En waar sommige mensen heel erg in bescherming worden genomen en anderen het tegengesteldequote:Op zondag 2 maart 2025 20:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En dat moet bepaald worden door de tv uitzendingen waar je ziet wat ze je willen laten zien en streams waar je te weinig mee krijgt.
koffietijdquote:Op zondag 2 maart 2025 20:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat is deze?
Hardop gelachen maar geen idee waarom.
TOPSFEERquote:Op zondag 2 maart 2025 20:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Klopt de sfeer is daar over het algemeen beter dan hier
Die doet heel weinig idd maar ik denk dat Keanu nog minder doet.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar had ik Mattheus, die doet echt geen reet in huis
quote:Op zondag 2 maart 2025 20:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Klopt de sfeer is daar over het algemeen beter dan hier
Het tanken op de site van goplay en RTL ging ook al stroefquote:Op zondag 2 maart 2025 20:01 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Dat was op Instagram ik heb het geprobeerd, maar dan versprong de cirkel continu en je speelde voor 500,- euro. Dus ik heb het gelaten en gestopt ermee.
Die doet in ieder geval het minstquote:Op zondag 2 maart 2025 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Feest der herkenning deze woonkamer discussie, lijkt de COS wel!
"Die doet meer dan die!"
"Nee die doet meer!"
Kan ze plakken met de mango’s nu ze niet meer aan Milena plaktquote:
En als hij dan zogenaamd mee gaat helpen staat hij meer te zwaaien met de theedoekquote:Op zondag 2 maart 2025 20:22 schreef Flow3r het volgende:
Mattie verontwaardigd dat ze hem laag inschatten bij wie vaak het huishouden doet, hij vindt dat hij het meeste afwast van iedereen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2025 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Feest der herkenning deze woonkamer discussie, lijkt de COS wel!
"Die doet meer dan die!"
"Nee die doet meer!"
Precies dat iddquote:Op zondag 2 maart 2025 20:26 schreef Flow3r het volgende:
Jane over Mattie in het huishouden : "hij doet alsof '![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |