Oja die heeft fake haarquote:Op zondag 2 maart 2025 17:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haar extensions zullen wel aan het uitvallen zijn
Toen had men nog maar 400 euro maxquote:Op zondag 2 maart 2025 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Jordy die compleet uit zijn plaat ging toen iemand 100 euro meer pakte uit de pot?
Ik snap wel dat hij moe is.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:51 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: gaat het wel goed maatje
Jordy: ja ik ben moe.. van al dat nadenken wat ik met de poen ga doen
Nee daar zit de meeste smaakquote:Op zondag 2 maart 2025 17:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Las net over dat bovenste van de prei weggooien doe ik ook altijd jullie niet dan ???
Ben net half uurtje thuis. Maar ik had als ik Jane was een paar pestklappen verkocht hoe die net bij de keuken stond met zijn geld te pochen.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:59 schreef Hznootje het volgende:
God het is net zo’n clubje kleine kinderen met de M&M’s..
staat idd als suggestie op xquote:Op zondag 2 maart 2025 17:58 schreef ledn81 het volgende:
woord van 14 letters was het toch?
Jolleke en Keanu hebben al diverse keren in de vending gekeken zeiden ze net tegen elkaar.
vendingmachine = 14 letters
O ok nooit geweten ,lijk keanu welquote:Op zondag 2 maart 2025 17:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Las net over dat bovenste van de prei weggooien doe ik ook altijd jullie niet dan ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |