Mijn chinees adviseert dat met pindasaus, die combi vind ik dus helemaal niets.quote:
oh wow, ik doe poedersuikerquote:Op zondag 2 maart 2025 21:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mijn chinees adviseert dat met pindasaus, die combi vind ik dus helemaal niets.
wij blijven hopen!quote:Op zondag 2 maart 2025 21:26 schreef Adat231 het volgende:
hoop dat het feestje dan na de eerste shift is
Jane vertelde vanmiddag dat ze een la heeft bij haar thuis met kleding van vriendinnen erin.. die trui heeft ze daaruit gepaktquote:
Ach de vuilnis bak in niemand weet hetquote:Op zondag 2 maart 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jane vertelde vanmiddag dat ze een la heeft bij haar thuis met kleding van vriendinnen erin.. die trui heeft ze daaruit gepakt
nog echt ookquote:Op zondag 2 maart 2025 21:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Weer van de action zeker
TOP kwaliteit
Ook voor de anderen. Jolien kwam met het idee, dat Mattheus een zin op de pot kon "schrijven". Mattheus vond dat super, maar dat gaat met zulke dikke/grote kwasten het al niet worden.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt.. dit is toch gepruts zo voor Axel.
Mijn kids hebben wel n krijtbord. Jane en Axel beweren dat dat niet meer bestaatquote:Op zondag 2 maart 2025 21:32 schreef engine het volgende:
Jane ziet kinderen in de eerste klas dikke macbook hebben enzo
op school? hebben ze geen digibord daar?quote:Op zondag 2 maart 2025 21:33 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Mijn kids hebben wel n krijtbord. Jane en Axel beweren dat dat niet meer bestaat
Het is ook wel een ondankbaar ding om op te moeten knappen.quote:
Nee! Vrije school! De mooiste krijttekeningen maakt de jufquote:Op zondag 2 maart 2025 21:35 schreef Adat231 het volgende:
[..]
op school? hebben ze geen digibord daar?
Nee echt !!! Die verf gaat ook totaal niet op die bloempot straks! Ook geen schilder kwasten! Had er plak folie bij gedaan en mini schaartjes en mesjes kan je nog stickers maken. Echt bout ditquote:Op zondag 2 maart 2025 21:37 schreef Verity het volgende:
Het pimpen is best een leuk idee, maar de dingen die in potten zitten zijn meer voor kinderen. Dat ga je toch niet allemaal op die spullen plakken
ik ookquote:Op zondag 2 maart 2025 21:43 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had toch liever een feestje geloof ik
Ze zei dat ze goed was in klussen maar als ik haar bezig zie twijfel ik daaraan.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jane haal die roller nou is in 1 streek en 1 richting
Is toch pastel roze? Niks mis mee..alleen die verf is k*tquote:Op zondag 2 maart 2025 21:43 schreef kater1 het volgende:
En een mooie houten kist is nu een net niet helemaal goeie kleur roze...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |