Er komt een feestje, maar we weten niet wanneer. Morgenavond is een aanname.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef Willewa het volgende:
Maar goed ik lees dus dat het is gezegd dat er morgen een feestje zou zijn, maar zie het niet in de streamverslagen en ook niet op de BB instagram pagina. Is dat nou zeker of? Dan kan ik een beetje rekening houden
Er is er 1 geweest ..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar die freezes zijn wel een teleurstelling tot nu toe ....
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar die freezes zijn wel een teleurstelling tot nu toe ....
lolquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:29 schreef odie22 het volgende:
ik zag gisteren pas dat ze met het polsbandje de deur konden openen
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:29 schreef odie22 het volgende:
ik zag gisteren pas dat ze met het polsbandje de deur konden openen
In kartelbespreking net zeiden ze morgen is het carnavalsfeestje.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef Willewa het volgende:
Maar goed ik lees dus dat het is gezegd dat er morgen een feestje zou zijn, maar zie het niet in de streamverslagen en ook niet op de BB instagram pagina. Is dat nou zeker of? Dan kan ik een beetje rekening houden
Ja, alleen hebben zij geen enkel inzicht in de agenda van BB en speculazen ze ook maar wat.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:30 schreef kater1 het volgende:
[..]
In kartelbespreking net zeiden ze morgen is het carnavalsfeestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |