Gebakken banaanquote:Op zondag 2 maart 2025 20:41 schreef Rhosyn het volgende:
Keanu en Jane zijn wat lekkers aan het maken. Iets met koude koffie en overrijpe bananen?
Nee daar moesten ze zich eerst zelf rangschikken hoe ze in de groep stonden en later was het hoe de kijkers ze rangschikt geloof ik, of.andersom dat weet ik niet meerquote:Op zondag 2 maart 2025 20:36 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Was dit spel al eerder bij Salar en wie de minste punten had was genomineerd toch?
en als hij gaat wie dan?quote:Op zondag 2 maart 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
Pootje is trouwens gewoon de oudste van de groep ..
Ligt op Keanu na, best dicht bij elkaar.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is nog weekend gelukkkigquote:Op zondag 2 maart 2025 20:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat ik eruit opmaak is het feestje het weekend.
https://www.instagram.com(...)MWJ0cDczYWp0ZDFvMA==
quote:Op zondag 2 maart 2025 20:54 schreef Adat231 het volgende:
nou hopelijk eerst die uitslag van de kwis, dan het feest en na het feest gelijk de bel dat de eerste 2 moeten werken aan pimp skills
SHarice is hier al bezig met der nieuwe slachtoffer, en zag net op beeld dat ze Jolien al aan masseren wasquote:
Roddelen vind ik toch anders dan tactisch dingen bespreken. BB had dan beter kunnen vragen: Wie is het meest tactisch?quote:Op zondag 2 maart 2025 20:59 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy heeft zichzelf op 2 gezet bij de roddelvraag
Matthie of jolie op 2 en 3 gezet met de opmerking: in het kartel kun je niet anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |