Maar als ze braaf zijn geweest en goed naar hem hebben geluisterd en hem flink adoreren dan mogen ze er vast ook wel 1 hoor.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:07 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
En de pot in handen van Jordy en ik zag hem maar eten ervan. Die zorgt goed voor zichzelf.
Vlak voor het eten hebben ze er allemaal flink van gegeten niemand komt tekortquote:Op zondag 2 maart 2025 19:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als ze braaf zijn geweest en goed naar hem hebben geluisterd en hem flink adoreren dan mogen ze er vast ook wel 1 hoor.![]()
Zolang ze hem maar wel bedanken voor zijn vrijgevigheid.
Zij waren in de panic room vanmiddag tijdens het spel en moesten een 14 letterig woord maken.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:08 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Hebben Jolien en Keanu een geheime missie? Iets met een woord maken?
Maar hij mocht niet slapen van BBquote:Op zondag 2 maart 2025 19:11 schreef ledn81 het volgende:
Jordy is moe en wil slapen.
Tijd voor een feestje vanavond
Hahaha.. idd. 🤣quote:Op zondag 2 maart 2025 19:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als ze braaf zijn geweest en goed naar hem hebben geluisterd en hem flink adoreren dan mogen ze er vast ook wel 1 hoor.![]()
Zolang ze hem maar wel bedanken voor zijn vrijgevigheid.
Oké, thanks!quote:Op zondag 2 maart 2025 19:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zij waren in de panic room vanmiddag tijdens het spel en moesten een 14 letterig woord maken.
100 euro per letter die gevonden was in het huis. 13 gevonden (1300 euro 1293 voor Jordy 7 voor Pootje)
ze hebben het woord geraden, maar het was in hun voordeel als ze dat woord voor hen zelf zouden houden.
Omg! Jordy ook nog aan het bier vanavond? Have Mercyquote:Op zondag 2 maart 2025 19:11 schreef ledn81 het volgende:
Komt wel goed met een paar biertjesquote:Op zondag 2 maart 2025 19:11 schreef ledn81 het volgende:
Eh?quote:Op zondag 2 maart 2025 18:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jolien is gek op worst.. vooral die ze in een parenclub hebben
En als die gaat zuipen dan heeft hij geen rem maar zuipt die door tot die omrolt.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:14 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Omg! Jordy ook nog aan het bier vanavond? Have Mercy
quote:Op zondag 2 maart 2025 18:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zeg ik![]()
Maar ze komt wel graag in parenclubs heeft ze gezegd dus dacht dan lust ze vast worst
quote:Op zondag 2 maart 2025 19:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
En als die gaat zuipen dan heeft hij geen rem maar zuipt die door tot die omrolt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |