En dat woont in limbolandquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Morgen begint volgens mij wel carnaval...
Gekke limboquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:23 schreef Kissingbird het volgende:
Echt slecht dat de sjeng niet weet dat het al een paar dagen bezig is
Ik snap die boosheid nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : Dan was hij al naar huis geweest ... of ik ..... Verdomme...
Keanu is bij voorbaat al bang wat te missenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Jullie moeten me wel 's nachts uit de suite halen ...
Jordy : Waarom?
Keanu : Bespreking!
Terecht.. allemaal lekkers in de kast bij Jordyquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Keanu is bij voorbaat al bang wat te missen
De defenitie van FOMO
Aufmachen, bespreking en etenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Jullie moeten me wel 's nachts uit de suite halen ...
Jordy : Waarom?
Keanu : Bespreking!
Doet hij toch nietquote:
Nee die eet het alleenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
nou kenau, maak jij is even een broodje dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jordy brengt haar naar de finale. Een vlaamse vrouw hadden we nog niet gehad.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik begin steeds meer in Jolien te geloven, zij heeft een soort van boerenverstand,
een heerlijk Vlaams taaltje en bovendien behoorlijk uitgekookt, kortom een mogelijk winnaar ....
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream helaas vastgelopen, dit heb ik wel gelukkig .....
Waar kan ik de filmpjes zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
ja ben erquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:39 schreef Kodiak100 het volgende:
@:odie22 kom snel iemand verplaatst de ballon van Jolien de hele tijd
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb een paar dagen niets live gezien, ben nu verzoekjes aan het terugzoeken, dit was er eentje van, WTF ...![]()
[ afbeelding ]
Beren kussen kringspier moment - 25 februari 2025.
Dat zo zou maar kunnen, en wat voor een vrouw, niemand kan aan haar tippen ...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:38 schreef marky het volgende:
Jordy brengt haar naar de finale. Een vlaamse vrouw hadden we nog niet gehad.
Helaas wel ja..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Begint de volgende mekker sessie van Keanu weer
We hebben een nieuwe milenaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |