Mie mie miequote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
Matti en Jolien bespreken even dat Jane en Axel de fles hebben leeggedronken
Bijna een volle
Jane doet of haar neus bloed
Kunnen ze meteen de gestolen snoep/koek bespreken, gezelligquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
Matti en Jolien bespreken even dat Jane en Axel de fles hebben leeggedronken
Bijna een volle
Jane doet of haar neus bloed
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice probeert mindfulness uit te leggen aan Pootje..
Hoe zie je datquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : We denken dat er sws nog iets gaan gebeuren, kijk maar, alle camera's staan in spanning. Overal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Omdat ze allemaal op iemand gericht zijn. Binnen en buiten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zie je dat
Dat camera’s in spanning zijn
Oja, daar was ze ook een ietsiepietse verliefderig op!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice zou ook graag de mening van Clooney graag geweten hebben over hoe het nu gaat.
Ga er vanuit dat ze DavidS bedoelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Neem je me meteen een arretjes cake meequote:
TOP SPELquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice over haar GC : Betaal ik er 2500(?) euro voor, en de dag dat ik 'm wil inzetten, mag ik 'm niet inzetten!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |