Keanu is echt totaal geen verkeerd ventje, zelfs een fijn persoon op best wat vlakken en een goed EQ.
Dat hij een spraakwaterval is betekent voor mij gewoon dat hij veel te verwerken heeft, jeugdtrauma’s waarschijnlijk en andere dingen. Niks mis mee ook. Punt is, dat je dan echt gewoon naar therapie moet, om daar alles eruit te gooien, waar spraakwatervallen totaal begrepen en geaccepteerd worden, want de buitenwereld kan er niet mee omgaan en maakt er iets negatiefs van.
En ik zeg altijd maar, bij therapie zou letterlijk iedereen gebaad zijn, want daar wordt de mensheid alleen maar beter van. En veel rottigheid bestaat door mensen die niet bewust zijn van hun trauma’s + het nog steeds vrij grote stigma. Maar als je meer dan gemiddeld te verwerken hebt, door wat dan ook waar je niks aan kan doen, moet je dat wel echt doen op den duur, anders gaan mensen doen wat je online ziet maar ook nu in het huis; het wordt niet begrepen en als iets negatiefs gezien.
Terwijl er niks van kwade bedoelingen of egoïsme achter zit, zo schat ik ‘m echt 0,0 in.
Leh-kùr