gehakt, prei en rijst?quote:Op zondag 2 maart 2025 18:33 schreef rinardo het volgende:
De bewoners zijn heerlijk aan het eten, van de nieuwe weekly basics, Kip met rijst en paprika.
[ link | afbeelding ]
Dat luxe zoals de wijn koffie en smeersels is er nog geen vijf weken.. dat is er nu voor de tweede week, is sinds de suite in “luxe” is veranderd.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, daarom snap ik de andere ook wel weer. In de suite staat 4flessen wijn.....niemand mag het hebben behalve hun 3. In begin ging Jane demonstratief in de kamer ervan drinken maar ze zit daar al vijf weken dus voor haar is het nu ook gewoon....ze hebben ook hun eigen huid en haar verzorging,,,,,,elke week weer aangevuld.
Dat dus, ik dacht waar halen ze dit vandaan, daarom heb ik die weekly basics er bij gezet, ik denk huh?quote:
Jolien is gek op worst.. vooral die ze in een parenclub hebbenquote:Op zondag 2 maart 2025 17:48 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu: volgens mij heb ik prei wel al eens gehad.. waar zit prei allemaal in![]()
Jolien eet het meestal met worsten of zo
Het is gewoon rijst, paprika en prei. Dat heb ik gezien. Zit nog wat kruiden, sambal en wellicht paprika van vorige week doorheenquote:Op zondag 2 maart 2025 18:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat dus, ik dacht waar halen ze dit vandaan, daarom heb ik die weekly basics er bij gezet, ik denk huh?
Hij verwijt altijd de anderen alles terwijl hijzelf de veroorzaker is.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:10 schreef Rhosyn het volgende:
Is het niet Jordy die zorgt voor twee deling met zijn snoep voor een select groepje en samen op eten in een andere kamer.?
grappigquote:Op zondag 2 maart 2025 18:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jolien is gek op worst.. vooral die ze in een parenclub hebben
Zei ze dat?quote:Op zondag 2 maart 2025 18:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
oh my god je moet je toch doodschamen als je ouders kijken en je dit zegt op tv voor zoveel kijkersquote:Op zondag 2 maart 2025 18:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zeg ikquote:
quote:Op zondag 2 maart 2025 18:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zeg ik![]()
Maar ze komt wel graag in parenclubs heeft ze gezegd dus dacht dan lust ze vast worst
Gul zijn met andermans geld. Charmingquote:Op zondag 2 maart 2025 18:05 schreef Koos1958 het volgende:
Oh er is 30 euro betaald door keanu voor die m en m's. Jordy zegt als een van jullie volgende week mag kiezen pak dan geld van mij ervoor.
Absoluut! Maar ik denk dat wij dat verkeerd zienquote:Op zondag 2 maart 2025 18:10 schreef Rhosyn het volgende:
Is het niet Jordy die zorgt voor twee deling met zijn snoep voor een select groepje en samen op eten in een andere kamer.?
Neehee die was voor Evaquote:Op zondag 2 maart 2025 18:46 schreef Luna68 het volgende:
Jane wel ijs eten maar wil lactosevrije kaas?
Dat weten die andere toch niet. Tweedeling is op dit moment redelijk normaal. Dat was de afgelopen jaren al steeds.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:10 schreef Rhosyn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |