Of over analyseren , en ook dat gaat vaak niet goedquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:51 schreef marky het volgende:
[..]
Hij doet het met de info die hij nu heeft. Jordy is van het analyseren. Het kan ook een bedreiging zijn. In 2023 werd Jason gebruikt op de bank om andere eruit te spelen.
jij mag altijd blijvenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik zou toch graag blijven als het jou om het even is.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had deze vanmorgen al gepost, maar niet iedereen kan hem vinden, aanrader ....![]()
[ afbeelding ]
Mattheus legt Cala a Boca uit aan Jolien - 1 maart 2025.Zet hem ook even in het filmpjes topic. Is hij beter terug te vinden dan hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
jolien zit in diezelfde bubble die ziet dat niet helemaal helderquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee nee moment van bezinning en realisatie hoe ontzettend goed hij bezig is.![]()
jolien noemt het emotional bonding
Sperma natuurlijk maar heb andere stream aan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel legt even dat ananas iets beter laat smaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |