loopt rechtstreeks de poort uit dan, dag kenauquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:22 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk dat het lam makkelijk kan worden binnen gehaald door Jaxel
Net te laat ingeschakeld. Waar loog hij over? (vast over alles wat nu nog uit z'n mond gaat komen, en kwam)quote:
Het zou mij iig niet verbazen met dat spionnen duoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
loopt rechtstreeks de poort uit dan, dag kenau
oh sowieso, die gaan ze gewoon gebruiken. alleen is het voor kenau zelf de doodsteek denk ikquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zou mij iig niet verbazen met dat spionnen duo
Hij vertelde vanmiddag nog dat de kans erg groot is of dat hij had begrepen dat o.a hij grote kans maakt om naar de finale te gaan , net zei hij dat hij daar helemaal niet mee bezig isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:23 schreef Folies het volgende:
[..]
Net te laat ingeschakeld. Waar loog hij over? (vast over alles wat nu nog uit z'n mond gaat komen, en kwam)
Maar Jaxel ook, iig een van die tweequote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh sowieso, die gaan ze gewoon gebruiken. alleen is het voor kenau zelf de doodsteek denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |