Jane en Axel??quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah we zijn weer bij de 2 fuifnummers van het huis
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
Mensen zijn hier een stel scrale scrapers
Aldus Jordy
Net nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als hij jolientje maar net bedoelt dan is het goed
Niet daarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Waar is het feestje???
[ afbeelding ]
lolquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik weet niet wie zuurder zijn .. Pootje en Sharice op de bank buiten of de PSV'ers op ESPN3
tis toch niet gelovenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik weet niet wie zuurder zijn .. Pootje en Sharice op de bank buiten of de PSV'ers op ESPN3
Weer om half 1 een feestje ..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:57 schreef Li0nHeart het volgende:
De stemming loopt om 21:00 uur af ... dus wellicht komt er nog wat
nou ik ook, net als vannacht om 1:10 nog die bioscoop doenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weer om half 1 een feestje ..
vind dat echt belachelijk
Maken ze zich al druk om het feit dat Jordy best popi is? ( en ze hier nu dus ook echt achterkomen door de fanweek)quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Op de bank buiten snappen ze niet dat ze de fans niet even een knuffel mochten geven.
Ik heb er nog niemand over gehoord... volgens mij snappen ze niet altijd hoe BB werkt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maken ze zich al druk om het feit dat Jordy best popi is? ( en ze hier nu dus ook echt achterkomen door de fanweek)
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb er nog niemand over gehoord... volgens mij snappen ze niet altijd hoe BB werkt.
Wie ?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Tomatensoep boeit Keanu niet zoveel
@:ireth Keanu kraakt de favo soep van David S af
Keanu heeft het een keer benoemd een paar weken geleden, dat mensen altijd op hun favoriet stemmen, maakt niet uit voor wat.quote:
Gewoon elke nacht meenemen naar de slaapkamer, laat ze 'm maar komen halenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:00 schreef Kodiak100 het volgende:
De airfryer moest eigenlijk al weg volgens Jolien
Maar het dringt nog niet echt door nuquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Keanu heeft het een keer benoemd een paar weken geleden, dat mensen altijd op hun favoriet stemmen, maakt niet uit voor wat.
Jordy heeft het er zelf wel over gehad en was er blij mee. Die heeft het wel een beetje door geloof ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb er nog niemand over gehoord... volgens mij snappen ze niet altijd hoe BB werkt.
Keanu heeft intussen een dubbele langspeelplaatquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu wil alles aangaan dus ook de suite
Keanu moeten ze ook een stokje geven en naast Peter zettenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Keanu heeft intussen een dubbele langspeelplaat
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice zegt dat Axel en Pootje net 2 fotomodellen zijn. Dat zet Pootje er toe aan om nog net even iets meer te poseren.
[ afbeelding ]
Keanu had over het spel van vandaag gepraatquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat moeten ze allemaal in de DBK zonder SL?
Als ik het goed begreep bedoelde ze vooral hoe ze stondenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Zijn al die Vlaamse mannen ( minus Matti) dan zo lelijk
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Keanu had over het spel van vandaag gepraat
Dus het kan gewoon
Zonder SL
Valt me al mee dat hij uberhaupt weet wat alcohol is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu wil een keer wat voelen van de Alcohol in het BB huis
Shandyquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Valt me al mee dat hij uberhaupt weet wat alcohol is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |