste shift is
Jane vertelde vanmiddag dat ze een la heeft bij haar thuis met kleding van vriendinnen erin.. die trui heeft ze daaruit gepaktquote:
Ach de vuilnis bak in niemand weet hetquote:Op zondag 2 maart 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jane vertelde vanmiddag dat ze een la heeft bij haar thuis met kleding van vriendinnen erin.. die trui heeft ze daaruit gepakt
nog echt ookquote:Op zondag 2 maart 2025 21:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Weer van de action zeker
TOP kwaliteit
Ook voor de anderen. Jolien kwam met het idee, dat Mattheus een zin op de pot kon "schrijven". Mattheus vond dat super, maar dat gaat met zulke dikke/grote kwasten het al niet worden.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt.. dit is toch gepruts zo voor Axel.
Mijn kids hebben wel n krijtbord. Jane en Axel beweren dat dat niet meer bestaatquote:Op zondag 2 maart 2025 21:32 schreef engine het volgende:
Jane ziet kinderen in de eerste klas dikke macbook hebben enzo
op school? hebben ze geen digibord daar?quote:Op zondag 2 maart 2025 21:33 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Mijn kids hebben wel n krijtbord. Jane en Axel beweren dat dat niet meer bestaat
Het is ook wel een ondankbaar ding om op te moeten knappen.quote:
Nee! Vrije school! De mooiste krijttekeningen maakt de jufquote:Op zondag 2 maart 2025 21:35 schreef Adat231 het volgende:
[..]
op school? hebben ze geen digibord daar?
Nee echt !!! Die verf gaat ook totaal niet op die bloempot straks! Ook geen schilder kwasten! Had er plak folie bij gedaan en mini schaartjes en mesjes kan je nog stickers maken. Echt bout ditquote:Op zondag 2 maart 2025 21:37 schreef Verity het volgende:
Het pimpen is best een leuk idee, maar de dingen die in potten zitten zijn meer voor kinderen. Dat ga je toch niet allemaal op die spullen plakken
ik ookquote:Op zondag 2 maart 2025 21:43 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had toch liever een feestje geloof ik
Ze zei dat ze goed was in klussen maar als ik haar bezig zie twijfel ik daaraan.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jane haal die roller nou is in 1 streek en 1 richting
Is toch pastel roze? Niks mis mee..alleen die verf is k*tquote:Op zondag 2 maart 2025 21:43 schreef kater1 het volgende:
En een mooie houten kist is nu een net niet helemaal goeie kleur roze...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |