Dat was op Instagram ik heb het geprobeerd, maar dan versprong de cirkel continu en je speelde voor 500,- euro. Dus ik heb het gelaten en gestopt ermee.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou gek zijn want je kunt er nog steeds stemmen. Maar bij deze BB kijk ik nergens meer van op
Daar lijkt het wel op. Hebben een deel van de kijkers ook vast gedaan, favorieten/niet favorieten.quote:
Ik wel in ieder gevalquote:Op zondag 2 maart 2025 20:01 schreef Verity het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Hebben een deel van de kijkers ook vast gedaan, favorieten/niet favorieten.
wij zien zelfs elsa nog op streamquote:Op zondag 2 maart 2025 20:03 schreef Luna68 het volgende:
Oh Jane weet het allemaal weer beter want zij zitten daar 24/7 en de kijker ziet maar een uur. Pppfffff die vergeet echt even dat er een livestream bestaat
En dat wij ook dingen te zien krijgen, waarvan een sommige bewoners niets vanaf weten.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:03 schreef Luna68 het volgende:
Oh Jane weet het allemaal weer beter want zij zitten daar 24/7 en de kijker ziet maar een uur. Pppfffff die vergeet echt even dat er een livestream bestaat
ja daar leeft ze voor sneren gevenquote:
uh dacht 4000 werd er gezegdquote:Op zondag 2 maart 2025 20:06 schreef Kissingbird het volgende:
Ze kunnen geld winnen hiermee heb ik het idee
Ja en dan moet je ze op volgorde sorterenquote:Op zondag 2 maart 2025 19:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zijn dat geen vragen die gesteld worden aan de lezers op de homepage?
Jordy zei het al kijken mensen mee hele dagquote:Op zondag 2 maart 2025 20:04 schreef Verity het volgende:
[..]
En dat wij ook dingen te zien krijgen, waarvan een sommige bewoners niets vanaf weten.
Pcies, wat in de grote slaapkamer besproken wordt als zij daar niet is. Wij kiezen waar we naar kijken als er geen twinstream of SL isquote:Op zondag 2 maart 2025 20:04 schreef Verity het volgende:
[..]
En dat wij ook dingen te zien krijgen, waarvan een sommige bewoners niets vanaf weten.
8 uur geloof ik. Nu niet meer in ieder geval.quote:
En dat moet bepaald worden door de tv uitzendingen waar je ziet wat ze je willen laten zien en streams waar je te weinig mee krijgt.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:33 schreef mazaru het volgende:
Wat een rare vragen op de homepage
Wie roddelt er het meest
Wie is de beste teamplayer
Wie klaagt er het meest
Wie doet er het meest in het huishouden
quote:Op zondag 2 maart 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Geluidje klinkt, BB roept ze voor een examen.
Reactie van Sharice
[ afbeelding ]
Geen geluid? Rechtermuisknop -> 'show all controls'
Ahh oké.. dacht waar is die geblevenquote:Op zondag 2 maart 2025 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Linda had destijds 'De Verzamelaar' gekocht, daarmee kon ze geld van anderen stelen, maar die is met haar vertrek komen te vervallen.
Ja had ik ook ingevuld!quote:Op zondag 2 maart 2025 20:12 schreef Adat231 het volgende:
ik ben bang dat we Kiki een trauma bezorgen waar die lang over zal lullen als grootste klager
Mattie is er nog nietquote:Op zondag 2 maart 2025 20:14 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zitten allemaal in de woonkamer. Samen..koffie drinken.
Daar had ik Mattheus, die doet echt geen reet in huisquote:Op zondag 2 maart 2025 20:05 schreef Joyce-43 het volgende:
met minst in huishouden hoor ik hun Pootje op 3 nou ik heb hem op 8 gezet![]()
Klopt de sfeer is daar over het algemeen beter dan hierquote:Op zondag 2 maart 2025 20:14 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zitten allemaal in de woonkamer. Samen..koffie drinken.
quote:Op zondag 2 maart 2025 20:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Klopt de sfeer is daar over het algemeen beter dan hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |