Toen hadden ze helemaal niets, geen eten of wat dan ook. Was het begin. Zelf heeft axel 10000 gekregen want jolien maakte geen kans met jane en hem samen. Is ook apart geweest toen.quote:
Hij heeft niet door dat hij ook koffie voor Pootje maakt, wat dus niet mag want Pootje slaapt niet in de suite.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:32 schreef Ebinas het volgende:
Axel moet stoppen waar hij mee bezig is.
Axel: Waarom? Ik ga koffie zetten.
Even later, wat doe ik verkeerd?, zeg het mij
Geen reactie meer van BB
Oh wat een slap excuus, vind ze hem niet mooi of te mooi voor daar.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:33 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: mijn vriendinnen hebben een la met kleding bij mij thuis en ik heb dit daaruit gepakt (trui)
Ja ik ook pik ook altijd van het rauwe aangemaakte gehakt heerlijkquote:Op zondag 2 maart 2025 17:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat gingen ze toch beide doen......vanmorgen had hij het er nog over met Jane.....
[..]
Moet heel eerlijk bekennen dat al ik gehakt klaar maak altijd wel stiekem een stukje van het gekruide gehakt pik.
Zie je dat dacht ik wel.....quote:Op zondag 2 maart 2025 17:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Hij heeft niet door dat hij ook koffie voor Pootje maakt, wat dus niet mag want Pootje slaapt niet in de suite.
Echt? Dat is ook raar. Dus Pootje moet koffie met de hand zetten?quote:Op zondag 2 maart 2025 17:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Hij heeft niet door dat hij ook koffie voor Pootje maakt, wat dus niet mag want Pootje slaapt niet in de suite.
ze mochten geen merkkleding mee naar binnen nemenquote:Op zondag 2 maart 2025 17:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh wat een slap excuus, vind ze hem niet mooi of te mooi voor daar.
Ik hou van oversized. Ik vind hem gaafquote:Op zondag 2 maart 2025 17:36 schreef Verida het volgende:
[..]
ze mochten geen merkkleding mee naar binnen nemen
Dus mazzel dat er iets van haar vriendinnen lag
ja, in de suite hebben ze een koffiezetapparaat.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt? Dat is ook raar. Dus Pootje moet koffie met de hand zetten?
Ja, daarom snap ik de andere ook wel weer. In de suite staat 4flessen wijn.....niemand mag het hebben behalve hun 3. In begin ging Jane demonstratief in de kamer ervan drinken maar ze zit daar al vijf weken dus voor haar is het nu ook gewoon....ze hebben ook hun eigen huid en haar verzorging,,,,,,elke week weer aangevuld.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt? Dat is ook raar. Dus Pootje moet koffie met de hand zetten?
haar extensions zullen wel aan het uitvallen zijnquote:Op zondag 2 maart 2025 17:41 schreef Koos1958 het volgende:
Lijkt wel of dat haar van jane steeds dunner wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |