loopt rechtstreeks de poort uit dan, dag kenauquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:22 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk dat het lam makkelijk kan worden binnen gehaald door Jaxel
Net te laat ingeschakeld. Waar loog hij over? (vast over alles wat nu nog uit z'n mond gaat komen, en kwam)quote:
Het zou mij iig niet verbazen met dat spionnen duoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
loopt rechtstreeks de poort uit dan, dag kenau
oh sowieso, die gaan ze gewoon gebruiken. alleen is het voor kenau zelf de doodsteek denk ikquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zou mij iig niet verbazen met dat spionnen duo
Hij vertelde vanmiddag nog dat de kans erg groot is of dat hij had begrepen dat o.a hij grote kans maakt om naar de finale te gaan , net zei hij dat hij daar helemaal niet mee bezig isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:23 schreef Folies het volgende:
[..]
Net te laat ingeschakeld. Waar loog hij over? (vast over alles wat nu nog uit z'n mond gaat komen, en kwam)
Maar Jaxel ook, iig een van die tweequote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh sowieso, die gaan ze gewoon gebruiken. alleen is het voor kenau zelf de doodsteek denk ik
Komt wel goed met hem. Hij is nog jong en heeft genoeg potentie. Maar hij zal ff wat dingen moeten gaan verwerken, loopt duidelijk met wat dingen rond, dat komt vanzelf wel als ie een paar jaar ouder is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:25 schreef Folies het volgende:
Arm jong, zal nooit ergens aansluiting bij vinden. Niet hier.
Jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haar zender is gewoon kapot, al een uur ofzo
Daarom heb ik het er ook over wat daar in BB speelt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Komt wel goed met hem. Hij is nog jong en heeft genoeg potentie. Maar hij zal ff wat dingen moeten gaan verwerken, loopt duidelijk met wat dingen rond, dat komt vanzelf wel als ie een paar jaar ouder is.
Ik denk dat hij en Jolien de intelligensten zijn in huis. Sharice ook, maar zij heeft teveel issues.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:15 schreef Puzzie het volgende:
Jordy krijgt weer een hoop veren in zijn aars
Gelukkig weet ik dat ik over 29 minuten 45 wordquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu weet niet hoe oud zijn vader over 31 minuten wordt
ze lopen net naar stream 1quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream 2 nog steeds up ..... opname loopt![]()
Ik denk dat er meer zijn maar het maar net hoe je intelligentie invult , iedereen heeft daar een ander idee/beeld overquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:31 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij en Jolien de intelligensten zijn in huis. Sharice ook, maar zij heeft teveel issues.
Ah, je zei ‘nooit’, dus daar haakte ik op inquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:31 schreef Folies het volgende:
[..]
Daarom heb ik het er ook over wat daar in BB speelt.
Buiten heeft hij een beste vriendin die nogal van het ene op het andere moment zwaar depressief is en hoogtepunten etc. Hij is hetzelfde als haar, en toevallig voelen ze zich altijd op de zelfde momenten niet top. Ook al zitten ze niet samen. Zielemaatjes.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:31 schreef Kodiak100 het volgende:
De pannenkoeken met pindakaas waren wel TOP
Niet hier, als in het BB huis.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah, je zei ‘nooit’, dus daar haakte ik op in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |