dat gaan we morgenavond doenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
Er mocht toch niks meer aan de lampen hangen ?
op de groente afdeling liggen ze ook in de warmte gedeeltequote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik vind een grapefruit uit de koelkast 10 x zo lekker , sinaasappel ook trouwens
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:26 schreef Cupfighter het volgende:
Ik voel me buitengesloten in de cos, ik krijg te weinig respons en ik krijg nooit de kans om te openen ik heb het idee dat jbepaalde mensen dat expres doen
Maar ik ga nu mezelf meer laten zien ,
keanu modus 😉
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:26 schreef Cupfighter het volgende:
Ik voel me buitengesloten in de cos, ik krijg te weinig respons en ik krijg nooit de kans om te openen ik heb het idee dat jbepaalde mensen dat expres doen
keanu modus 😉
ocharmquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:26 schreef Cupfighter het volgende:
keanu modus 😉
Je zou zeggen dat zij toch best veel gewend is gezien haar tv werk maar ik vind het soms tegenvallen of ze is heel geraffineerdquote:
Veel acteerwerkquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat zij toch best veel gewend is gezien haar tv werk maar ik vind het soms tegenvallen of ze is heel geraffineerd
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:27 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je maar niet als een spraakwaterval er de hele tijd op terugkomt
Denk dat het tijd wordt dat Keanu weer naar huis gaat......quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:29 schreef Joyce-43 het volgende:
Keanu voelde zich eigen nu al 5de wiel aan de wagen dat gaat nu alleen maar erger worden nu hij apart op die andere kamer gaat liggen
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat het tijd wordt dat Keanu weer naar huis gaat......
Keanu is wel iemand die een moederfiguur kan gebruiken.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:39 schreef lojanda het volgende:
Jolien maakt zich nogal druk om het bed waar Keanu in moet gaan liggen.. ze gedraagt zich als zijn moeder de hele tijd. Wat is dat dan
En daar hoort -net als vorige week- de drank bij die ze in haar badjas deed.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:17 schreef Koos1958 het volgende:
Jane gaat nu voor de 5e week slapen in de suite
En Jolien voelt wel zich geroepenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Keanu is wel iemand die een moederfiguur kan gebruiken.
Ik denk dat het een mooi evenwicht brengtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jolien is lief, te lief soms voor dit programma
Jane en Axel??quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah we zijn weer bij de 2 fuifnummers van het huis
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
Mensen zijn hier een stel scrale scrapers
Aldus Jordy
Net nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als hij jolientje maar net bedoelt dan is het goed
Niet daarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Waar is het feestje???
[ afbeelding ]
lolquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik weet niet wie zuurder zijn .. Pootje en Sharice op de bank buiten of de PSV'ers op ESPN3
tis toch niet gelovenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik weet niet wie zuurder zijn .. Pootje en Sharice op de bank buiten of de PSV'ers op ESPN3
Weer om half 1 een feestje ..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:57 schreef Li0nHeart het volgende:
De stemming loopt om 21:00 uur af ... dus wellicht komt er nog wat
nou ik ook, net als vannacht om 1:10 nog die bioscoop doenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weer om half 1 een feestje ..
vind dat echt belachelijk
Maken ze zich al druk om het feit dat Jordy best popi is? ( en ze hier nu dus ook echt achterkomen door de fanweek)quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Op de bank buiten snappen ze niet dat ze de fans niet even een knuffel mochten geven.
Ik heb er nog niemand over gehoord... volgens mij snappen ze niet altijd hoe BB werkt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maken ze zich al druk om het feit dat Jordy best popi is? ( en ze hier nu dus ook echt achterkomen door de fanweek)
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb er nog niemand over gehoord... volgens mij snappen ze niet altijd hoe BB werkt.
Wie ?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Tomatensoep boeit Keanu niet zoveel
@:ireth Keanu kraakt de favo soep van David S af
Keanu heeft het een keer benoemd een paar weken geleden, dat mensen altijd op hun favoriet stemmen, maakt niet uit voor wat.quote:
Gewoon elke nacht meenemen naar de slaapkamer, laat ze 'm maar komen halenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:00 schreef Kodiak100 het volgende:
De airfryer moest eigenlijk al weg volgens Jolien
Maar het dringt nog niet echt door nuquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Keanu heeft het een keer benoemd een paar weken geleden, dat mensen altijd op hun favoriet stemmen, maakt niet uit voor wat.
Jordy heeft het er zelf wel over gehad en was er blij mee. Die heeft het wel een beetje door geloof ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb er nog niemand over gehoord... volgens mij snappen ze niet altijd hoe BB werkt.
Keanu heeft intussen een dubbele langspeelplaatquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu wil alles aangaan dus ook de suite
Keanu moeten ze ook een stokje geven en naast Peter zettenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Keanu heeft intussen een dubbele langspeelplaat
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice zegt dat Axel en Pootje net 2 fotomodellen zijn. Dat zet Pootje er toe aan om nog net even iets meer te poseren.
[ afbeelding ]
Keanu had over het spel van vandaag gepraatquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat moeten ze allemaal in de DBK zonder SL?
Als ik het goed begreep bedoelde ze vooral hoe ze stondenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Zijn al die Vlaamse mannen ( minus Matti) dan zo lelijk
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Keanu had over het spel van vandaag gepraat
Dus het kan gewoon
Zonder SL
Valt me al mee dat hij uberhaupt weet wat alcohol is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu wil een keer wat voelen van de Alcohol in het BB huis
Shandyquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Valt me al mee dat hij uberhaupt weet wat alcohol is.
Mie mie miequote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
Matti en Jolien bespreken even dat Jane en Axel de fles hebben leeggedronken
Bijna een volle
Jane doet of haar neus bloed
Kunnen ze meteen de gestolen snoep/koek bespreken, gezelligquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
Matti en Jolien bespreken even dat Jane en Axel de fles hebben leeggedronken
Bijna een volle
Jane doet of haar neus bloed
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice probeert mindfulness uit te leggen aan Pootje..
Hoe zie je datquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : We denken dat er sws nog iets gaan gebeuren, kijk maar, alle camera's staan in spanning. Overal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Omdat ze allemaal op iemand gericht zijn. Binnen en buiten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zie je dat
Dat camera’s in spanning zijn
Oja, daar was ze ook een ietsiepietse verliefderig op!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice zou ook graag de mening van Clooney graag geweten hebben over hoe het nu gaat.
Ga er vanuit dat ze DavidS bedoelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
TOP SPELquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice over haar GC : Betaal ik er 2500(?) euro voor, en de dag dat ik 'm wil inzetten, mag ik 'm niet inzetten!!!
En dat woont in limbolandquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Morgen begint volgens mij wel carnaval...
Gekke limboquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:23 schreef Kissingbird het volgende:
Echt slecht dat de sjeng niet weet dat het al een paar dagen bezig is
Ik snap die boosheid nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : Dan was hij al naar huis geweest ... of ik ..... Verdomme...
Keanu is bij voorbaat al bang wat te missenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Jullie moeten me wel 's nachts uit de suite halen ...
Jordy : Waarom?
Keanu : Bespreking!
Terecht.. allemaal lekkers in de kast bij Jordyquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Keanu is bij voorbaat al bang wat te missen
De defenitie van FOMO
Aufmachen, bespreking en etenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Jullie moeten me wel 's nachts uit de suite halen ...
Jordy : Waarom?
Keanu : Bespreking!
Doet hij toch nietquote:
Nee die eet het alleenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
nou kenau, maak jij is even een broodje dan
Jordy brengt haar naar de finale. Een vlaamse vrouw hadden we nog niet gehad.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik begin steeds meer in Jolien te geloven, zij heeft een soort van boerenverstand,
een heerlijk Vlaams taaltje en bovendien behoorlijk uitgekookt, kortom een mogelijk winnaar ....
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream helaas vastgelopen, dit heb ik wel gelukkig .....
Waar kan ik de filmpjes zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
ja ben erquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:39 schreef Kodiak100 het volgende:
@:odie22 kom snel iemand verplaatst de ballon van Jolien de hele tijd
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb een paar dagen niets live gezien, ben nu verzoekjes aan het terugzoeken, dit was er eentje van, WTF ...![]()
[ afbeelding ]
Beren kussen kringspier moment - 25 februari 2025.
Dat zo zou maar kunnen, en wat voor een vrouw, niemand kan aan haar tippen ...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:38 schreef marky het volgende:
Jordy brengt haar naar de finale. Een vlaamse vrouw hadden we nog niet gehad.
Helaas wel ja..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Begint de volgende mekker sessie van Keanu weer
Tnx voor info, even zappenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:44 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy wil praten of wat doen..
jolien gaat een showtje geven
Nu alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Is haar lingerie show al geweest, ik vraag het voor een vriend ...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:43 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
die energiezuiger zuigt haar helemaal leeg
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daar zit Sharice toch al 6 weken in?
Denk dat het wel.meevalt maar nu wel.gaat begrijpen dat hij tot de laatste 5 kan komen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:47 schreef Puzzie het volgende:
Jordy overschat zichzelf weer als vanouds
Nou ... hij krijgt langzaam de realisatie dat hij populair is.... (op dit moment in ieder geval)quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:47 schreef Puzzie het volgende:
Het is allemaal wat fakequote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:48 schreef Kissingbird het volgende:
jordy; uit 8 man word ik gekozen en laatst team captain , 3x nominatie overleefd..
Ik heb het niet over dit specifieke moment maar dit is al langer bezig natuurlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk dat het wel.meevalt maar nu wel.gaat begrijpen dat hij tot de laatste 5 kan komen.
Hij denkt dat ie op 1. staat in de ranking.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ... hij krijgt langzaam de realisatie dat hij populair is.... (op dit moment in ieder geval)
Nee nee moment van bezinning en realisatie hoe ontzettend goed hij bezig is.quote:
En daar komt dan op een bepaald moment om de hoek kijken dat je jezelf kan gaan overschatten en precies dat is vaker gebeurdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ... hij krijgt langzaam de realisatie dat hij populair is.... (op dit moment in ieder geval)
Dat denkt ie wel correct.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij denkt dat ie op 1. staat in de ranking.
Hij doet het met de info die hij nu heeft. Jordy is van het analyseren. Het kan ook een bedreiging zijn. In 2023 werd Jason gebruikt op de bank om andere eruit te spelen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:47 schreef Puzzie het volgende:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En daar komt dan op een bepaald moment om de hoek kijken dat je jezelf kan gaan overschatten en precies dat is vaker gebeurd
Of over analyseren , en ook dat gaat vaak niet goedquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:51 schreef marky het volgende:
[..]
Hij doet het met de info die hij nu heeft. Jordy is van het analyseren. Het kan ook een bedreiging zijn. In 2023 werd Jason gebruikt op de bank om andere eruit te spelen.
jij mag altijd blijvenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik zou toch graag blijven als het jou om het even is.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had deze vanmorgen al gepost, maar niet iedereen kan hem vinden, aanrader ....![]()
[ afbeelding ]
Mattheus legt Cala a Boca uit aan Jolien - 1 maart 2025.Zet hem ook even in het filmpjes topic. Is hij beter terug te vinden dan hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
jolien zit in diezelfde bubble die ziet dat niet helemaal helderquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee nee moment van bezinning en realisatie hoe ontzettend goed hij bezig is.![]()
jolien noemt het emotional bonding
Sperma natuurlijk maar heb andere stream aan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel legt even dat ananas iets beter laat smaken
Ze hebben het over zuigen, doorslikken en een bittere nasmaakquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Sperma natuurlijk maar heb andere stream aan.
Heb je sharice gehoord vandaag die straalt ook echt niet uit van benader me maar.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:58 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het wel lief hoe Jane Sharice heeft 'opgevangen'. Dat kartel groepje is alleen maar met zichzelf bezig.
Ik denk dat jolien wint.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:59 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat Jolien en Mattie wel verder komen dan Jordy en Keanu.
Ja, ananas maakt je sperma iets zoeter.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze hebben het over zuigen, doorslikken en een bittere nasmaak
Nou ja dat stoort me dus ook in die hele discussie hier en op internet: waarom denken mensen in teams?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:55 schreef Kinga het volgende:
Ja en in dit geval hoop ik van harte dat een van de underdogs, Axel of Jane ermee van door gaan.
Ik persoonlijk ben blij dat er niet 24 uur per dag camera's op me staanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja dat stoort me dus ook in die hele discussie hier en op internet: waarom denken mensen in teams?
Ik vind een paar bewoners leuk maar ik zie ook dat ze net zo vaak hypocriet of achterbaks gedrag vertonen in het spel . Het zijn net echte mensen en die zijn ook niet perfect , sterker die mensen kunnen ook hele domme dingen doen en naast hun schoenen gaan lopen
Ik hou niet van groep tegen groep en als die groep goed is(volgens wie?
dan is dan is de andere groep al fout(
Underdog vind ik ook een wat overrated term
Bij mij zou je heel vaak SL zien.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik persoonlijk ben blij dat er niet 24 uur per dag camera's op me staan
Wat is ‘een Willem doen’?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie Jordy nog wel een 'Willem' doen. (BB1)
Nou idd!!!! Ik heb zelf wel ooit in een groep gewoond voor lange periode en dat zonder camera'squote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik persoonlijk ben blij dat er niet 24 uur per dag camera's op me staan
ja als Jordy niet die target pin had gegeven aan Milena ...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice heeft natuurlijk een beetje gelijk, alleen dat is het spel.
Ach vorige week gaf ze hem aan jordyquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:05 schreef Verida het volgende:
[..]
ja als Jordy niet die target pin had gegeven aan Milena ...
Dat lijkt mij niet hij heeft vorige week een gc voor mattie gekochtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je vriend in het huis backstabben / nomineren met de hoop om er zelf beter van te worden.
Dat bedoel ik nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach vorige week gaf ze hem aan jordy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |