Dat was op Instagram ik heb het geprobeerd, maar dan versprong de cirkel continu en je speelde voor 500,- euro. Dus ik heb het gelaten en gestopt ermee.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou gek zijn want je kunt er nog steeds stemmen. Maar bij deze BB kijk ik nergens meer van op
Daar lijkt het wel op. Hebben een deel van de kijkers ook vast gedaan, favorieten/niet favorieten.quote:
Ik wel in ieder gevalquote:Op zondag 2 maart 2025 20:01 schreef Verity het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Hebben een deel van de kijkers ook vast gedaan, favorieten/niet favorieten.
wij zien zelfs elsa nog op streamquote:Op zondag 2 maart 2025 20:03 schreef Luna68 het volgende:
Oh Jane weet het allemaal weer beter want zij zitten daar 24/7 en de kijker ziet maar een uur. Pppfffff die vergeet echt even dat er een livestream bestaat
En dat wij ook dingen te zien krijgen, waarvan een sommige bewoners niets vanaf weten.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:03 schreef Luna68 het volgende:
Oh Jane weet het allemaal weer beter want zij zitten daar 24/7 en de kijker ziet maar een uur. Pppfffff die vergeet echt even dat er een livestream bestaat
ja daar leeft ze voor sneren gevenquote:
uh dacht 4000 werd er gezegdquote:Op zondag 2 maart 2025 20:06 schreef Kissingbird het volgende:
Ze kunnen geld winnen hiermee heb ik het idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |