Ahhhquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:06 schreef Li0nHeart het volgende: [..] Je vriend in het huis backstabben / nomineren met de hoop om er zelf beter van te worden.
Zojuist gedaan: DGK_Tegengas in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjesquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:54 schreef Dotteke het volgende:
Zet hem ook even in het filmpjes topic. Is hij beter terug te vinden dan hier.
niet op stream geweest dus niet in het SV danquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef Willewa het volgende:
Maar goed ik lees dus dat het is gezegd dat er morgen een feestje zou zijn, maar zie het niet in de streamverslagen en ook niet op de BB instagram pagina. Is dat nou zeker of? Dan kan ik een beetje rekening houden
Je kon op de site stemmen voor het soort thema gala apres ski of carnavalquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef Willewa het volgende:
Maar goed ik lees dus dat het is gezegd dat er morgen een feestje zou zijn, maar zie het niet in de streamverslagen en ook niet op de BB instagram pagina. Is dat nou zeker of? Dan kan ik een beetje rekening houden
Maar ik probeer nu al een paar keer duidelijk te krijgen waar dat dan wel is gezegdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
niet op stream geweest dus niet in het SV dan
De allergrootste klootzak ter wereld, aldus letterlijk half nederland toendertijd. Mooie tijden waren dat.quote:
Ah okee, ja zoiets dacht ik dan al misschien, maar zie dus helemaal geen instagram stories op de BB instagram pagina, normaal staat dat dan daar wel ergens.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:14 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Je kon op de site stemmen voor het soort thema gala apres ski of carnaval
Dat denk ik wel jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah okee, ja zoiets dacht ik dan al misschien, maar zie dus helemaal geen instagram stories op de BB instagram pagina, normaal staat dat dan daar wel ergens.
En dat gaat dus over zondag?
Ik weet niet meer wie het hier geschreven heeft. Stond geen bron bij.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maar ik probeer nu al een paar keer duidelijk te krijgen waar dat dan wel is gezegdOnzin dus?
Je kon stemmen voor het feestjequote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef Willewa het volgende:
Ik was toen net te jong, Bart en Ruud waren me bekend maar voor de rest beetje aan me voorbij gegaan, behalve dat ik me herinner dat het groot was (en de laatste jaren ook wat dingetjes heb teruggekeken). Te druk met voetballen toen waarschijnlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
De allergrootste klootzak ter wereld, aldus letterlijk half nederland toendertijd. Mooie tijden waren dat.
Ondertussen zal Milena vanmorgen compleet genegeerd zijn bij de bakker.
Ja er was wel 20/30 min SL ofzo. Toen het terugkwam dacht ik dat we dus alles gemist hadden, maar toen begon het pas.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Sharice hebben ze gisterenavond lang moeten wachten voordat de film begon
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja er was wel 20/30 min SL ofzo. Toen het terugkwam dacht ik dat we dus alles gemist hadden, maar toen begon het pas.
Er komt een feestje, maar we weten niet wanneer. Morgenavond is een aanname.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef Willewa het volgende:
Er is er 1 geweest ..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar die freezes zijn wel een teleurstelling tot nu toe ....
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar die freezes zijn wel een teleurstelling tot nu toe ....
lolquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:29 schreef odie22 het volgende:
ik zag gisteren pas dat ze met het polsbandje de deur konden openen
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:29 schreef odie22 het volgende:
ik zag gisteren pas dat ze met het polsbandje de deur konden openen
In kartelbespreking net zeiden ze morgen is het carnavalsfeestje.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef Willewa het volgende:
Ja, alleen hebben zij geen enkel inzicht in de agenda van BB en speculazen ze ook maar wat.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:30 schreef kater1 het volgende:
[..]
In kartelbespreking net zeiden ze morgen is het carnavalsfeestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nietest. Het is papa Jordy en mama Jolien.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:23 schreef Puzzie het volgende:
Axel en Jane zijn mama en papa Keanu
[ afbeelding ]
Nee mama Jane en Papa Axel met hun kleinequote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:36 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nietest. Het is papa Jordy en mama Jolien.
anders doen ze co ouderschapquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee mama Jane en Papa Axel met hun kleine
Rare percentages gebruiken ze in Vlaanderen...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice 80% in de kliniek 40% in de thuis verpleging en de tshirts
Janequote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wie slapen nu in de suite, Jolien, Axel en Keanu ?
Gelukkig kwam mama Jolien om hem te beschermen tegen die rare types op zijn slaapkamertje.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee mama Jane en Papa Axel met hun kleine
Ik ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:41 schreef Puzzie het volgende:
Ik zie Keanu ook nog wel naar Club Jaxel gaan
Serieus? zei ze dat? OMG dat vind ik ergquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:39 schreef kater1 het volgende:
[..]
Gelukkig kwam mama Jolien om hem te beschermen tegen die rare types op zijn slaapkamertje.
Nee joh was grapje van @Puzzie en mij!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
Serieus? zei ze dat? OMG dat vind ik erg
Maar hij luistert meer dan dat hij praatquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:42 schreef Puzzie het volgende:
Nu is Keanu al de hele dag bezig met wat die papagaai heeft gezegd
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu al weer 15 minuten of zo aan het spraakwatervallen, maar nee... hij gelooft echt niet dat uitspraak 1 bij hem hoort.
oh, ja heb stream niet aan, dacht al..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:43 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nee joh was grapje van Puzzie en mij!
Denk niet dat zij het zeker weten, kwam op mij over dat dat gewoon een wens was die de vader van de gedachte wasquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:30 schreef kater1 het volgende:
[..]
In kartelbespreking net zeiden ze morgen is het carnavalsfeestje.
man dat was met die woonwagenbewoner, is al eeuwen terugquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik dacht dat er geen schoenen binnen gedragen werden
Ze waren niet aan het speculeren. Ze zeiden gewoon morgen is het carnavalsfeestje.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:45 schreef Willewa het volgende:
[..]
Denk niet dat zij het zeker weten, kwam op mij over dat dat gewoon een wens was die de vader van de gedachte was
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:48 schreef odie22 het volgende:
is toch prima dat we jane niet kunnen horen
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Mij kun je wel vertrouwen, ik heb wel een goede sense voor eten.
en hij mag logeren bij ome axel en tante jane. z zijn alleen zijn campingbedje vergeten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:36 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nietest. Het is papa Jordy en mama Jolien.
Nou ja laten we het maar hopenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:48 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ze waren niet aan het speculeren. Ze zeiden gewoon morgen is het carnavalsfeestje.
Amai da kannie, das d’r over, zot trap t af. Hoezittet!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:52 schreef odie22 het volgende:
wa hedde dat gezi , eh met doe op hoof d ja waalle , ja welle
Zorgen dat keanu genomineerd wordt en naar huis gaatquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:59 schreef kater1 het volgende:
Kartel hoe ze Keanu kunnen helpen met zijn onzekerheden. Ze hebben er een hard hoofd in.
of nomineren overslaan en gewoon de deur uit laten gaanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zorgen dat keanu genomineerd wordt en naar huis gaat
Alledrie. Maar ze weten niet hoe ze dat Keanu aan zijn verstand moeten brengen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:01 schreef engine het volgende:
Jolien is wel lief. Ze heeft echt het beste met Keanu voor.
Zou hij Topdag! Ook kunnen veranderen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:10 schreef kater1 het volgende:
Jordy is echt goed. Over dat je dingen kunt veranderen. Je kunt 100 x kut zeggen op een dag en mensen zeggen er wat van. Dat kun je veranderen. Als ze zeggen je bent te tactisch in het spel, dat kun je niet veranderen, dat is je karakter. Maar je kunt wel ipv 100 x kut op een dag zeggen dat maar 50 x doen.
Nee dat is zijn karakterquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:12 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zou hij Topdag! Ook kunnen veranderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Inderdaad. Hij is zijn soldaatjes aan het kleineren door te stellen dat hij wellicht zal winnen en zij geen kans maken. Althans dat is wat hij denkt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:15 schreef Puzzie het volgende:
Jordy krijgt weer een hoop veren in zijn aars
loopt rechtstreeks de poort uit dan, dag kenauquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:22 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk dat het lam makkelijk kan worden binnen gehaald door Jaxel
Net te laat ingeschakeld. Waar loog hij over? (vast over alles wat nu nog uit z'n mond gaat komen, en kwam)quote:
Het zou mij iig niet verbazen met dat spionnen duoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
loopt rechtstreeks de poort uit dan, dag kenau
oh sowieso, die gaan ze gewoon gebruiken. alleen is het voor kenau zelf de doodsteek denk ikquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zou mij iig niet verbazen met dat spionnen duo
Hij vertelde vanmiddag nog dat de kans erg groot is of dat hij had begrepen dat o.a hij grote kans maakt om naar de finale te gaan , net zei hij dat hij daar helemaal niet mee bezig isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:23 schreef Folies het volgende:
[..]
Net te laat ingeschakeld. Waar loog hij over? (vast over alles wat nu nog uit z'n mond gaat komen, en kwam)
Maar Jaxel ook, iig een van die tweequote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh sowieso, die gaan ze gewoon gebruiken. alleen is het voor kenau zelf de doodsteek denk ik
Komt wel goed met hem. Hij is nog jong en heeft genoeg potentie. Maar hij zal ff wat dingen moeten gaan verwerken, loopt duidelijk met wat dingen rond, dat komt vanzelf wel als ie een paar jaar ouder is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:25 schreef Folies het volgende:
Arm jong, zal nooit ergens aansluiting bij vinden. Niet hier.
Jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haar zender is gewoon kapot, al een uur ofzo
Daarom heb ik het er ook over wat daar in BB speelt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Komt wel goed met hem. Hij is nog jong en heeft genoeg potentie. Maar hij zal ff wat dingen moeten gaan verwerken, loopt duidelijk met wat dingen rond, dat komt vanzelf wel als ie een paar jaar ouder is.
Ik denk dat hij en Jolien de intelligensten zijn in huis. Sharice ook, maar zij heeft teveel issues.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:15 schreef Puzzie het volgende:
Jordy krijgt weer een hoop veren in zijn aars
Gelukkig weet ik dat ik over 29 minuten 45 wordquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu weet niet hoe oud zijn vader over 31 minuten wordt
ze lopen net naar stream 1quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream 2 nog steeds up ..... opname loopt![]()
Ik denk dat er meer zijn maar het maar net hoe je intelligentie invult , iedereen heeft daar een ander idee/beeld overquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:31 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij en Jolien de intelligensten zijn in huis. Sharice ook, maar zij heeft teveel issues.
Ah, je zei ‘nooit’, dus daar haakte ik op inquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:31 schreef Folies het volgende:
[..]
Daarom heb ik het er ook over wat daar in BB speelt.
Buiten heeft hij een beste vriendin die nogal van het ene op het andere moment zwaar depressief is en hoogtepunten etc. Hij is hetzelfde als haar, en toevallig voelen ze zich altijd op de zelfde momenten niet top. Ook al zitten ze niet samen. Zielemaatjes.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:31 schreef Kodiak100 het volgende:
De pannenkoeken met pindakaas waren wel TOP
Niet hier, als in het BB huis.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah, je zei ‘nooit’, dus daar haakte ik op in
Haha, de deur is net dicht en hij wordt nu al gepest.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:41 schreef Folies het volgende:
Hij voelt zich goed op zijn gemak in de suite. Gun het hem zo.
Niemand vraagt erom om gepest te wordenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:44 schreef Folies het volgende:
Die jongen vraagt erom gespest te worden, dat is het nare.(en zo makkelijk)
Nee, maar hij maakt zich wel een doelwit. Ik hou niet van grootsprekers en ben dan inderdaad geneigd om ze voor de gek te houden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:45 schreef Willewa het volgende:
[..]
Niemand vraagt erom om gepest te wordenDat zit in het karakter van pesters, dat ze denken dat iemand erom vraagt terwijl pesten gewoon supernep is. (Bedoel ik niet persoonlijk, maar algemeen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolien en Jane over het spel met de fans - 1 maart 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hmja. Hoe iemand zich ook gedraagt, ik zal nooit pesten. Okee, of je moet het heeeeel bont maken (maar dan heb ik het over bijv Trump level-bont en daar komt Keanu bij lange na niet in de buurt) dan wil ik nog wel eens een opmerking plaatsenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:47 schreef Folies het volgende:
[..]
Nee, maar hij maakt zich wel een doelwit. Ik hou niet van grootsprekres en ben dan inderdaad geneigd om ze voor de gek te houden.
met ketsjoepquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
spaghettie kan iedereen wel toch
Pasta Pestoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
spaghettie kan iedereen wel toch
Dat was toch Elsa?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:54 schreef Folies het volgende:
Misschien kan Keanou nog een paar keer 'I don't like you' zeggen.
Geen idee, vertelquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:56 schreef Folies het volgende:
[..]
Ja, en wie zegt dat nu meerdere malen op een dag.
Mwoa niet héél vroeg toch? Van Jaxel begrijp ik het sowieso wel, die hebben maar 3 uurtjes geslapen denk ik vannacht? En de rest denk ook niet veel meer dan 5/6 uurtjes?quote:
Het is ook meer dat de FEBO ze nog wel ven bezig had kunnen houden vanavondquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Mwoa niet héél vroeg toch? Van Jaxel begrijp ik het sowieso wel, die hebben maar 3 uurtjes geslapen denk ik vannacht? En de rest denk ook niet veel meer dan 5/6 uurtjes?
Gisteren was alleen bios leuker geweest, en vanavond dan drankje en de fanpost.quote:Op zondag 2 maart 2025 00:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is ook meer dat de FEBO ze nog wel ven bezig had kunnen houden vanavond
Zeker waar. Was de energie misschien ook iets beter verdeeld.quote:Op zondag 2 maart 2025 00:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gisteren was alleen bios leuker geweest, en vanavond dan drankje en de fanpost.
Inderdaad, beetje verdelen was beter geweest.quote:Op zondag 2 maart 2025 00:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gisteren was alleen bios leuker geweest, en vanavond dan drankje en de fanpost.
Ah tnx, ben nog aan het teruglezenquote:Op zondag 2 maart 2025 00:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Volgens mij sloeg dat op dat ‘Peanut butttaaaaa’ geroep.
Slaapt Jane links nu?quote:Op zondag 2 maart 2025 00:38 schreef Flow3r het volgende:
Keanu ligt te woelen, Jane snurkt als een malle
nvm, ze is net stil
ja links, en keanu rechts, elke keer als ze snurkt, draait hij zich om en hoestquote:Op zondag 2 maart 2025 00:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Slaapt Jane links nu?
Hoorde wel wat gesnurk net, wie weet ik niet.
Ja! Dat hoorde ik netquote:Op zondag 2 maart 2025 00:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja links, en keanu rechts, elke keer als ze snurkt, draait hij zich om en hoest
Ja dat kloptquote:Op zondag 2 maart 2025 00:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgejs mij was de COS gisteren nog om 0300 bemand
quote:Op zondag 2 maart 2025 00:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgejs mij was de COS gisteren nog om 0300 bemand
Voor een paar tientjes heb je zo'n ding en de koffie is lekkerder dan senseo. En de cupjes van de lidl zijn prima koffie.quote:Op zondag 2 maart 2025 07:51 schreef Rhosyn het volgende:
Hopelijk heeft de 2e lichting rijken ook koffie op de kamer. Zo een apparaat met van die cupjes. Die zou ik ook wel eens willen hebben maar ze zijn duur. En die cupjes ook.
Ik ga ff nog een senseootje halen...
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:39 schreef kater1 het volgende:
[..]
Gelukkig kwam mama Jolien om hem te beschermen tegen die rare types op zijn slaapkamertje.
Dan dit soort dingen niet in de COS zetten, dan wordt het voor waarheid aangenomen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:43 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nee joh was grapje van @:Puzzie en mij!
Ik denk het niet. Normale tijd. BB doet niet aan zondag.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Staat er iets te gebeuren dat ze er uit moeten?
Goedemorgen Cos![]()
Lijkt er opquote:Op zondag 2 maart 2025 08:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Staat er iets te gebeuren dat ze er uit moeten?
Goedemorgen Cos![]()
Ik hoop eigenlijk wel, lekkere zwaar fysieke drill.... laat ze maar eens zweten, ff het luie zweet eruitquote:Op zondag 2 maart 2025 08:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Normale tijd. BB doet niet aan zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |