Er zijn 20084 woorden van veertien lettersquote:Op zondag 2 maart 2025 19:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zij waren in de panic room vanmiddag tijdens het spel en moesten een 14 letterig woord maken.
100 euro per letter die gevonden was in het huis. 13 gevonden (1300 euro 1293 voor Jordy 7 voor Pootje)
ze hebben het woord geraden, maar het was in hun voordeel als ze dat woord voor hen zelf zouden houden.
En dat woord staat hier niet eens tussen denk. Ik vermoed dat het vendingmachine is op basis van wat gesmoes tussen Keanu en Jolienquote:Op zondag 2 maart 2025 19:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er zijn 20084 woorden van veertien letters
https://nl.wikwik.org/woorden14letter.htm
Ik krijg hier een deuntje van in mijn hoofd. Iets met.. van je hi ha oteradieheu etc zo ietsquote:
Mattie is goed verzekerdquote:Op zondag 2 maart 2025 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was best wel gevaarlijk.. ze mist maar net met haar achterhoofd dat koffietafeltje
Wowquote:Op zondag 2 maart 2025 19:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En dat woord staat hier niet eens tussen denk. Ik vermoed dat het vendingmachine is op basis van wat gesmoes tussen Keanu en Jolien
Zat ik net te denken.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was best wel gevaarlijk.. ze mist maar net met haar achterhoofd dat koffietafeltje
Die dansmoves van Axelquote:
Nee, ze moesten naar de GR voor een examenquote:Op zondag 2 maart 2025 19:23 schreef Snensie het volgende:
Nee toch? Hebben we nu gestemd voor een feestje dat we niet mogen zien? Grrrrrrr 😡
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |