Of over analyseren , en ook dat gaat vaak niet goedquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:51 schreef marky het volgende:
[..]
Hij doet het met de info die hij nu heeft. Jordy is van het analyseren. Het kan ook een bedreiging zijn. In 2023 werd Jason gebruikt op de bank om andere eruit te spelen.
jij mag altijd blijvenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik zou toch graag blijven als het jou om het even is.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had deze vanmorgen al gepost, maar niet iedereen kan hem vinden, aanrader ....![]()
[ afbeelding ]
Mattheus legt Cala a Boca uit aan Jolien - 1 maart 2025.Zet hem ook even in het filmpjes topic. Is hij beter terug te vinden dan hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
jolien zit in diezelfde bubble die ziet dat niet helemaal helderquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee nee moment van bezinning en realisatie hoe ontzettend goed hij bezig is.![]()
jolien noemt het emotional bonding
Sperma natuurlijk maar heb andere stream aan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel legt even dat ananas iets beter laat smaken
Ze hebben het over zuigen, doorslikken en een bittere nasmaakquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Sperma natuurlijk maar heb andere stream aan.
Heb je sharice gehoord vandaag die straalt ook echt niet uit van benader me maar.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:58 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het wel lief hoe Jane Sharice heeft 'opgevangen'. Dat kartel groepje is alleen maar met zichzelf bezig.
Ik denk dat jolien wint.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:59 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat Jolien en Mattie wel verder komen dan Jordy en Keanu.
Ja, ananas maakt je sperma iets zoeter.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze hebben het over zuigen, doorslikken en een bittere nasmaak
Nou ja dat stoort me dus ook in die hele discussie hier en op internet: waarom denken mensen in teams?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:55 schreef Kinga het volgende:
Ja en in dit geval hoop ik van harte dat een van de underdogs, Axel of Jane ermee van door gaan.
Ik persoonlijk ben blij dat er niet 24 uur per dag camera's op me staanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja dat stoort me dus ook in die hele discussie hier en op internet: waarom denken mensen in teams?
Ik vind een paar bewoners leuk maar ik zie ook dat ze net zo vaak hypocriet of achterbaks gedrag vertonen in het spel . Het zijn net echte mensen en die zijn ook niet perfect , sterker die mensen kunnen ook hele domme dingen doen en naast hun schoenen gaan lopen
Ik hou niet van groep tegen groep en als die groep goed is(volgens wie?
dan is dan is de andere groep al fout(
Underdog vind ik ook een wat overrated term
Bij mij zou je heel vaak SL zien.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik persoonlijk ben blij dat er niet 24 uur per dag camera's op me staan
Wat is ‘een Willem doen’?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie Jordy nog wel een 'Willem' doen. (BB1)
Nou idd!!!! Ik heb zelf wel ooit in een groep gewoond voor lange periode en dat zonder camera'squote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik persoonlijk ben blij dat er niet 24 uur per dag camera's op me staan
ja als Jordy niet die target pin had gegeven aan Milena ...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice heeft natuurlijk een beetje gelijk, alleen dat is het spel.
Ach vorige week gaf ze hem aan jordyquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:05 schreef Verida het volgende:
[..]
ja als Jordy niet die target pin had gegeven aan Milena ...
Dat lijkt mij niet hij heeft vorige week een gc voor mattie gekochtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je vriend in het huis backstabben / nomineren met de hoop om er zelf beter van te worden.
Dat bedoel ik nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach vorige week gaf ze hem aan jordy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |