Ahhhquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:06 schreef Li0nHeart het volgende: [..] Je vriend in het huis backstabben / nomineren met de hoop om er zelf beter van te worden.
Zojuist gedaan: DGK_Tegengas in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjesquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:54 schreef Dotteke het volgende:
Zet hem ook even in het filmpjes topic. Is hij beter terug te vinden dan hier.
niet op stream geweest dus niet in het SV danquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef Willewa het volgende:
Maar goed ik lees dus dat het is gezegd dat er morgen een feestje zou zijn, maar zie het niet in de streamverslagen en ook niet op de BB instagram pagina. Is dat nou zeker of? Dan kan ik een beetje rekening houden
Je kon op de site stemmen voor het soort thema gala apres ski of carnavalquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef Willewa het volgende:
Maar goed ik lees dus dat het is gezegd dat er morgen een feestje zou zijn, maar zie het niet in de streamverslagen en ook niet op de BB instagram pagina. Is dat nou zeker of? Dan kan ik een beetje rekening houden
Maar ik probeer nu al een paar keer duidelijk te krijgen waar dat dan wel is gezegdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
niet op stream geweest dus niet in het SV dan
De allergrootste klootzak ter wereld, aldus letterlijk half nederland toendertijd. Mooie tijden waren dat.quote:
Ah okee, ja zoiets dacht ik dan al misschien, maar zie dus helemaal geen instagram stories op de BB instagram pagina, normaal staat dat dan daar wel ergens.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:14 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Je kon op de site stemmen voor het soort thema gala apres ski of carnaval
Dat denk ik wel jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah okee, ja zoiets dacht ik dan al misschien, maar zie dus helemaal geen instagram stories op de BB instagram pagina, normaal staat dat dan daar wel ergens.
En dat gaat dus over zondag?
Ik weet niet meer wie het hier geschreven heeft. Stond geen bron bij.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maar ik probeer nu al een paar keer duidelijk te krijgen waar dat dan wel is gezegdOnzin dus?
Je kon stemmen voor het feestjequote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef Willewa het volgende:
Ik was toen net te jong, Bart en Ruud waren me bekend maar voor de rest beetje aan me voorbij gegaan, behalve dat ik me herinner dat het groot was (en de laatste jaren ook wat dingetjes heb teruggekeken). Te druk met voetballen toen waarschijnlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
De allergrootste klootzak ter wereld, aldus letterlijk half nederland toendertijd. Mooie tijden waren dat.
Ondertussen zal Milena vanmorgen compleet genegeerd zijn bij de bakker.
Ja er was wel 20/30 min SL ofzo. Toen het terugkwam dacht ik dat we dus alles gemist hadden, maar toen begon het pas.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Sharice hebben ze gisterenavond lang moeten wachten voordat de film begon
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja er was wel 20/30 min SL ofzo. Toen het terugkwam dacht ik dat we dus alles gemist hadden, maar toen begon het pas.
Er komt een feestje, maar we weten niet wanneer. Morgenavond is een aanname.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef Willewa het volgende:
Er is er 1 geweest ..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar die freezes zijn wel een teleurstelling tot nu toe ....
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar die freezes zijn wel een teleurstelling tot nu toe ....
lolquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:29 schreef odie22 het volgende:
ik zag gisteren pas dat ze met het polsbandje de deur konden openen
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:29 schreef odie22 het volgende:
ik zag gisteren pas dat ze met het polsbandje de deur konden openen
In kartelbespreking net zeiden ze morgen is het carnavalsfeestje.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef Willewa het volgende:
Ja, alleen hebben zij geen enkel inzicht in de agenda van BB en speculazen ze ook maar wat.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:30 schreef kater1 het volgende:
[..]
In kartelbespreking net zeiden ze morgen is het carnavalsfeestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |