Oja die heeft fake haarquote:Op zondag 2 maart 2025 17:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haar extensions zullen wel aan het uitvallen zijn
Toen had men nog maar 400 euro maxquote:Op zondag 2 maart 2025 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Jordy die compleet uit zijn plaat ging toen iemand 100 euro meer pakte uit de pot?
Ik snap wel dat hij moe is.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:51 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: gaat het wel goed maatje
Jordy: ja ik ben moe.. van al dat nadenken wat ik met de poen ga doen
Nee daar zit de meeste smaakquote:Op zondag 2 maart 2025 17:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Las net over dat bovenste van de prei weggooien doe ik ook altijd jullie niet dan ???
Ben net half uurtje thuis. Maar ik had als ik Jane was een paar pestklappen verkocht hoe die net bij de keuken stond met zijn geld te pochen.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:59 schreef Hznootje het volgende:
God het is net zo’n clubje kleine kinderen met de M&M’s..
staat idd als suggestie op xquote:Op zondag 2 maart 2025 17:58 schreef ledn81 het volgende:
woord van 14 letters was het toch?
Jolleke en Keanu hebben al diverse keren in de vending gekeken zeiden ze net tegen elkaar.
vendingmachine = 14 letters
O ok nooit geweten ,lijk keanu welquote:Op zondag 2 maart 2025 17:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Las net over dat bovenste van de prei weggooien doe ik ook altijd jullie niet dan ???
echt een zielig ventjequote:Op zondag 2 maart 2025 18:02 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy: "Al die suiker is al op he, is toch niet normaal?! En ik zei he, al die lepels zou erin, man m'n nieren gaan eraan"
Zegt ie met z'n mond vol M&M's ..
Ging over zout gebruikquote:Op zondag 2 maart 2025 18:05 schreef Verida het volgende:
[..]
echt een zielig ventje
niet het lef hebben om er iets van te zeggen als hij staat te kijken bij het koken, maar ook dit weer achteraf.
Waar is ze nu mee bezig....quote:Op zondag 2 maart 2025 18:06 schreef Koos1958 het volgende:
Slaat nergens op wat jane nu komt vragen.
Als de rest (alle 8) ermee akkoord is, prima toch?quote:Op zondag 2 maart 2025 18:05 schreef Koos1958 het volgende:
Oh er is 30 euro betaald door keanu voor die m en m's. Jordy zegt als een van jullie volgende week mag kiezen pak dan geld van mij ervoor.
Hij zij het wel tegen Jane over het vele zoutquote:Op zondag 2 maart 2025 18:05 schreef Verida het volgende:
[..]
echt een zielig ventje
niet het lef hebben om er iets van te zeggen als hij staat te kijken bij het koken, maar ook dit weer achteraf.
Misschien wil ze naar huis en hoopt dat ze op haar stemmen dat ze vrijdag weg kan...quote:
Het spel zorgt voor tweedelingquote:Op zondag 2 maart 2025 18:10 schreef Rhosyn het volgende:
Is het niet Jordy die zorgt voor twee deling met zijn snoep voor een select groepje en samen op eten in een andere kamer.?
Nee hoor.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:10 schreef Rhosyn het volgende:
Is het niet Jordy die zorgt voor twee deling met zijn snoep voor een select groepje en samen op eten in een andere kamer.?
Zelfs als Belg zijnde is zijn gebrabbel onverstaanbaar. Je zit in een tv-programma, doe dan toch moeite.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:39 schreef Snensie het volgende:
Ik zet het gewoon nog een keer neer. Ik vind pootje onderontwikkeld omdat hij alleen zijn eigen taaltje kent wat de rest van de wereld niet begrijpt enkel die paar mensen uit dat gehucht waar hij vandaan komt. En hij is er nog trots op ook. Ik kan er niet meer naar kijken. Ik vind het een viezerik ook met zijn geschijt de hele dag door 🤮
Eens, ben wel heel benieuwd hoe hij de pimp opdracht gaat doen want hij is vlgs mij wel de meest creatieve van deze 8quote:Op zondag 2 maart 2025 18:13 schreef jooba het volgende:
[..]
Zelfs als Belg zijnde is zijn gebrabbel onverstaanbaar. Je zit in een tv-programma, doe dan toch moeite.
Hij komt als een lompe boer over. in het begin had ik hem hoog zitten maar nu erger ik mij aan hem.
Ik moet er niet aan denken. Eikebahquote:Op zondag 2 maart 2025 17:22 schreef Rhosyn het volgende:
Wij, Nederlanders eten rauwe haring...![]()
Hoe denken Belgen daarover?
Is dat een reactie op mij?quote:Op zondag 2 maart 2025 18:27 schreef ledn81 het volgende:
Lekker zelf laten bepalen hoeveel M&M's iemand eten wil. Vind het ook wel raar als iemand er de pot M&M's onder zijn kussen verstopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |