Haha, de deur is net dicht en hij wordt nu al gepest.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:41 schreef Folies het volgende:
Hij voelt zich goed op zijn gemak in de suite. Gun het hem zo.
Niemand vraagt erom om gepest te wordenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:44 schreef Folies het volgende:
Die jongen vraagt erom gespest te worden, dat is het nare.(en zo makkelijk)
Nee, maar hij maakt zich wel een doelwit. Ik hou niet van grootsprekers en ben dan inderdaad geneigd om ze voor de gek te houden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:45 schreef Willewa het volgende:
[..]
Niemand vraagt erom om gepest te wordenDat zit in het karakter van pesters, dat ze denken dat iemand erom vraagt terwijl pesten gewoon supernep is. (Bedoel ik niet persoonlijk, maar algemeen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolien en Jane over het spel met de fans - 1 maart 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hmja. Hoe iemand zich ook gedraagt, ik zal nooit pesten. Okee, of je moet het heeeeel bont maken (maar dan heb ik het over bijv Trump level-bont en daar komt Keanu bij lange na niet in de buurt) dan wil ik nog wel eens een opmerking plaatsenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:47 schreef Folies het volgende:
[..]
Nee, maar hij maakt zich wel een doelwit. Ik hou niet van grootsprekres en ben dan inderdaad geneigd om ze voor de gek te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |