tot de slechts scorende van deze quiz genomineerd is.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:26 schreef lojanda het volgende:
Ze zijn weer even hun frustratie vergeten en lachen met elkaar.. benieuwd hoelang dat nog duurt
Mag ik raden?quote:Op zondag 2 maart 2025 20:30 schreef mazaru het volgende:
Die vragen hadden veel beter kunnen zijn.
Wie is het minst betrouwbaar
Wie is het meest arrogant
Wie is er overtuigd dat hij/zij de winnaar wordt van BB
Wie steelt er het meest
En dan op volgorde zetten maar wel op zo'n manier dat iedereen kan zien wat je kiest.
Ik weet wel wie ik bij al die vragen op 1 zou zetten.
Axelquote:Op zondag 2 maart 2025 20:30 schreef mazaru het volgende:
Die vragen hadden veel beter kunnen zijn.
Wie is het minst betrouwbaar
Wie is het meest arrogant
Wie is er overtuigd dat hij/zij de winnaar wordt van BB
Wie steelt er het meest
En dan op volgorde zetten maar wel op zo'n manier dat iedereen kan zien wat je kiest.
Ik weet wel wie ik bij al die vragen op 1 zou zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kunnen elk moment worden opgeroepen aan het werk te gaan met oppimpen van een fan object.quote:
Dat kan morgen ook nog …quote:Op zondag 2 maart 2025 20:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze kunnen elk moment worden opgeroepen aan het werk te gaan met oppimpen van een fan object.
Vannachtquote:
quote:Op zondag 2 maart 2025 20:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Axel
Op alle punten spot on.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
yepquote:Op zondag 2 maart 2025 20:36 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Was dit spel al eerder bij Salar en wie de minste punten had was genomineerd toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |