abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 maart 2025 @ 19:34:45 #2
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_216883749
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:31 schreef Lospedrosa het volgende: [..] Ik denk wel dat Zelensky dat geloof had. Anders was hij niet gegaan. Het is geen spelletje wat daar gebeurt. Misschien hooguit tegen beter weten in.
Nah, dat zou mij verbazen. Misschien een sprankje hoop. Maar geen geloof :N . Zou jij oprecht geloven in een wereldwonder van iemand die je meerdere keren in korte tijd openlijk schoffeert in de media?
  zaterdag 1 maart 2025 @ 19:36:37 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_216883766
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:05 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Zou je ook in je clownspak naar de bruiloft van je nichtje gaan?
Met zwarte nagels en in corpse paint :Y
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 19:37:23 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_216883774
quote:
🇬🇧🇺🇦 "Did you hear people cheering you on the street? You can see the support. And we will support as long as it takes. We want long-term peace," — Starmer to Zelensky

https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3ljdi5qh4rc2p
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 19:38:54 #5
36431 bleiblei
pi_216883789
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ook dat ja.
Alleen interesseert dat de VS niet zo. Hoe men in de EU daarover denkt.
De VS is bezig met America First
Jep, en dat maakt ze America Last in een zeer korte tijd. Heb in het verleden een zwam gehad voor dat land, maar nu is het best vermakelijk om te zien. Wel jammer van de geopolitieke gevolgen. Maar dat overleven we hier in NL wel.
De gevolgen op heel veel andere plekken (nav USAID & dit Oekrane geintje) zijn beschamend desastreus. Maar gelukkig gaan ze hier zelf niet aan ontkomen.
pi_216883791
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:29 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Het is altijd het handigste om naar de pijpen van de US te dansen. En kijk waar we nu staan 8)7 .
Europa heeft tijd nodig.

Mediaspel gewoon meespelen.

Bovendien zijn Rutte en Trump al heel lang vrienden, en heeft Rutte vandaag al twee keer met Zelensky gebeld, en gezegd wat er in zijn Excuus te horen moet zijn.
pi_216883798
Kunnen we de eu niet opheffen en opnieuw starten zonder oost europa troep tenzij 100% doen wat wij willen 8-)
No bitch to me
  zaterdag 1 maart 2025 @ 19:39:41 #8
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_216883803
Bekijk deze YouTube-video

Take aways:
• Het was een opzettelijke poging om Zelensky onder druk te zetten en publiekelijk te vernederen.
• Trump hoopte Zelensky te dwingen een voor Oekrane ongunstig vredesakkoord te tekenen.
• Dit zou als precedent dienen voor verdere onderhandelingen met Rusland.
• De strategie van Trump en zijn team bleek naef en onrealistisch.
• Ze realiseerden zich dat de standpunten van Oekrane en Rusland onverenigbaar zijn.
• Trump geeft Oekrane de schuld en overweegt militaire steun in te trekken om hen tot concessies te dwingen.
• Als Europa zich sterk opstelt en Oekrane blijft steunen, kan het conflict langdurig worden volgehouden.
• De situatie vormt een ernstige crisis voor de NAVO en de trans-Atlantische samenwerking.
Je bent een waardeloze agent.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 19:40:40 #9
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216883819
Ik heb een serieuze vraag:

De EU heeft circa 150-350? miljard aan Oekraine betaald.

Amerika heeft 350 miljard betaald.

De EU krijgt dat geld blijkbaar terug via de bevroren tegoed van Rusland. Niks aan de hand dus blijkbaar.

Amerika is dat geld blijkbaar 'kwijt' als Oekraine dat geld nooit terugbetaalt tenzij er wat voor terugkomt in de vorm van die grondstoffen. Dat is dan toch geen onredelijk verzoek toch?

Hoe gaat dat normaal gesproken dan als een land financieel wordt geholpen met een oorlog?
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 19:40:44 #10
36431 bleiblei
pi_216883823
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:39 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Europa heeft tijd nodig.

Mediaspel gewoon meespelen.

Bovendien zijn Rutte en Trump al heel lang vrienden, en heeft Rutte vandaag al twee keer met Zelensky gebeld, en gezegd wat er in zijn Excuus te horen moet zijn.
Rutte en Trump vrienden? Haha, wat een grap. Rutte was de eerste die Trump subtiel op z'n plek durfde te zetten. Nee, die 2 zijn geen vrienden. Maar Rutte is wel een handige pijpendanser. Krijgt ie best veel mee voor elkaar trouwens.
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 19:40:47 #11
3928 Ulx
pi_216883824
quote:
Oekrane heeft blijkbaar weer wat industrie in RUsland in de hens geschoten. Och, gaf Poetin het maar op, dan was het niet nodig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 19:41:51 #12
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_216883836
Wat een trieste TT inderdaad, beetje een ziekte als scheldwoord gebruiken. Da's hetzelfde als iemand voor 'kankerlijer' uitschelden :(
T ests dura y yo me veo cabrn en el espejo
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 19:42:49 #13
3928 Ulx
pi_216883852
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:40 schreef Tengano het volgende:

De EU krijgt dat geld blijkbaar terug via de bevroren tegoed van Rusland. Niks aan de hand dus blijkbaar.

Amerika is dat geld blijkbaar 'kwijt' als Oekraine dat geld nooit terugbetaalt tenzij er wat voor terugkomt in de vorm van die grondstoffen. Dat is dan toch geen onredelijk verzoek toch?

Hoe gaat dat normaal gesproken dan als een land financieel wordt geholpen met een oorlog?
350 miljard is gelul.

Maar om je vraag te beantwoorden: dan dwing je de aanvaller tot het betalen van herstelbetalingen, en regel je het zo.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 19:43:56 #14
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216883866
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:42 schreef Ulx het volgende:

[..]
350 miljard is gelul.

Maar om je vraag te beantwoorden: dan dwing je de aanvaller tot het betalen van herstelbetalingen, en regel je het zo.
Dus Oekraine moet die 350 miljard aan Amerika gewoon terugbetalen?
pi_216883868
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:31 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Als ze je kapot willen maken vinden ze wel weer wat anders. En dit was van te voren gepland.
Dit is iets wat Zelensky moet leren. Ook vooruit denken,commentaar komt er toch wel, maar wel met een figuur als Melloni of Macron en hun bewonderende blikken in zijn chic leger outfit vooraf op de foto.

En een andere kwibus in een zelfde pak rond laten lopen. Kan er weer getwitterd worden.

Mediacampagnes zijn niet leuk. Wel effectief,

[ Bericht 6% gewijzigd door yessie234 op 01-03-2025 19:51:39 ]
pi_216883876
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:43 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dus Oekraine moet die 350 miljard aan America gewoon terugbetalen?
:')
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 19:44:45 #17
3928 Ulx
pi_216883881
quote:

[..]
Dus Oekraine moet die 350 miljard aan America gewoon terugbetalen?
Rusland zal de kosten van Oekrane moeten vergoeden.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 19:45:13 #18
pi_216883890
quote:

Die 350 miljard komt uit lucht gegrepen. Het is eerder 175 miljard.

Er is nog helemaal niks besloten over de bevroren tegoeden imo. Merendeel wat van EU komt is een gift, er zijn ook deels leningen.
pi_216883957
quote:

Oekrane heeft 100 miljard gekregen, volgens Zelensky zijn de bewijzen publiekelijk beschikbaar. Iets van 60m aan afgedankte wapens en 40m aan financile ondersteuning, als ik me goed herinner. Dat heeft hij gisteren verteld in het Fox interview.

De officile (?) cijfers volgens de Fox interviewer is dat er 180 miljard aan hulp naar Oekraine is verstuurd. Maar dat is (nog?) niet volledig aangekomen volgens Zelensky.

Die 350 miljard is waarschijnlijk verzonnen door team Trump, zoals de 3 miljard bezuinigen van Doge dat later 3 miljoen bleek. Fake news verspreiden zijn ze ook heel goed in.

Over een week is het 600 miljard. ;)
  zaterdag 1 maart 2025 @ 19:48:23 #20
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216883970
Het gaat mij vooral om dat geld wat Amerika blijkbaar claimt nu via die grondstoffen. Ze vinden dus dat ze daar recht op hebben omdat ze Oekraine hebben geholpen en dat ze die financiele hulp blijkbaar terug moeten betalen.

Maar ik weet zelf dus niet wat daarin dus normaal is. Echt geen idee.

Maar als ze het wel terug moeten storten dan zou ik die deal met die grondstoffen dus minder raar vinden.

Vandaar dat ik me dat afvraag.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 19:49:08 #21
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_216883989
quote:

https://www.bbc.com/news/articles/crew8y7pwd5o dit legt het wel goed uit.
Europa heeft meer gesteund dan de VS. Waarbij Europa ook nog grootste deel gegeven heeft en niet als lening ofzo. Europa heeft tegoeden van Rusland bevroren en kijkt of het met de rente van dat geld Oekrane kan financieren. De VS rekent extra troepen naar oost europa ook als steun voor Oekrane.

En over afspraken met de vs, het inleveren van kernwapens heeft al laten zien wat dat waard is. Dat is Obama en Biden ook aan te rekenen.

Dit soort steun wordt vaak ook kwijtgescholden of ingevuld door bedrijven die toegang krijgen tot de markt. Google en Amazon zitten namelijk al diep in Oekrane met het overeind houden van digitale infra. Dat is ook niet gratis.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_216883995
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:40 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Rutte en Trump vrienden? Haha, wat een grap. Rutte was de eerste die Trump subtiel op z'n plek durfde te zetten. Nee, die 2 zijn geen vrienden. Maar Rutte is wel een handige pijpendanser. Krijgt ie best veel mee voor elkaar trouwens.
Daar gaat het om: dit is wat Rutte zelf over Trump zegt in een interview met de BBC. "Wij zijn al heel lang vrienden".

Hoe krijg je Trump boos? Hoe paai je Trump? Het is een emotioneel typje die Trump.

[ Bericht 1% gewijzigd door yessie234 op 01-03-2025 19:54:38 ]
  zaterdag 1 maart 2025 @ 19:51:42 #23
pi_216884037
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:48 schreef Tengano het volgende:
Het gaat mij vooral om dat geld wat Amerika blijkbaar claimt nu via die grondstoffen. Ze vinden dus dat ze daar recht op hebben omdat ze Oekraine hebben geholpen en dat ze die financiele hulp blijkbaar terug moeten betalen.

Maar ik weet zelf dus niet wat daarin dus normaal is. Echt geen idee.

Maar als ze het wel terug moeten storten dan zou ik die deal met die grondstoffen dus minder raar vinden.

Vandaar dat ik me dat afvraag.
Je kan geen mening vormen dat als een soeverein land wordt binnengevallen waarbij onschuldige burgers worden vermoord, kinderen worden ontvoerd en vrouwen worden verkracht of het redelijk is om dit te land te ondersteunen en dat je perse voor iedere euro aan hulp dit pers voor de volle pond moet terugkrijgen? Zoiets of wat?
  zaterdag 1 maart 2025 @ 19:51:48 #24
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216884039
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:14 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Musk is ook een hele goede vriend van Trump, die kan wel een potje breken. Zelensky niet.
Weet je nou serieus niet waarom Zelensky geen pak (meer) draagt? :{
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 1 maart 2025 @ 19:52:14 #25
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_216884048
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het is wel heel Amerikaans dat je op gelegenheden “dressed” bent, zeker de oval office.
(Musk houdt zich er ook niet aan, maar in de VS is alles anders als je swerelds rijkste bent)

Dat is al als je in NL bij een Amerikaans bedrijf werkt en de directie komt langs. Moet je wel even je apenpakje aantrekken.
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch niet met je eigen emo gelul.

Ik zeg alleen wat in algemene zin de Amerikaanse etiquette is bij hun eigen interne feestjes.

Van mijn part trekt de president een Donald Duck pak aan.
BS. Nooit gedaan en voor drie US internationale big-one$ de presence mogen doen.
Tenzij je een gewoon confectie pak/jasje/dasje als werkkleding; een apenpakkie noemt wat verder een eigen oordeel is.
Maar goed als uiterlijke schijn een directie moet vertellen waar daden er niet zijn, kan ik die keuze als verpakkende afleiding begrijpen. Fake it until je made it.

Waar een normale management of CEO vooral genteresseerd in is of teama hun targets halent en wat zij kunnen doen om die resultaten structureel te verbeteren.
Dan maakt het voor de winst werkelijk geen zak uit wat je aan hebt zoals Musk zich kennelijk ook alles kan veroorloven om als soort AC/DC de boel in het Oval kort te sluiten.

Wat natuurlijk het fijne is voor mensen die anders niets inhoudelijk weten in te brengen dat ze met een mening over smaak, vorm, kleding, uiterlijk of houding; er kennelijk toedoen. Net als het weer kan je daar weer alles van vinden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_216884064
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:40 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Dat waren ook wel andere tijden, Trump is ondertussen een veroordeelde crimineel en dult 0 tegenspraak, ook niet in de vorm van een grapje.

Maargoed Trump is in principe Rutte zijn baas op dit moment, met de overhand die de VS heeft in de Navo.

Macron heeft ondertussen de beste tactiek getoond, maar of het wat oplevert...die gasten blijven toch wel in hun eigen wereldje hangen, waar feiten en waarheden als een irritante drempel worden gezien.
pi_216884076
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:47 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Oekrane heeft 100 miljard gekregen, volgens Zelensky zijn de bewijzen publiekelijk beschikbaar. Iets van 60m aan afgedankte wapens en 40m aan financile ondersteuning, als ik me goed herinner. Dat heeft hij gisteren verteld in het Fox interview.

De officile (?) cijfers volgens de Fox interviewer is dat er 180 miljard aan hulp naar Oekraine is verstuurd. Maar dat is (nog?) niet volledig aangekomen volgens Zelensky.

Die 350 miljard is waarschijnlijk verzonnen door team Trump, zoals de 3 miljard bezuinigen van Doge dat later 3 miljoen bleek. Fake news verspreiden zijn ze ook heel goed in.

Over een week is het 600 miljard. ;)
Onder Biden is heeft het Congress nog ingestemd met een aanzienlijk bedrag aan steun aan Oekraine. Een constructie die Trump niet kon terugdraaien.
pi_216884133
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:53 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Onder Biden is heeft het Congress nog ingestemd met een aanzienlijk bedrag aan steun aan Oekraine. Een constructie die Trump niet kon terugdraaien.
Klopt, maar dat geld is nog niet aangekomen en of dat ooit aankomt is maar de vraag.
pi_216884141
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Met zwarte nagels en in corpse paint :Y
Ja ik heb het ook opgegeven, met mijn punt ;) :)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 19:59:26 #30
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216884188
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:51 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Je kan geen mening vormen dat als een soeverein land wordt binnengevallen waarbij onschuldige burgers worden vermoord, kinderen worden ontvoerd en vrouwen worden verkracht of het redelijk is om dit te land te ondersteunen en dat je perse voor iedere euro aan hulp dit pers voor de volle pond moet terugkrijgen? Zoiets of wat?
Ik zei al, ik weet gewoon niet hoe dat werkt. Maar Trump maakt op mij de indruk dat hij zijn geld gewoon terug wil en dan maar in de vorm van die grondstoffen.
pi_216884217
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:56 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Klopt, maar dat geld is nog niet aangekomen en of dat ooit aankomt is maar de vraag.
Stond geen uiterste datum op heb ik begrepen. Mocht het snel vrede zijn, dan kan het na Trump voor wederopbouw wapenvoorraden naar Oekraine.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:01:51 #32
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216884233
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:56 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja ik heb het ook opgegeven, met mijn punt ;) :)
Nogmaals: weet je nou cht niet waarom Zelensky geen pak (meer) draagt? :{
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:01:53 #33
pi_216884235
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:59 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik zei al, ik weet gewoon niet hoe dat werkt. Maar Trump maakt op mij de indruk dat hij zijn geld gewoon terug wil en dan maar in de vorm van die grondstoffen.
Er is geen regel. Je kan een gift geven of lening. En trouwens die deal die er lag betekende niet dat USA haar geld zou terugkrijgen. Dat zou opnieuw worden genvesteerd in Oekrane. An sich is de grondstoffen deal niet eens zo slecht volgens mij.....
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:02:14 #34
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_216884242
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Weet je nou serieus niet waarom Zelensky geen pak (meer) draagt? :{
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 20:02:51 #35
3928 Ulx
pi_216884255
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:52 schreef Jed1Gam het volgende:
Maargoed Trump is in principe Rutte zijn baas op dit moment, met de overhand die de VS heeft in de Navo.
De VS heeft geen overhand meer in NAVO. Dat staat of valt namelijk bij het toelaten daarvan door de andere lidstaten. En het is duidelijk dat wij nu ons eigen plan trekken. We laten de beslissing over doorgaan met NAVO aan de VS maar bouwen ondertussen al wat nieuws. Maar de VS heeft de keuze: Ons vertrouwen terugwinnen, of dat niet doen.
pi_216884256
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nogmaals: weet je nou cht niet waarom Zelensky geen pak (meer) draagt? :{
Dat behandelen ze niet bij Ongehoord Nederland
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:03:56 #37
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216884272
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 20:02 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Churchill deed dat om dezelfde reden inderdaad ook niet.
pi_216884278
quote:

[..]
Het is niet zijn geld. En tsja, Trump heeft wel vaker geen idee hoe dat soort dingen werken tussen staten of wat er uberhaupt gegeven is. Ze lijkt hij ook nog steeds te denken dat landen daadwerkelijk 2% van hun bnp in een potje zouden moeten doneren van de navo, terwijl dat het defensiebudget betreft.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:05:49 #39
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216884312
quote:

[..]
Het is "zijn geld" niet. Hij liegt over de hoogte vh bedrag. Etc.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:06:48 #40
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216884326
twitter
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:08:08 #41
pi_216884358
quote:

[..]
Nee, Trump moet Putin dwingen om alle schade van zijn oorlogen te compenseren, inclusief Georgi en Tsetjeni.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:08:11 #42
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216884360
Heeft ie weer diezelfde trui aan :D
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:08:16 #43
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_216884363
quote:

[..]
Onderzoek naar gedaan bron.... in totaal is/heeft Oekrane ruim $390B aan internationale steun gekregen waarvan ca 1/3e afkomstig is van/ USA. Hierbij is een flink deel gaan zitten in afschrijving en opsturen oude zooi en idd scherfvesten die in de boeken is gezet als nieuw.
Dat Trump dat als zijn landverdienste ziet, zegt iets over zijn centrale visie van hoogmoed.

Dat geldt trouwens ook voor de Javelins van Trump waarvan het overgrote merendeel (ik schat 9500+ van de iig 10.000) tijdens de regering van Biden (sinds inval van 2022) naar Oekrane zijn verscheept.
Dat Trump het wapen ooit toestond in zijn periode 2017-2021 is naast onduidelijk, wel opmerkelijk maar ook niets meer om dat wapen door defensie te laten testen in de praktijk op/onder zeer beperkte (burger)oorlogsomstandigheden in het oosten van Oekrane. Als die gevallen en geraakte tanks, staan op het conto van die Biden.

En ja, claims werken als wasreclame door het maar vol te houden blijft de trommel daarvan vanzelf ergens bij iemand hangen om dan een eigen vervuild leven te gaan leiden.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:08:32 #44
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216884367
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 20:08 schreef Tengano het volgende:
Heeft ie weer diezelfde trui aan
Dit is een groene trui, gisteren een zwarte trui toch?
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:09:38 #45
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216884389
quote:
Een soortgelijke trui. In een andere kleur.
Weet jij soms ook niet waarom Zelensky die kleding drasgt? :{
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 20:10:03 #46
3928 Ulx
pi_216884398
quote:
Ik zie Trump steeds met hetzelfde overhemd en stropdas.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:10:31 #47
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_216884409
quote:
Ik loop ook de hele week in dezelfde trui.
Maar bij Charlie op bezoek zou ik even aan de oksels ruiken "of het nog kan".
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 20:11:01 #48
3928 Ulx
pi_216884420
quote:
The administration of U.S. President Trump has unanimously spoken in favor of ending negotiations with Ukrainian President Zelenskyy, – U.S. National Security Advisor Mike Waltz.

https://bsky.app/profile/devana.bsky.social/post/3ljdlolnkv227
Die gaan vol voor Rusland.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:11:47 #49
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_216884434
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 20:10 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik zie Trump steeds met hetzelfde overhemd en stropdas.
En make up.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:12:03 #50
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_216884438
Kan er over kleding een apart topic aangemaakt worden in LIF?
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:12:18 #51
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_216884440
quote:

[..]
Het is niet zijn geld. maar geld dat met toestemming van het congres in belang van defensie - met graagte - is uitgegeven. Van die daadwerkelijk $120B is ook nog iets vn $40B in de Amerikaanse economie achtergebleven.
Die $500B aan grondstoffen is niet anders dan die nieuw koloniaal aftroggelen cq stelen.
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 20:12:26 #52
3928 Ulx
pi_216884443
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 20:11 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
En make up.
Ja, best wel nichterig. Net als zijn obsessie met kleding.
pi_216884448
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 20:02 schreef Ulx het volgende:

[..]
De VS heeft geen overhand meer in NAVO. Dat staat of valt namelijk bij het toelaten daarvan door de andere lidstaten. En het is duidelijk dat wij nu ons eigen plan trekken. We laten de beslissing over doorgaan met NAVO aan de VS maar bouwen ondertussen al wat nieuws. Maar de VS heeft de keuze: Ons vertrouwen terugwinnen, of dat niet doen.
In defensie capaciteit en hoeveel geld dat ze er in steken en in hebben gestoken, hebben ze wel enorm de overhand in NAVO, in vergelijking met de Europese landen. Natuurlijk, als je zelf een nucleair arsenaal opbouwt in Europa, bereik je al veel als een veiligheidsgarantie. Maar het verschil tussen de VS en alle andere Europese landen samen is wel gigantisch. Dat geslijm van Rutte komt niet zonder reden, de VS heeft een overvloed aan middelen, materieel, mankracht, intelligentie en slagvaardigheid. Het is nou eenmaal de realiteit, team america world police :{
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:13:42 #54
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216884464
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Een soortgelijke trui. In een andere kleur.
Weet jij soms ook niet waarom Zelensky die kleding drasgt? :{
Ik heb er zelf een post aan gewijd, maar ik begin me nou wel af te vragen of die echt klopt, nu jij er zo vaak over doorgaat :{ want het schijnt ook nog iets met Churchill te maken te hebben :?

Dit was mijn uitleg en begrip ervan iig:

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:07 schreef Tengano het volgende:
Als ik Zelensky was zou ik me aan de etiquette houden die hij al drie jaar lang hanteert.

En de Amerikanen zijn niet meer dan andere volken, ook al denken ze blijkbaar van wel. Zelensky draagt nou eenmaal om respectabele redenen deze kleding en dat doet hij uit solidariteit en respect naar zijn volk dat voor het land vecht en sneuvelt.

En als die Amerikanen daar geen respect voor op kunnen brengen dan zegt dat meer over die Amerikanen dan over de groene trui die Zelensky draagt.
Maar ik zie net dat jij die post ook geliked hebt, dus misschien klopt het toch. Als je nog een aanvulling hebt, hoor ik die graag.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:13:46 #55
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216884466
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 20:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kan er over kleding een apart topic aangemaakt worden in LIF?
Of iedereen houdt gewoon op met zeiken over de kleding van Zelensky. Is helemaal niets mis mee + heeft een goede reden.
pi_216884488
Vooral de rust bewaren want dit wil niemand ooit nog.

Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:14:59 #57
pi_216884493
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 20:11 schreef Ulx het volgende:

[..]
Die gaan vol voor Rusland.
Te doorzichtig allemaal.
pi_216884503
quote:
Lol.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:16:00 #59
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_216884509
Trump maakt ook duidelijk dat je bij het uitbreiden van je defensie apparaat vooral ook naar andere landen moet kijken om spullen te kopen. Zeker als er aan de Amerikaanse spullen voorwaarden over inzet aanzitten die je nog steeds van hen afhankelijk maakt.

Zuid Korea vindt dit leuk.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:17:22 #60
pi_216884552
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 20:14 schreef halfway het volgende:
Vooral de rust bewaren want dit wil niemand ooit nog.

Eens. De les is dat we nooit oorlogsmisdadigers zoals Poetin moeten tevredenstellen net zoals met Hitler werd gedaan.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:18:08 #61
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_216884565
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 20:02 schreef Ulx het volgende:

[..]
De VS heeft simpelweg de overhand in de NAVO aangezien het leger van de VS een stuk sterker is dan dat van alle andere landen bij elkaar.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 20:18:14 #62
3928 Ulx
pi_216884571
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 20:12 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
In defensie capaciteit en hoeveel geld dat ze er in steken en in hebben gestoken, hebben ze wel enorm de overhand in NAVO, in vergelijking met de Europese landen. Natuurlijk, als je zelf een nucleair arsenaal opbouwt in Europa, bereik je al veel als een veiligheidsgarantie. Maar het verschil tussen de VS en alle andere Europese landen samen is wel gigantisch. Dat geslijm van Rutte komt niet zonder reden.
Het is het werk van Rutte dit te doen.

En dat arsenaal? De VS schijt bagger voor Noord-Korea omdat dat land er een stuk of vijftig heeft. Frankrijk en het VK hebben er samen tien keer zoveel.
  Moderator zaterdag 1 maart 2025 @ 20:18:21 #63
236264 crew  capricia
pi_216884577
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 20:06 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Huh..die ontmoeting is pas morgen. En die (ieg eerste foto ) is al een paar jaar oud:
https://www.independent.c(...)-putin-b2278304.html

En die tweede foto ook.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 20:19:18 #64
3928 Ulx
pi_216884601
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 20:18 schreef BlaZ het volgende:

[..]
De VS heeft simpelweg de overhand in de NAVO aangezien het leger van de VS een stuk sterker is dan dat van alle andere landen bij elkaar.
Moeten ze dat wel hierheen weten te krijgen.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:19:53 #65
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216884613
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 20:18 schreef capricia het volgende:

[..]
Huh..die ontmoeting is pas morgen. En die (ieg eerste foto ) is al een paar jaar oud:
Ah, zo zie je hoe makkelijk zoiets gedeeld kan worden als feit. Ik zag iemand op mijn tijdlijn delen die normaal gewoon betrouwbaar is.
pi_216884644
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 20:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Trump maakt ook duidelijk dat je bij het uitbreiden van je defensie apparaat vooral ook naar anderae landen moet kijken om spullen te kopen. Zeker als er aan de Amerikaanse spullen voorwaarden over inzet aanzitten die je nog steeds van hen afhankelijk maakt.

Zuid Korea vindt dit leuk.
Australie zal ook wel balen dat ze bij de VS duikboten zijn gaan kopen ipv Frankrijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator zaterdag 1 maart 2025 @ 20:21:36 #67
236264 crew  capricia
pi_216884654
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 20:19 schreef Momo het volgende:

[..]
Ah, zo zie je hoe makkelijk zoiets gedeeld kan worden als feit. Ik zag iemand op mijn tijdlijn delen die normaal gewoon betrouwbaar is.
Zou best kunnen dat ze elkaar ook vandaag gezien hebben. Maar die fotos herkende ik als oud.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216884664
Hee wat leuk van Macron: Europa onder Franse atoomparaplu bespreekbaar!

https://www.reuters.com/w(...)e-europe-2025-03-01/
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:24:35 #69
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216884697
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 20:18 schreef capricia het volgende:

[..]

En die tweede foto ook.
Zelensky is al een paar uur in Londen he? En heeft inmiddels al meetings gehad met Starmer en koning Charles.

De meeting met de Europese leiders is morgen.
  Moderator zaterdag 1 maart 2025 @ 20:25:56 #70
236264 crew  capricia
pi_216884719
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Zelensky is al een paar uur in Londen he? En heeft inmiddels al meetings gegad met Starmer en koning Charles.
Dan nog kloppen die fotos niet. Die zijn oud.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:28:05 #71
56749 BlaZ
pi_216884762
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 20:19 schreef Ulx het volgende:

[..]
Moeten ze dat wel hierheen weten te krijgen.
Dat is niet het probleem, het probleem is de wil om het over de Atlantische Oceaan te vervoeren.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:28:05 #72
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216884763
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 20:19 schreef Momo het volgende:

[..]
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Zelensky is al een paar uur in Londen he? En heeft inmiddels al meetings gehad met Starmer en koning Charles.

De meeting met de Europese leiders is morgen.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:32:22 #73
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216884876
EU censuur :{
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:44:00 #74
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216885131
quote:
Zelensky aangekomen in VK, snel ontmoeting met Starmer

1 maart 2025 16:24

De Oekraense president Volodymyr Zelensky is in het Verenigd Koninkrijk aangekomen. Hij heeft deze middag een ontmoeting met de Britse premier Keir Starmer, de gastheer van een Oekrane-overleg zondag met leiders van Europese landen, EU-kopstukken en de NAVO.

Zelensky blijft in het VK voor het overleg van later dit weekend. Hij is doorgereisd vanuit de Verenigde Staten. Daar had hij voor de camera's een zware aanvaring met de Amerikaanse president Donald Trump, die de steun aan Oekrane dreigde in te trekken.

Andere aanwezigen zondag zijn onder anderen premier Dick Schoof, de Franse president Emmanuel Macron en de Duitse bondskanselier Olaf Scholz. De bijeenkomst is volgens Downing Street gericht op het versterken van de steun voor "het veiligstellen van een rechtvaardige en duurzame vrede" in Oekrane. Ook wordt ingegaan op de noodzaak van meer samenwerking op het gebied van defensie. De VS vinden dat Europa meer moet doen voor de Europese veiligheid.

https://wnl.tv/2025/03/01(...)tmoeting-met-starmer
#CouchSurfing
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:45:07 #75
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_216885163
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 20:25 schreef capricia het volgende:

[..]
Dan nog kloppen die fotos niet. Die zijn oud.
Klopt
quote:
Zelensky ontmoet morgen koning Charles
De Oekraense president Volodymyr Zelensky is uitgenodigd voor een gesprek met de Britse koning Charles, meldt BBC. De ontmoeting zal morgen plaatsvinden op het landgoed Sandringham.
NU.nl

https://www.nu.nl/spannin(...)rek-met-starmer.html
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:46:35 #76
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216885196
quote:
Zelensky ontmoet morgen koning Charles
De Oekraense president Volodymyr Zelensky is uitgenodigd voor een gesprek met de Britse koning Charles, meldt BBC. De ontmoeting zal morgen plaatsvinden op het landgoed Sandringham.
Komt weer goed uit; hoe ie zelf weer niet te koken.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 20:49:43 #77
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_216885273
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 20:46 schreef Tengano het volgende:

[..]
Alweer niet? :o
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_216885342
twitter
pi_216885463
quote:
Die heeft gewoon 50 van diezelfde truien in zijn vliegtuig liggen.
pi_216885484
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 20:52 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Die Vikingen worden nu al fanatiek. :7
  Moderator zaterdag 1 maart 2025 @ 21:00:51 #81
236264 crew  capricia
pi_216885504
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 20:46 schreef Tengano het volgende:

[..]
Zijn vrouw is wel veel alleen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 21:02:10 #82
3928 Ulx
pi_216885536
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:00 schreef capricia het volgende:

[..]
Zijn vrouw is wel veel alleen.
Melania zal wel jaloers zijn op haar.
pi_216885555
Sanders weet het goed te brengen.

pi_216885556
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:02 schreef Ulx het volgende:

[..]
_O-
  Moderator zaterdag 1 maart 2025 @ 21:04:48 #85
236264 crew  capricia
pi_216885589
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:02 schreef Ulx het volgende:

[..]
Beiden oost Europa. Misschien bellen ze elkaar wel.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 21:05:11 #86
3928 Ulx
pi_216885596
quote:
The UK and Ukraine have signed a new 2.26 billion loan package to purchase arms for Ukraine.

The loans will be paid back with frozen Russian assets.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ljdofm4ewc22
Ze worden niet terugbetaald met dat geld. De Russen staan garant. Ik ben wel benieuwd wat voor Brits spul Oekrane gaat kopen. De Stormshadow lijkt me wel een kandidaat. Maar verder?
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:05:28 #87
56749 BlaZ
pi_216885604
quote:
[ x ]
Dit lijkt me nepnieuws.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:06:37 #88
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_216885629
quote:
[ x ]
Lijkt me stug, de VS is nog altijd NAVO-lid.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 21:07:48 #89
3928 Ulx
pi_216885662
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:06 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Lijkt me stug, de VS is nog altijd NAVO-lid.
Het is geen staatsbedrijf. Ze mogen het zelf weten.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:07:59 #90
345631 Scjvb
pi_216885668
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:03 schreef luxerobots het volgende:
Sanders weet het goed te brengen.

Ogenschijnlijk warme handdruk wel!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_216885790
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:05 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dit lijkt me nepnieuws.
twitter
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:16:10 #92
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_216885802
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:07 schreef Ulx het volgende:

[..]
Tuurlijk maar bepaald handig is het allemaal niet, als het al waar is.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_216885818
twitter
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:18:17 #94
56749 BlaZ
pi_216885841
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:15 schreef RotatoR het volgende:

[..]
[ x ]
Het lijkt me vrij extreem en ik neem aan dat Haltbakk Bunkers dan ook sancties krijgt vanuit de VS.
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 21:18:50 #95
3928 Ulx
pi_216885856
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:16 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Tuurlijk maar bepaald handig is het allemaal niet, als het al waar is.
Dat moet dat bedrijf zelf weten. En het is vooral onhandig voor de UN Navy.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:19:11 #96
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_216885863
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:07 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het is totale onzin.

Beetje 70 F-16s niveau.
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 21:20:24 #97
3928 Ulx
pi_216885885
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:18 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het lijkt me vrij extreem en ik neem aan dat Haltbakk Bunkers dan ook sancties krijgt vanuit de VS.
Wat voor sancties? Ze laten de US Navy schepen daar niet meer bunkeren?
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:22:23 #98
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_216885923
quote:
Misschien is Prins Andrew er ook. Mooie verhalen bij de openhaerd over zijn avonturen met Donnie op Epstein Island.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hyperdude op 01-03-2025 21:42:36 ]
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:23:56 #100
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_216885951
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:20 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het is nepnieuws.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:25:07 #101
pi_216885973
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:18 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Wat willen ze doen dan? Dat bedrijf boycotten? _O-
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:25:42 #102
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_216885987
Kijk net het NOS-journaal terug, schaamteloos hoe Rutte alleen met het belerende vingertje naar Zelensky wijst. Maar Trump blijft buiten schot, die vent is echt een lichtgewicht en totaal geen sterke leider. Heeft alleen maar gladde praatjes en lacht alles weg.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_216886048
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:25 schreef PzKpfw het volgende:
Kijk net het NOS-journaal terug, schaamteloos hoe Rutte alleen met het belerende naar Zelensky wijst. Maar Trump blijft buiten schot, die vent is echt een lichtgewicht en totaal geen sterke leider. Heeft alleen maar gladde praatjes en lacht alles weg.
Daarom krijgt Trump geen vat op Rutte, en is een glibber. Wat Zelensky gisteren overkwam, zal hem niet gebeuren.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:28:51 #104
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_216886059
Ik vind het overigens erg opvallend dat de vicepresident zo op de voorgrond treed. Dat heb ik werkelijk nog nooit gezien en ik heb Reagan nog meegemaakt.
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 21:28:57 #105
3928 Ulx
pi_216886060
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:25 schreef PzKpfw het volgende:
Kijk net het NOS-journaal terug, schaamteloos hoe Rutte alleen met het belerende naar Zelensky wijst. Maar Trump blijft buiten schot, die vent is echt een lichtgewicht en totaal geen sterke leider. Heeft alleen maar gladde praatjes en lacht alles weg.
Rutte doet dit vanuit zijn werk. Zijn taak is NAVO bij elkaar houden. Dus roept hij dit voor de bhne, kan Trump zijn uitspraken niet als argument tegen NAVO gebruiken.
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 21:29:18 #106
3928 Ulx
pi_216886062
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik vind het overigens erg opvallend dat de vicepresident zo op de voorgrond treed. Dat heb ik werkelijk nog nooit gezien en ik heb Reagan nog meegemaakt.
Dick Cheney zegt hallo.
pi_216886098
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:05 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dit lijkt me nepnieuws.
Zeker?
Ik kan geen Noors en ken die site niet, maar ik zie het nu op meer plekken voorbijkomen.

https://www.kystens.no/ny(...)zephr_sso_ott=RNHE0s
pi_216886108
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:25 schreef PzKpfw het volgende:
Kijk net het NOS-journaal terug, schaamteloos hoe Rutte alleen met het belerende vingertje naar Zelensky wijst. Maar Trump blijft buiten schot, die vent is echt een lichtgewicht en totaal geen sterke leider. Heeft alleen maar gladde praatjes en lacht alles weg.
Ik denk dat Rutte gewoon Trump zijn ego een beetje probeert te strelen, vooral ook over die javelins.
pi_216886109
Ok. Zelenskyy had dat veel beter kunnen doen. Ik had dat veel beter gedaan. Maximaal slijmen, Trump vertellen hoe geweldig hij wel niet is. Hoe geweldig het Amerikaanse leger wel niet is. En dat dit de deal van de eeuw is. Waarbij hij ook kan laten zien extreem geweldig de VS is om de vrede te bewaren met dat superieure leger.

Maar ik denk niet dat dat gewerkt had. En Oekrane is waar veel van de Russische wapens zijn bedacht en gemaakt. Ze hebben ook genoeg kerncentrales. Dus de keuze is nu tussen wachten wanneer ze een langeafstandsraket en een atoombom klaar hebben, of dat we ze lid maken van de EU en troepen neerzetten.

Anders valt er binnenkort een grote raket op een industrieterrein bij Moskou, met de waarschuwing: "de volgende is een atoombom als je niet meteen je troepen terugtrekt en stopt met bombarderen!"
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:32:33 #110
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_216886112
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:29 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dick Cheney zegt hallo.
Zelfs die niet zoals Vance, het komt wel in de buurt in mijn herinnering.
pi_216886128
quote:
De echt president was niet eens aanwezig ;) , te druk met zn tweets.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:33:55 #112
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_216886137
Voor degenen die denken dat Oekraine zonder Amerikaanse hulp kansloos is, even een kleine update over de groei in Europese munitie-productie:

155 mm artillerie-granaten, van ongeveer 230.000 in 2023 naar ongeveer 2 miljoen in 2025.
120 mm tank-munitie, opgeschaald naar enkele honderdduizenden granaten per jaar en groeiend

Drones: Helsing HX2: meer dan 1000 per maand al 6000 geleverd

Lucht-lucht raketten: Van Iris-T (korte) Mica (Middel) en Meteor (Lange) lucht-lucht raketten kunnen inmiddels duizenden raketten per jaar gemaakt worden. Ruim voldoende om de Oekrainse luchtmacht van tanden te voorzien.

Lucht/Grond-Grond: Onder andere Taurus (Duits), Brimstone (VK), Pars (Duits) en Scalp (VK). In behoorlijke voorraad beschikbaar en productielijnen voor nieuwe kruisraketten zijn in voorbereiding. Polen heeft productiecapaciteit voor Homar-K raket-artillerie Daarnaast zijn de Oekrainse Neptune en Ruta bijna productierijp, daar een paar miljard instoppen en de productie kan snel beginnen.

Radar/Sensoren/Communicatie: Thales, Leonardo en anderen zijn topbedrijven voor communicatie en radartechnologie.

Tanks/infanterie-voertuigen: In vele landen (o.a. Nederland) opgeschaald, waarmee jaarlijks honderden exemplaren geleverd kunnen gaan worden. Alleen al 230 CV90's in 2026.

Tenslotte is er in Europa best wat productiecapaciteit van Amerikaanse systemen als Patriot. Wanneer de poep de ventilator raakt is fuck-you tegen de Amerikanen zeggen en deze fabrieken nationaliseren altijd een mogelijkheid.

Kortom, 2025 is een heel andere situatie dan 2023. Oekraine zal de VS zeker missen, maar met nog een tandje erbij is voldoende uitrusting en munitie geen onhaalbare kaart. Volstrekt onzinnig om te denken dat Oekraine kansloos is, dat is propaganda van de Putin/Trump mols die hier op FOK werkzaam zijn.
pi_216886142
quote:
Die actie van Musk in het Witte Huis is volgens mij ook nog nooit eerder voorgekomen.
pi_216886147
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:32 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Ik denk dat Rutte gewoon Trump zijn ego een beetje probeert te strelen, vooral ook over die javelins.
Dit ja, iedereen snapt dat je die kleuter moet behandelen alsof ie de beste president is die ooit heeft geleefd. Als Zelensky gewoon een kwartier over Biden had zitten klagen was ie wss met 200 patriots naar huis gegaan.

Gelukkig heeft ie integriteit.
  Forum Admin zaterdag 1 maart 2025 @ 21:34:25 #115
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216886148
De bromance tussen Biden en Obama vergeten?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216886167
Van iemand die met een Oostblok hoertje getrouwd is zou je, als Oekrane zijnde, toch meer solidariteit mogen verwachten.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_216886172
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:31 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Zeker?
Ik kan geen Noors en ken die site niet, maar ik zie het nu op meer plekken voorbijkomen.

https://www.kystens.no/ny(...)zephr_sso_ott=RNHE0s
Het staat ook op NRK.no (Noorse "NOS") dus dan zal het wel kloppen.

https://www.nrk.no/nyheter/nekter-a-selge-drivstoff-til-amerikanerne-1.17322046

"NRK Alltid Nyheter!"
pi_216886183
Op Indeed staan telkens vacatures voor montage F35 voor rheinmetall in Weeze.
Tata Steel wordt kost wat het kost in leven gehouden.
Ja ze zijn allemaal lekker op dreef.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_216886202
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:32 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Ook: Trump proberen op te voeden in diplomatie naar "zo zijn onze manieren".

Als Zelensky door het stof gaat, dan moet 'enduring peace for Ukrain' weer bespreekbaar worden.
Trump moet dan Zelensky gewoon weer uitnodigen, volgens Rutte.
In ieder geval heeft Europa tijd nodig zaken defensief op orde te krijgen.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:37:51 #120
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_216886204
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Wat willen ze doen dan? Dat bedrijf boycotten? _O-
Ik zei te snel nepnieuws.

Het zou van hun facebookaccount afkomen maar daar is het verwijderd.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:38:40 #121
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_216886214
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:20 schreef Ulx het volgende:

[..]
Als dat bedrijf op een sanctielijst komt te staan wordt het lastig om nog een raffinaderij te vinden die ze olieproducten wil leveren. Lijkt me gewoon nepnieuws.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 21:40:48 #122
3928 Ulx
pi_216886258
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:33 schreef mcmlxiv het volgende:
Voor degenen die denken dat Oekraine zonder Amerikaanse hulp kansloos is, even een kleine update over de groei in Europese munitie-productie:

155 mm artillerie-granaten, van ongeveer 230.000 in 2023 naar ongeveer 2 miljoen in 2025.
120 mm tank-munitie, opgeschaald naar enkele honderdduizenden granaten per jaar en groeiend

Lucht-lucht raketten: Van Iris-T (korte) Mica (Middel) en Meteor (Lange) lucht-lucht raketten kunnen inmiddels duizenden raketten per jaar gemaakt worden. Ruim voldoende om de Oekrainse luchtmacht van tanden te voorzien.

Lucht/Grond-Grond: Onder andere Taurus (Duits), Brimstone (VK), Pars (Duits) en Scalp (VK). In behoorlijke voorraad beschikbaar en productielijnen voor nieuwe kruisraketten zijn in voorbereiding. Polen heeft productiecapaciteit voor Homar-K raket-artillerie Daarnaast zijn de Oekrainse Neptune en Ruta bijna productierijp, daar een paar miljard instoppen en de productie kan snel beginnen.

Radar/Sensoren/Communicatie: Thales, Leonardo en anderen zijn topbedrijven voor communicatie en radartechnologie.

Tanks/infanterie-voertuigen: In vele landen (o.a. Nederland) opgeschaald, waarmee jaarlijks honderden exemplaren geleverd kunnen gaan worden. Alleen al 230 CV90's in 2026.

Tenslotte is er in Europa best wat productiecapaciteit van Amerikaanse systemen als Patriot. Wanneer de poep de ventilator raakt is fuck-you tegen de Amerikanen zeggen en deze fabrieken nationaliseren altijd een mogelijkheid.

Kortom, 2025 is een heel andere situatie dan 2023. Oekraine zal de VS zeker missen, maar met nog een tandje erbij is voldoende uitrusting en munitie geen onhaalbare kaart. Volstrekt onzinnig om te denken dat Oekraine kansloos is, dat is propaganda van de Putin/Trump mols die hier op FOK werkzaam zijn.
Precies. Zelfs het gelul over satellieten klopt niet. Duitsland, Frankrijk en het VK hebben er de afgelopen jaren al de nodige gelanceerd. En dat de VS bij elke samenwerking tussen Europese landen betrokken moet zijn is helemaal absurd. Dat is echt je reinste onzin.

Wat je ook kunt zien aankomen: De anti-brusselse-bureaucratie-brigade zal gaan roepen dat Frankrijk niet heel snel moet gaan schakelen over het overnemen van de nucleaire paraplu. En of dat langzamer kan. En dat daar toch wat meer over gepraat moet worden.
pi_216886268
Sancties omdat je iemand niet (meer) als klant wilt hebben? Tenzij er een contract is heb je geen recht op levering.
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 21:41:57 #124
3928 Ulx
pi_216886279
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:38 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Als dat bedrijf op een sanctielijst komt te staan wordt het lastig om nog een raffinaderij te vinden die ze olieproducten wil leveren. Lijkt me gewoon nepnieuws.
Wegens een handelsconflict? Laat me niet lachen.
pi_216886296
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:38 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Ik denk niet dat een Noors bedrijf veel moeite zal hebben aan olie te komen.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:42:56 #126
117098 Hathor
Effe niet
pi_216886297
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:32 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ok. Zelenskyy had dat veel beter kunnen doen. Ik had dat veel beter gedaan. Maximaal slijmen, Trump vertellen hoe geweldig hij wel niet is. Hoe geweldig het Amerikaanse leger wel niet is. En dat dit de deal van de eeuw is. Waarbij hij ook kan laten zien extreem geweldig de VS is om de vrede te bewaren met dat superieure leger.

Maar ik denk niet dat dat gewerkt had. En Oekrane is waar veel van de Russische wapens zijn bedacht en gemaakt. Ze hebben ook genoeg kerncentrales. Dus de keuze is nu tussen wachten wanneer ze een langeafstandsraket en een atoombom klaar hebben, of dat we ze lid maken van de EU en troepen neerzetten.

Anders valt er binnenkort een grote raket op een industrieterrein bij Moskou, met de waarschuwing: "de volgende is een atoombom als je niet meteen je troepen terugtrekt en stopt met bombarderen!"
Zal wel meevallen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:44:01 #127
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216886330
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:37 schreef yessie234 het volgende:

Als Zelensky door het stof gaat, dan moet 'enduring peace for Ukrain' weer bespreekbaar worden.
En als Zelensky dan weer in zijn trui verschijnt zal dat toch wel wat wrevel opwekken.

Zou dit keer helemaal geinterpreteerd kunnen worden als "Ik heb schijt aan jullie"
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:45:07 #128
pi_216886362
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:37 schreef yessie234 het volgende:

[..]

Ja, Zelensky zegt gewoon dat het hem heel erg spijt en dat ie een deal tekent zolang er maar veiligheidsgaranties aan vast zitten.
pi_216886417
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ja, Zelensky zegt gewoon dat het hem heel erg spijt en dat ie een deal tekent zolang er maar veiligheidsgaranties aan vast zitten.
Die komen te staan op een rol pleepapier van Trump
pi_216886424
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:44 schreef Tengano het volgende:

[..]
En als Zelensky dan weer in zijn trui verschijnt zal dat toch wel wat wrevel opwekken.

Zou dit keer helemaal geinterpreteerd kunnen worden als "Ik heb schijt aan jullie"
Dat slaat toch nergens op? Afrikaanse leiders komen ook regelmatig in traditionele klederdracht langs in het Witte Huis.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_216886439
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:42 schreef Hathor het volgende:

[..]
Zal wel meevallen.
Wat moeten ze anders doen? In paniek schreeuwen en rondlopen? Wachten tot de EU eindelijk gaat meehelpen?

De Russen en Oekraners haten elkaar ondertussen. Als we Poetin laten winnen, dan gaan hij en zijn bevolking zich eens flink afreageren. Voorbeeldje.
pi_216886440
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:44 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik denk dat Rutte Zelensky dat duidelijk heeft laten weten: Trump is Biden niet, en je als je kans wilt maken op het krijgen wat je wilt, dan pas je je maar aan deze f(r)iend van ons. Doe het spelletje mee, en hou je in.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:49:35 #133
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_216886457
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:42 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ik denk niet dat een Noors bedrijf veel moeite zal hebben aan olie te komen.
Als Equinor moet kiezen tussen hun aanwezigheid in Amerika of een klein Noors bunkerbedrijfje denk ik wel te weten wie aan het kortste eind trekt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_216886459
twitter
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:50:55 #135
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_216886492
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:33 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
De echt president was niet eens aanwezig ;) , te druk met zn tweets.
Of zijn jongste kogelvest heeft de mazelen.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:50:58 #136
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216886494
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:48 schreef yessie234 het volgende:
Ik denk dat Rutte Zelensky dat duidelijk heeft laten weten: Trump is Biden niet, en je als je kans wilt maken op het krijgen wat je wilt, dan pas je je maar aan deze f(r)iend van ons. Doe het spelletje mee, en hou je in.
Dan had Rutte dat voor deze bespreking ook gezegd. En blijkbaar is dat niet gebeurd want we weten wat Zelensky aan had.

<Weggehaald; ik schiet door>
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:52:00 #137
pi_216886526
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:49 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:52:39 #138
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216886539
quote:
[ x ]
Misschien kan die beter even langs Moermansk varen om daar bij te tanken.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:53:07 #139
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_216886554
quote:
[ x ]
Waarom moet een Nucleaire sub bijtanken?
pi_216886564
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:50 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dan had Rutte dat voor deze bespreking ook gezegd. En blijkbaar is dat niet gebeurd want we weten wat Zelensky aan had.
Dat had ik gemist. Mocht het waar zijn, apart dat Zelensky zo dwars is, en zo'n advies wegwuift. Vraag me af wat de bedachte strategie daarachter is.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:53:35 #141
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_216886569
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:52 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wat reactorstaven misschien.
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 21:54:21 #142
3928 Ulx
pi_216886588
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:53 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Omdat sommige bedrijven ook water/voedsel/etc leveren.
pi_216886610
quote:

[..]
Backup aggregaten? Maar sowieso, dat soort random tweets zonder bron ... wat moet je er mee?!
pi_216886617
quote:

[..]
Langs de parlevinker?
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:56:15 #145
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_216886633
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:52 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wat reactorstaven misschien.
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:55 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Backup aggregaten? Maar sowieso, dat soort random tweets zonder bron ... wat moet je er mee?!
Niks.
pi_216886648
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:50 schreef Tengano het volgende:

[..]

<Weggehaald; ik schiet door>
Tijd voor Rutte om een bruine trui te breien voor ome Trump.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:57:04 #147
38496 Perrin
pi_216886651
quote:

[..]
Ze hebben een secundaire dieselmotor.
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 21:59:06 #148
3928 Ulx
pi_216886692
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:53 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Dat had ik gemist. Mocht het waar zijn, apart dat Zelensky zo dwars is, en zo'n advies wegwuift. Vraag me af wat de bedachte strategie daarachter is.
Om de wereld te laten zien dat hij geen slijmende bedelaar is die door een hoepeltje springt als Trump dat wil.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:00:38 #149
pi_216886719
quote:
[ x ]
Ik kan me niet voorstellen dat ze stookolie nodig hadden.
pi_216886739
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Dat slaat toch nergens op? Afrikaanse leiders komen ook regelmatig in traditionele klederdracht langs in het Witte Huis.
Die zullen ook wel geen pak hebben :9
pi_216886759
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:59 schreef Ulx het volgende:

[..]
Om de wereld te laten zien dat hij geen slijmende bedelaar is die door een hoepeltje springt als Trump dat wil.
Dat lijkt stoer, misschien slim, maar hij krijgt niet en wat hij bespreekbaar wil houden. Rutte ging ook niet in op vragen van journalisten over het aansturen op WO3 opmerkingen van Trump gisteren.

Trump en Zelensky hadden elkaar al eerder ontmoet.
pi_216886763
twitter

Rancuneuze kleuter.
pi_216886768
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:59 schreef Ulx het volgende:

[..]
Koning Slijmerd is Starmer, die kan niet meer ingehaald worden.
-
pi_216886771
quote:
[ x ]
Een nucleaire onderzeeboot die brandstof nodig heeft en dat krijgt in Noorwegen?
pi_216886777
quote:

[..]
Water, supermarkt en drogisterij.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:04:12 #156
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_216886792
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:57 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ze hebben een secundaire dieselmotor.
De originele poster heeft het verwijderd.
pi_216886815
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:04 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
De originele poster heeft het verwijderd.
Het stond waarschijnlijk op de route als een plaats waar de bemanning hun benen kan strekken en naar de kroeg kan gaan.
pi_216886828
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:02 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Rancuneuze kleuter.
Hij zei gisteren dat hij bezig was om WW3 te voorkomen, maar dat wil hij nu niet meer doen totdat zijn ego is gestreeld?

Je zou haast beginnen te twijfelen aan zijn verhaal dat het hem te doen is om levens te redden.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:06:52 #159
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_216886839
quote:

[..]
Hybride
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:07:12 #160
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_216886842
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:05 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Het stond waarschijnlijk op de route als een plaats waar de bemanning hun benen kan strekken en naar de kroeg kan gaan.
Pcies.

Nucleaire sub waar locatie geheimhouding het hoogste goed is kwam even boven voor wat WC papier bij de HB.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:08:58 #161
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_216886886
quote:
[ x ]
Rancuneuze kleuter.
Je hebt het wel over de man die talloze oorlogen gestopt heeft voordat ze begonnen zijn!

:+
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:09:39 #162
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_216886903
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Waarom denk je dat USAID als eerste is opgeheven?
pi_216886918
quote:
[ x ]
Rancuneuze kleuter.
Verontschuldigen voor wat precies?
Zag niks vreemds aan zijn gedrag, in tegenstelling tot..
pi_216886960
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:09 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Waarom denk je dat USAID als eerste is opgeheven?
Donkere Afrikanen in dure pakken, dat vindt Elon niet leuk
pi_216886962
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:33 schreef mcmlxiv het volgende:

Europa is op papier een power house. De EU is de derde economie van de wereld.

Het probleem is wel dat het snel moet, de steun moet nu op gang komen, of op zijn minst binnen enkele maanden.

Overigens worden veel wapens die in Europa gemaakt worden aan het buitenland verkocht, dit vanwege langlopende contracten. Ik vraag me af of we daar nog onderuit kunnen.
pi_216886998
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:12 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het probleem is wel dat het snel moet, de steun moet nu op gang komen, of op zijn minst binnen enkele maanden.

Overigens worden veel wapens die in Europa gemaakt worden aan het buitenland verkocht, dit vanwege langlopende contracten. Ik vraag me af of we daar nog onderuit kunnen.
Ligt eraan wat er in het leveringscontract staat.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:15:46 #167
56749 BlaZ
pi_216887028
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:25 schreef PzKpfw het volgende:
Zelenski representeerd een niet-lid, terwijl Trump het belangrijkste lid van zijn organisatie vertegenwoordigd, daarom is het logisch dat Rutte hier achter Trump blijft staan.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:17:07 #168
pi_216887060
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:12 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Onder druk word alles vloeibaar, ook contracten. Als het zo door gaat word de EU de volgende supermacht.
pi_216887098
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:15 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Zelenski representeerd een niet-lid, terwijl Trump het belangrijkste lid van zijn organisatie vertegenwoordigd, daarom is het logisch dat Rutte hier achter Trump blijft staan.
Ik waardeer je inzet dapper te blijven uitleggen.
pi_216887130
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Onder druk word alles vloeibaar, ook contracten. Als het zo door gaat word de EU de volgende supermacht.
Dat ligt aan met welke partij die contracten zijn, en in welke alliantie die zitten. En nog wel wat factoren. De ontwikkelingen in de EU gaan onder invloed van de oorlog wel snel inderdaad.
pi_216887139
Het tij lijkt te keren.

twitter
pi_216887220
"Why don't you wear a suit?"

twitter
pi_216887222
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:21 schreef polderturk het volgende:
Het tij lijkt te keren.

[ x ]
Zojuist ook in Forbes.
Artikel over de opmars de laatste weken rond Toretsk:

https://www.forbes.com/si(...)-advance-in-3-weeks/
pi_216887231
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:07 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Pcies.

Nucleaire sub waar locatie geheimhouding het hoogste goed is kwam even boven voor wat WC papier bij de HB.
We zijn nog niet in oorlog.
pi_216887250
https://www.nu.nl/buitenl(...)ro-aan-oekraine.html

Het Verenigd Koninkrijk is zaterdag akkoord gegaan met een lening van 2,7 miljard euro aan Oekrane. De Britse premier Keir Starmer en de Oekraense president Volodymyr Zelensky hebben de deal ondertekend in Londen, een dag na de rampzalige ontmoeting tussen Zelensky en Donald Trump.
De lening is onderdeel van de "onveranderlijke en voortdurende steun aan het Oekraense volk", zegt de Britse minister van Financin. De lening komt bovenop de jaarlijkse 3,5 miljard euro steun die het Verenigd Koninkrijk al geeft.
De lening zou worden afbetaald met geld van bevroren Russische staatsobligaties, schrijft de Oekraense minister van Financin Sergii Marchenko op X.
Marchenko was kort via een videoverbinding aanwezig bij het gesprek in Londen. Hij is "heel dankbaar" voor de overeenkomst die "hard nodig" is.
Zelensky ontmoette de Britse premier Starmer zaterdag voorafgaand aan het Europese topoverleg een dag later. Starmer zei dat het Verenigd Koninkrijk achter Zelensky staat en hem zal blijven steunen voor "hoelang het ook mag duren". Wat er verder tijdens de ontmoeting is besproken, i nog onbekend.
Dat Zelensky al in Londen is, betekent dat de mineralendeal met de Verenigde Staten voorlopig niet wordt ondertekend. Zelensky en de Amerikaanse president Donald Trump zouden die deal vrijdag ondertekenen in het Witte Huis, maar hun ontmoeting mondde uit in een verhitte ruzie. Meer daarover lees je in onderstaand artikel.
Het Europees topoverleg staat in het teken van veiligheid en defensie in Europa. Zo werkt Starmer aan een plan om Oekrane veiligheidsgaranties te bieden als het tot een einde aan de oorlog met Rusland komt.

Zou Trump nog bij Charles op visite gaan?
pi_216887282
Tegen iemand met een theedoek op hadden ze geen praatjes

pi_216887296
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
Tegen iemand met een theedoek op hadden ze geen praatjes

[ afbeelding ]
Is dat die gluiperd die een Amerikaanse journalist liet vermoorden?
pi_216887310
quote:
[ x ]
Rancuneuze kleuter.
No surprises. Dat is waarschijnlijk wat Rutte bedoelde met dat "zelensky de relatie moest fixen".
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:32:50 #179
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_216887357
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:26 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
We zijn nog niet in oorlog.
Psies.

Dus we kwamen niet alleen boven voor wat WC papier bij de HB maar in de tussentijd twitterde de bootsman dat ook nog even vanaf de USS Delaware.
pi_216887361
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:30 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ja
pi_216887408
twitter
pi_216887434
Lisa 1 van de laatste republikeinen met een ruggengraat.
pi_216887440
twitter
pi_216887461
De verhoudingen zijn zich in een snel tempo aan het verharden. Nu hopen dat de EU ook echt iets gaat doen.
pi_216887510
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:30 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Dat was iets ingewikkelder met die journalist, maar dit is inderdaad de kroonprins, tevens premier. Voor dat hij premier werd was hij minister van defensie.
pi_216887522
twitter

_O- _O-
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:40:54 #187
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216887561
quote:
Apologies Zelensky

Dear President Trump and Vice President Vance,

I herewith offer my sincere apologies for what happened in our last meeting. I was really shocked myself, not just in the moment but also the day after when our whole conversation went throught my mind. I feel horrible how our discussion ended and it is clear to me that we have the same feeling about that.

So please excuse me that I upset you in some way and that you and your Vice President as a result could not control yourself anymore. I had no idea that you two are so sensitive and next time I will take more care about your sensitive feelings, because it is very obvious to me that that is important.

So cheer up please, don't be sulky and get a hold on yourself, because everybody in the world still wants to believe you are two tough guys.

Yours sincerely,

President Zelensky, the guy with the green sweater

https://www.newsweek.com/(...)ump-argument-2038143
pi_216887632
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:39 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]

_O- _O-
De deur staat al wagenwijd open.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:44:36 #189
56749 BlaZ
pi_216887646
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:35 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Het is wel tragisch dat deze president niet weet wat een capitulatie betekent. Een capitulatie is het eenzijdig staken van de strijd waarna de overwinnnaar eisen kan opleggen aan de verliezende partij.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:44:43 #190
345631 Scjvb
pi_216887649
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:40 schreef Tengano het volgende:

[..]

Deze vrij vertaalde passage:

quote:
Dus vrolijk alsjeblieft op, wees niet chagrijnig en houd jezelf in bedwang, want iedereen in de wereld wil nog steeds geloven dat jullie twee stoere jongens zijn.
_O-
pi_216887665
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:39 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]

_O- _O-
Het zijn geen Russen, maar Chinezen die dat doen.
Misschien meent Trump afspraken met Poetin te kunnen maken.
pi_216887710
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:45 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Het zijn geen Russen, maar Chinezen die dat doen.
Misschien meent Trump afspraken met Poetin te kunnen maken.
Huh even afgezien van de opmerking of er een afspraak is tussen Trump en de Russen.

Je meent toch niet serieus dat Rusland niet aan cyberaanvallen doet? Of waar denk je dat de GRU de hele dag mee bezig is
  VIVA zaterdag 1 maart 2025 @ 22:48:54 #193
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216887728
twitter
What lies behind makes no sense in my mind
pi_216887758
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:48 schreef cosmosis het volgende:
[ x ]
Make Ammunition Great Again?
  VIVA zaterdag 1 maart 2025 @ 22:50:46 #195
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216887765
twitter
pi_216887772
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:47 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Huh even afgezien van de opmerking of er een afspraak is tussen Trump en de Russen.

Je meent toch niet serieus dat Rusland niet aan cyberaanvallen doet? Of waar denk je dat de GRU de hele dag mee bezig is
Ik hou wel een beetje de publicaties van CISA bij. Maar met het toeschrijven van aanvallen, als er toch geen intentie is strafrechtelijk te vervolgen, daar kan je alle kanten mee op.
pi_216887775
quote:
Beste Trump,

We kunnen eigenlijk niet zonder de US maar we gaan het toch proberen.

Groetjes,

De EU.
  VIVA zaterdag 1 maart 2025 @ 22:52:38 #198
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216887794
twitter
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:54:13 #199
pi_216887825
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:44 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het is wel tragisch dat deze president niet weet wat een capitulatie betekent. Een capitulatie is het eenzijdig staken van de strijd waarna de overwinnnaar eisen kan opleggen aan de verliezende partij.
Hij capituleert zelf aan Putin, zou hij dat zelf niet weten?
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:54:20 #200
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216887828
twitter

In the mean time....

quote:
Microsoft kampt met storing, e-mails niet bereikbaar

WASHINGTON - Microsoft kampt zaterdagavond met een storing. Wereldwijd klagen gebruikers dat hun e-mailaccount deels of helemaal niet beschikbaar is.

Het softwarebedrijf heeft op sociale media nog niet gereageerd. Het hoofdkantoor is gevestigd in Redmond, Washington. Ook Nederlandse gebruikers met e-mailadressen melden dat hun account het niet doet.

https://www.telegraaf.nl/(...)ails-niet-bereikbaar
  VIVA zaterdag 1 maart 2025 @ 22:54:40 #201
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216887836
twitter
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:55:54 #202
56749 BlaZ
pi_216887863
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Hij capituleert zelf aan Putin, zou hij dat zelf niet weten?
Een niet strijdende partij kan niet capituleren.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:56:32 #203
56749 BlaZ
pi_216887875
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:52 schreef cosmosis het volgende:
[ x ]
Dit soort anti-drone netten zien we aan beide kanten ondertussen, een deel van weg van Sumi naar Kursk ziet er ook zo uit.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:56:56 #204
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216887883
quote:
Beste Trump

Na veel overleg komen we tot de conclusie dat we de VS helemaal niet nodig hebben.

Groeten EU

Ps: je wijf neukt Trudeau
  VIVA zaterdag 1 maart 2025 @ 22:57:05 #205
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216887888
twitter
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:57:13 #206
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_216887894
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:36 schreef SymbolicFrank het volgende:
De verhoudingen zijn zich in een snel tempo aan het verharden. Nu hopen dat de EU ook echt iets gaat doen.
Ja, laten we hopen dat de bureaucratie in Brussel binnen no-time een geweldig militair apparaat uit de grond stampt zodat we onze tanden aan de wereld kunnen laten zien en Rusland zijn broek vol schijt voor 'ons'.
Le Diable
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:59:36 #207
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216887940
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:57 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ja, laten we hopen dat de bureaucratie in Brussel binnen no-time een geweldig militair apparaat uit de grond stampt zodat we onze tanden aan de wereld kunnen laten zien en Rusland zijn broek vol schijt voor 'ons'.
Denk meer dat het Europa+Canada wordt
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:59:47 #208
56749 BlaZ
pi_216887942
quote:

[..]
Ik verwacht er eigenlijk niet zoveel van op EU-vlak, daar zit dermate veel bureaucratische rompslomp dat dat nog jaren kan duren. Het zullen de welwillende lidstaten zijn die de uitvoering moeten doen.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:00:29 #209
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216887954
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:59 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Ik verwacht er eigenlijk niet zoveel van op EU-vlak, daar zit dermate veel bureaucratische rompslomp dat dat nog jaren kan duren. Het zullen de welwillende lidstaten zijn die de uitvoering moeten doen.
Precies. EU is een geldmachine. Die is niet opgericht voor dit soort zaken.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:00:39 #210
pi_216887961
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:55 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dat zijn lege woorden in het geo-politieke spel.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:00:55 #211
36431 bleiblei
pi_216887963
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:56 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dit soort anti-drone netten zien we aan beide kanten ondertussen, een deel van weg van Sumi naar Kursk ziet er ook zo uit.
Lijkt mij eenvoudig op te lossen met vlammenwerpers. Dat spul is zo synthetisch als de pest. Kan Oekrane daar geen drone mee uit rusten?
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:01:05 #212
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216887969
quote:
Vice President Vance on freedom of speech

"Freedom of speech is the most important thing there is in any democracy. Everybody has a right to freely make his point and to make a statement. At the same time everybody needs to take into account that it is always important to respect the Trump Administration and that criticism is seen as disrespect and will have consequences."
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:01:46 #213
36431 bleiblei
pi_216887977
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:55 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Vroegah, klopt. Maar Trump denkt duidelijk dat hij voor Oekrane kan capituleren.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:02:25 #214
36431 bleiblei
pi_216887990
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:01 schreef Tengano het volgende:

[..]

#facepalm :P .
Meer valt daar niet over te zeggen.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:02:49 #215
pi_216887993
quote:

[..]

Je mag zeggen wat je wilt en als mij dat niet bevalt trek ik je hoofd van je romp.
pi_216887995
Amerikaan Jeffrey Sachs over de rol van de VS in de aanloop naar de Oekraine-oorlog in een voordracht voor Europees Parlement. Hij vertelt over de periode van het einde Koude Oorlog tot nu.

Anderhalf uur, maar een boeiende spreker over dit onderwerp. Met gevoel voor humor.

[ Bericht 10% gewijzigd door yessie234 op 01-03-2025 23:56:37 ]
pi_216887996
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:59 schreef BlaZ het volgende:

[..]
West Europa gewoon lekker wapens gaan produceren ipv al het geld aan het oostblok geven.
No bitch to me
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:03:10 #218
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216887998
quote:

[..]

Hier staat letterlijk. Je mag alles zeggen zolang het maar onze mening is haha
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:03:26 #219
pi_216888007
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:01 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Vroegah, klopt. Maar Trump denkt duidelijk dat hij voor Oekrane kan capituleren.
Hij levert Amerika uit aan Putin.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:03:45 #220
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_216888010
quote:

[..]

Wat een circus is dat Witte Huis geworden :')
  VIVA zaterdag 1 maart 2025 @ 23:04:25 #221
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216888023
Wat een clownworld, het gaat echt alleen maar om Ego streling......En dat regeert de wereld....

twitter
pi_216888029
quote:

[..]

Double speak op z'n best.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:05:07 #223
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216888037
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:03 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]
Wat een circus is dat Witte Huis geworden :')
Heb ik wel zelf verzonnen he. Maar in de praktijk komt het daar wel op neer blijkbaar.

Sterker nog hij herhaalde het nog in de Oval Office, naast dat hij het hier in de EU had geroepen.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:05:40 #224
56749 BlaZ
pi_216888043
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:00 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Lijkt mij eenvoudig op te lossen met vlammenwerpers. Dat spul is zo synthetisch als de pest. Kan Oekrane daar geen drone mee uit rusten?
Tuurlijk, overal is een oplossing voor te bedenken. Dat duurt alleen even en het gebruik van dit soort antidronenetten aan Oekranse en Russische zijde laat wel zien dat het toch wel nut heeft.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:06:26 #225
56749 BlaZ
pi_216888053
quote:

[..]
Nee, een vredesovereenkomst of tweeledig staakt het vurig is gewoon heel iets anders dan een capitulatie.
pi_216888073
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:59 schreef xzaz het volgende:

[..]
Canadezen is altijd beter om met je te hebben dan tegen je te hebben.

Die Canadezen hebben 3/4de van de oorlogsmisdaden uitgevonden.
  VIVA zaterdag 1 maart 2025 @ 23:09:22 #227
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216888094
twitter
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:09:22 #228
38496 Perrin
pi_216888095
quote:
85s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:04 schreef cosmosis het volgende:
Wat een clownworld, het gaat echt alleen maar om Ego streling......En dat regeert de wereld....

[ x ]
Totaal onbetrouwbaar.

Wie zet er nu zijn eigenwaarde en zijn principes aan de kant op een kans om heel misschien tijdelijk een wit voetje te halen bij iemand die keer op keer op keer anderen gebruikt om ze vervolgens weg te gooien bij het oud vuil?
pi_216888100

Vance heeft bezoek op zijn vakantieadres 😆
pi_216888146
quote:

[..]

Goede Vance impressie.
pi_216888151
Ik begrijp dat Rutte in een spagaat zit omdat de VS veruit je belangrijkste leverancier is, maar hopelijk bijten de belangrijke Europese landen nu wel door en zetten ze Trump en Vance nog verder voor lul
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:13:51 #232
36431 bleiblei
pi_216888177
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:59 schreef xzaz het volgende:

[..]
We moeten denken in mogelijkheden.
Europa, Canada, Mexico, Zuid-Korea, Japan en Taiwan.

Dan heb je alle vermogende landen die bijzonder veel last hebben van de US, Rusland, Noord-Korea en China bij elkaar.

En dan kijken of we Australi mee krijgen. Niet ideaal, maar denk dat we dan qua Defensieve power en ontwikkeling best een eindje kunnen komen.
  VIVA zaterdag 1 maart 2025 @ 23:14:12 #233
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216888184
Stap voor stap!

twitter

pi_216888199
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:09 schreef Perrin het volgende:

[..]
Totaal onbetrouwbaar.

Wie zet er nu zijn eigenwaarde en zijn principes aan de kant op een kans om heel misschien tijdelijk een wit voetje te halen bij iemand die keer op keer op keer anderen gebruikt om ze vervolgens weg te gooien bij het oud vuil?
Ik zou gewoon sorry zeggen dat de discussie wat uit de klauwen liep, de deur staat altijd open om te praten. Tijd winnen.
pi_216888201
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:14 schreef cosmosis het volgende:
Stap voor stap!

[ x ]

[ afbeelding ]
Dat klinkt als MEGA.
  VIVA zaterdag 1 maart 2025 @ 23:15:49 #236
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216888206
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik begrijp dat Rutte in een spagaat zit omdat de VS veruit je belangrijkste leverancier is, maar hopelijk bijten de belangrijke Europese landen nu wel door en zetten ze Trump en Vance nog verder voor lul
Rutte verdedigt het belang van de NAVO, de NAVO bestaat meer dan 50% uit de US, dus dat hij Trump probeert te pleasen is niets meer dan logisch.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:15:49 #237
38496 Perrin
pi_216888207
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Welk nut heeft jezelf verder vernederen? Laat ze fijn daar in hun sop gaarkoken.

Hoe nederig wil je ze smeken zodat ze je over een paar jaar alsnog zo in de steek kunnen laten zoals ze deden bij de Koerden, Afghanistan of Oekrane?
pi_216888220
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:52 schreef cosmosis het volgende:
[ x ]
Even zo'n thermite drone eroverheen laten gaan?
pi_216888222
quote:

[..]
Het militaire apparaat hebben we al, het is vooral dat de EU daar geen zeggenschap over heeft. Al die nationale legertjes doen alleen wat als hun nationale regering dat nodig vind. En daardoor is het erg chaotisch.

Dat is waarom al die nationale belangen en vetorechten alle initiatieven de das om doen. En waarom we daar van af moeten.
pi_216888238
quote:

[..]
Even los van of dit bericht waar is, is dit wel interessant om te kijken. Vooral ook omdat onderzeeboten van de VS afhankelijk zijn van hun bevoorrading van bondgenoten wat in het filmpje gezegd wordt.

pi_216888239
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:14 schreef cosmosis het volgende:
Stap voor stap!

[ x ]

[ afbeelding ]
Noorwegen heeft ook een aardige spaarrekening, die kunnen dus mooi investeren in defensie.
pi_216888246
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:15 schreef Perrin het volgende:

[..]
Welk nut heeft jezelf verder vernederen? Laat ze fijn daar in hun sop gaarkoken.

Hoe nederig wil je ze smeken zodat ze je over een paar jaar alsnog zo in de steek kunnen laten zoals ze deden bij de Koerden, Afghanistan of Oekrane?
Niet dat dat per se een reden moet zijn om geen excuses aan te bieden, maar vergeet niet dat Zelenskys optreden in het witte huis en sowieso de afgelopen weken extreem goed worden onthaald in het binnenland.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:18:58 #243
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_216888254
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:05 schreef Tengano het volgende:

[..]
Heb ik wel zelf verzonnen he. Maar in de praktijk komt het daar wel op neer blijkbaar.

Sterker nog hij herhaalde het nog in de Oval Office, naast dat hij het hier in de EU had geroepen.
Oh, had ik niet door. Maar het ligt iig in de lijn van alle verbale diarree van Trump/Vance de afgelopen weken
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:19:32 #244
345631 Scjvb
pi_216888260
quote:

[..]
Machtsverhoudingen kunnen m.i. nopen tot overwegingen die zuur zijn. Zelensky kan namelijk toch nooit ingenomen land heroveren op Rusland. Doorvechten bij het streven hen eruit te schoppen is helaas uitzichtloos gebleken, dus kunnen deals en overeenkomsten uitkomst bieden in deze impasse i.p.v. oeverloos door te strijden.

Eventuele capitulatie en het opgeven van land is in allereerste instantie best vernederend, maar kan tot iets vruchtbaars leiden.
Ook Trump helpt Oekrane dan op weg naar duurzame vrede als Zelensky de grondstoffendeal pakt/tekent en voortdurend in onderhandeling blijft. Eventueel ook met de russen.

De oorlog zou stoppen, wat een hoop levens spaart en waar de wederopbouw van het zwaar gehavende land ook snel kan worden gepland imho.
pi_216888267
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:15 schreef Perrin het volgende:

[..]

Als het zo door gaat krijgt Rutte ook nog wel een koude douche van Trump de komende maanden, ben benieuwd hoe hij dan nog reageert.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:22:23 #246
38496 Perrin
pi_216888307
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:20 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Als het zo door gaat krijgt Rutte ook nog wel een koude douche van Trump de komende maanden, ben benieuwd hoe hij dan nog reageert.
Ik denk dat Rutte optimistisch blijft glimlachen tot de dag dat de NAVO wordt opgeheven.
  VIVA zaterdag 1 maart 2025 @ 23:22:33 #247
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216888313
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:15 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dat klinkt als MEGA.
Een kleine typo in de wereldgeschiedenis spreken we niet meer over na 100 jaar EU dominantie :D
  VIVA zaterdag 1 maart 2025 @ 23:24:41 #248
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216888354
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:19 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Zelensky kan namelijk toch nooit ingenomen land heroveren op Rusland. Doorvechten bij het streven hen eruit te schoppen is helaas uitzichtloos
twitter

Nu jij weer
pi_216888371
quote:

[..]
Machtsverhoudingen kunnen m.i. nopen tot overwegingen die zuur zijn. Zelensky kan namelijk toch nooit ingenomen land heroveren op Rusland. Doorvechten bij het streven hen eruit te schoppen is helaas uitzichtloos gebleken, dus kunnen deals en overeenkomsten uitkomst bieden in deze impasse i.p.v. oeverloos door te strijden.

Eventuele capitulatie en het opgeven van land is in allereerste instantie best vernederend, maar kan tot iets vruchtbaars leiden.
Ook Trump helpt Oekrane dan op weg naar duurzame vrede als Zelensky de grondstoffendeal pakt/tekent en voortdurend in onderhandeling blijft. Eventueel ook met de russen.

De oorlog zou stoppen, wat een hoop levens spaart en waar de wederopbouw van het zwaar gehavende land ook snel kan worden gepland imho.
Ik ben er niet zo zeker meer van dat er nog een deal komt tussen Oekrane en de US.
We zouden dit als Europa moeten oppakken en de US buiten spel zetten.
pi_216888404
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:22 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik denk dat Rutte optimistisch blijft glimlachen tot de dag dat de NAVO wordt opgeheven.
Mha ik denk dat Rutte (en ben voor de rest echt geen fan van de man) alleen maar doet wat hij moet doen is nu de NAVO bij elkaar houden. Die is slim genoeg om in achterkamertjes iets anders te zeggen dan op het grote toneel zeg maar. Dat is ook het probleem van Trump die denkt dat je gewoon alles moet zeggen op het grote toneel. Daarom maakt de VS zich nu ook zo enorm belachelijk.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:28:46 #251
307622 Perox
(niet de echte)
pi_216888430
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:25 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik ben er niet zo zeker meer van dat er nog een deal komt tussen Oekrane en de US.
Dit dus. Laat ze maar opbokken. Ze hebben ook niets te zoeken in Europa. Lekker weggaan en wegblijven.
Doei. :W
  VIVA zaterdag 1 maart 2025 @ 23:30:19 #252
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216888458
Och Och Fico aan de verkeerde kant van de geschiedenis...

twitter
pi_216888462
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:24 schreef cosmosis het volgende:

[..]
[ x ]

Nu jij weer
Mocht je geinteresseerd zijn in Toretsk en geolocaties, 95% van alle geolocaties en map updates worden gedaan door:

https://x.com/AudaxonX

In toretsk
pi_216888477
quote:

[..]

Kunnen we niet deze foto gebruiken voor dit soort spielerei?

VIVA zaterdag 1 maart 2025 @ 23:33:08 #255
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216888499
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:31 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Serieus heeft die gast permanent eyeliner op of wat?
pi_216888503
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:03 schreef yessie234 het volgende:
Jeffrey Sachs met boodschap over cybersecurity in Europa en de rol van de VS in de aanloop naar de Oekraineoorlog:

Anderhalf uur, maar een goede spreker over dit onderwerp.
Wat heeft Sachs gezegd in die anderhalf uur?
  VIVA zaterdag 1 maart 2025 @ 23:35:14 #257
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216888533
Helden!

twitter
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:35:23 #258
345631 Scjvb
pi_216888538
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:24 schreef cosmosis het volgende:

[..]
[ x ]

Nu jij weer
Nou, plaatselijk zit er 'beweging' in, en zo gaat dat steeds van weerskanten. Heel erg overtuigend voor in de nabije toekomst en eventuele bevrijding van alle door russen ingenomen gebieden lijkt het niet.
pi_216888558
quote:
5s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:33 schreef cosmosis het volgende:

[..]
Maybe he’s born with it…
pi_216888572
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:36 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Maybe he’s born with it…
Maybe it's Maybelline...
  VIVA zaterdag 1 maart 2025 @ 23:39:56 #261
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216888596
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:35 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Nou, plaatselijk zit er 'beweging' in, en zo gaat dat steeds van weerskanten. Heel erg overtuigend voor in de nabije toekomst en eventuele bevrijding van alle door russen ingenomen gebieden lijkt het niet.
Elk moment dat de "superieure" aggressor land verliest na zich 3 jaar lang stukgebeten heeft op een minderheid terwijl ze een oorlogsindustrie (lees een onhoudbare destructieve economie) in stand houd is een 100% win voor de verdedigende partij....
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:40:02 #262
307622 Perox
(niet de echte)
pi_216888597
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:35 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Nee klopt - dan maar capituleren inderdaad. Voor de lieve vrede natuurlijk!
;( ;( ;(
pi_216888605
quote:

[..]
Dat vind ik dan weer niet zo relevant, al liep hij de hele dag in een jurk door het Witte Huis.
Het gaat me meer om wat er uit z'n mond komt.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:41:09 #264
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216888613
quote:
Is misschien een leuk dingetje voor de volgende keer waar Zelensky over kan beginnen.

De eyeliner van Vance en de foundation van Trump.

Hij zou belangstellend kunnen vragen of ze dat zelf niet te gay vinden.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:42:46 #265
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216888634
Nu dus een lening van de UK, snel geregeld allemaal, toppie hoor. ^O^
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:43:16 #266
38496 Perrin
pi_216888641
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:27 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Mha ik denk dat Rutte (en ben voor de rest echt geen fan van de man) alleen maar doet wat hij moet doen is nu de NAVO bij elkaar houden. Die is slim genoeg om in achterkamertjes iets anders te zeggen dan op het grote toneel zeg maar. Dat is ook het probleem van Trump die denkt dat je gewoon alles moet zeggen op het grote toneel. Daarom maakt de VS zich nu ook zo enorm belachelijk.
Niet alleen belachelijk, er is nauwelijks een snellere manier van de wereld tegen je opzetten dan je zo gedragen.
  VIVA zaterdag 1 maart 2025 @ 23:43:55 #267
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216888652
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:40 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dat vind ik dan weer niet zo relevant, al liep hij de hele dag in een jurk door het Witte Huis.
Het gaat me meer om wat er uit z'n mond komt.
Niet relevant voor de retarde US Trump policy, maar was benieuwd sinds ik die gozer zag, maar kan ook gewoon extreem zwarte wimpers zijn ofzo (Of trump stront in zn ogen waarmee hij zich dagelijks inwrijft) geen idee was gewoon benieuwd
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:44:15 #268
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_216888660
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Je mag zeggen wat je wilt en als mij dat niet bevalt trek ik je hoofd van je romp.
Ook intern USA gaat de rechtstaat en democratie hard door het putje.
Scheiding der machten wordt niet gerespecteerd, zowel de rechterlijke macht als de AG worden ondergeschikt gemaakt aan Trump.
Trump moet nog een termijn krijgen (volgens de regels wordt dat moeilijk maar hij speelt niet volgens de regels)
Toezichthouders op de vriendjes van Trump worden eruit gegooid.
Staten worden onder druk gezet via federale subsidies
Onafhankelijke rol van Congress wordt ondermijnd.
Zo kan je nog wel even doorgaan. Ontwikkelingen die ons ook kunnen gaan raken.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:44:54 #269
438527 MissButterflyy
pi_216888676
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:31 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wie is dat?
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:45:23 #270
36431 bleiblei
pi_216888685
quote:

[..]

Zoals veel van je posts kom je voor een onwetende "intelligent" over ( :') ) dmv. overvloedig taalgebruik, helaas zegt taalgebruik bijzonder weinig over de intelligentie achter de boodschap.

Want... je mist 1 cruciaal punt. En dat punt is dat tot op heden Rusland, en zeker Poetin bijzonder onbetrouwbaar zijn gebleken. Wat wil zeggen dat er meerdere situaties zich hebben voorgedaan waarbij er een duidelijk overeenkomst gesloten is tussen verschillende partijen, die keer op keer ruimschoots overschreden zijn.

Wat bijzonder jammer is, is dat sindskort, de Verenigde Staten van Amerika, en zeker De heer Donald J. Trump zich evenredig onbetrouwbaar opstellen waardoor deze partijen niet als langdurig betrouwbare onderhandelingspartners gezien kunnen worden.

Dit houdt in dat technisch gezien ales wat je hier op dit prachtige internetforum geplaatst hebt... als een tang op een varken slaat.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:45:32 #271
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216888689
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:44 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wie is dat?
De viese President

zaterdag 1 maart 2025 @ 23:45:38 #272
pi_216888691
quote:

[..]

Het bezetten van delen van Ukraine is niet gratis. Zoals het nu gaat kan Putin dat niet volhouden. De Ukrainers zullen zich blijven verzetten en Rusland zal de bezette gebieden uiteindelijk moeten opgeven. Putin kan beter zijn verlies nemen en zijn troepen terugtrekken voordat de Russische Federatie in stort. Dat is in allereerste instantie best vernederend, maar kan tot iets vruchtbaars leiden.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:46:24 #273
345631 Scjvb
pi_216888699
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:25 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Deze deal staat nu inderdaad op een zeer laag pitje.

Samen met de US zou m.i. beter zijn, grondstoffendeals e.d., controle in het gebied, maar ook als Europa zou men ook een oplossing moeten vinden waarbij de gevechten stoppen op weg naar duurzame vrede.
  VIVA zaterdag 1 maart 2025 @ 23:46:57 #274
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216888712
twitter
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:49:30 #275
438527 MissButterflyy
pi_216888745
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:45 schreef Tengano het volgende:

[..]
De viese President

[ afbeelding ]
Ahhhh.
Hij heeft een drankhoofd, zo’n plofkop van de alcohol.
  VIVA zaterdag 1 maart 2025 @ 23:50:36 #276
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216888758
Trump logic!

twitter
pi_216888761
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:46 schreef Scjvb het volgende:

[..]

Samen met de US zou m.i. beter zijn, grondstoffendeals e.d., controle in het gebied, maar ook als Europa zou men ook een oplossing moeten vinden waarbij de gevechten stoppen op weg naar duurzame vrede.
De US is momenteel geen partij meer waar je op kan rekenen.
We zullen het zelf moeten doen, als Europa.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:51:01 #278
pi_216888763
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:46 schreef Scjvb het volgende:

[..]

We kunnen Moskou plat bombarderen totdat Putin stopt met vechten.
pi_216888796
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:44 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wie is dat?
Vance. Maar dan zonder baard.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:53:38 #280
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_216888800
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:53:42 #281
345631 Scjvb
pi_216888801
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Het bezetten van delen van Ukraine is niet gratis. Zoals het nu gaat kan Putin dat niet volhouden. De Ukrainers zullen zich blijven verzetten en Rusland zal de bezette gebieden uiteindelijk moeten opgeven. Putin kan beter zijn verlies nemen en zijn troepen terugtrekken voordat de Russische Federatie in stort. Dat is in allereerste instantie best vernederend, maar kan tot iets vruchtbaars leiden.
Natuurlijk wordt Rusland er in meerdere opzichten ook niet beter op, maar wat u schrijft lijkt meer op wensdenken dan realiteit.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:54:15 #282
438527 MissButterflyy
pi_216888805
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:53 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Vance. Maar dan zonder baard.
Snap helemaal dat ie de baard laat staan. :+
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:54:56 #283
pi_216888816
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:53 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Natuurlijk wordt Rusland er in meerdere opzichten ook niet beter op, maar wat u schrijft lijkt meer op wensdenken dan realiteit.
We zullen zien. De tijd is niet in Putin's voordeel. We blijven gewoon Ukraine steunen totdat ik gelijk krijg.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:56:06 #284
36431 bleiblei
pi_216888827
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:50 schreef cosmosis het volgende:
Trump logic!

[ x ]
Hey, het waren wel 360 T14 Armata tanks minder die die Oekranse hobbyisten voor Trump uit de wereld hebben geholpen (lang leve de dichterlijke vrijheden die Trump zichzelf toe-eigent O+ ).
  VIVA zaterdag 1 maart 2025 @ 23:56:14 #285
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216888830
Laten we hopen dat de EU Khamenei geen gelijk gaat geven...

twitter
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:58:13 #286
345631 Scjvb
pi_216888855
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
We zullen zien. De tijd is niet in Putin's voordeel. We blijven gewoon Ukraine steunen totdat ik gelijk krijg.
Zeer benieuwd! Het zou wmb fijn zijn als Zelensky ondanks alles tekent en de grondstoffendeal alsnog mag komen.
  VIVA zaterdag 1 maart 2025 @ 23:58:47 #287
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216888860
twitter
  zaterdag 1 maart 2025 @ 23:59:17 #288
36431 bleiblei
pi_216888867
quote:
Deze boodschap mag je best wat beter verkopen, kom op, be a Trump! Sell it!

Wel shocking trouwens, ik lijk te zien in de ophemelarij dat die gasten het zeggen, maar totaal niet menen. Al zit daar wellicht ook de nodige bias mijnerzijds in.
  zondag 2 maart 2025 @ 00:01:51 #289
438527 MissButterflyy
pi_216888894
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:58 schreef cosmosis het volgende:
[ x ]
Lief, het ziet er allemaal veel te braaf uit.
Ook niet veel mensen.
De meeste Amerikanen gaan door met hun leven.
  zondag 2 maart 2025 @ 00:01:51 #290
36431 bleiblei
pi_216888895
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:58 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Zeer benieuwd! Het zou wmb fijn zijn als Zelensky tekent en de grondstoffendeal alsnog mag komen.
Oh kom op. Het zou fijn zijn als Trump zonder chantage Zelensky helpt om in 1 klap Rusland, Oekrane uit te vegen.

Maar hey, het zou ook fijn zijn als ik morgen een staatslot koop waar over 2 weken de jackpot op valt O+ .
pi_216888909
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:58 schreef cosmosis het volgende:
[ x ]
Is ook niet van vandaag, dit is van 4 of 5 dagen geleden.
  zondag 2 maart 2025 @ 00:03:39 #292
38496 Perrin
pi_216888910
quote:
Allemaal zonder enige schaamte hun ziel aan de duivel verkocht.
  VIVA zondag 2 maart 2025 @ 00:03:48 #293
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216888913
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2025 00:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Lief, het ziet er allemaal veel te braaf uit.
Ook niet veel mensen.
De meeste Amerikanen gaan door met hun leven.
Klopt helaas, precies hetzelfde zou gebeuren in Nederland of in elk westers land....Ver van je bed show gehalte...
  zondag 2 maart 2025 @ 00:06:55 #294
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_216888936
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:59 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Deze boodschap mag je best wat beter verkopen, kom op, be a Trump! Sell it!

Wel shocking trouwens, ik lijk te zien in de ophemelarij dat die gasten het zeggen, maar totaal niet menen. Al zit daar wellicht ook de nodige bias mijnerzijds in.
Ik dacht dat YouTube je hier automatisch een preview laat zien als je de url plaatst, zoals bij twitter. Maar niet meer. Er zijn ook wel twitter posts denk ik.

Maar vrij bizarre uitspraken ja. Al werkt het daar een beetje zo. Maar alles zo enorm nep daardoor. Zo'n Graham zijn uitspraken gisteren moet je dan imo vooral zien als interne hielenlikker.
  zondag 2 maart 2025 @ 00:07:38 #295
36431 bleiblei
pi_216888943
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 00:03 schreef cosmosis het volgende:

[..]
Klopt helaas, precies hetzelfde zou gebeuren in Nederland of in elk westers land....Ver van je bed show gehalte...
Nee, in Nederland staan een clubje gesponsorde pascifisten op de Dam te protesteren dat we als het Westen de oorlog moeten stoppen door geen wapens meer te sturen ;( .
  VIVA zondag 2 maart 2025 @ 00:12:02 #296
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216888962
twitter
  VIVA zondag 2 maart 2025 @ 00:12:49 #297
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216888965
Pussies dont deserve this cruel world
  VIVA zondag 2 maart 2025 @ 00:18:09 #298
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216889021
Talking about a pussy
  VIVA zondag 2 maart 2025 @ 00:18:21 #299
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216889026
twitter
pi_216889032
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:33 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Wat heeft Sachs gezegd in die anderhalf uur?
Hij is Amerikaan en geeft zijn visie over de rol van Amerika en hun buitenlandse politiek in de lange aanloop (vanaf 1990) van de oorlog in Oekrane.

Humor, gedegen kennis en er zijn mensen die anderhalfuur geboeid naar zijn visie op het verhaal luisteren. Hij verwijst naar openbare documenten om beweringen te staven. Hij is behoorlijk kritisch op de VS.

Zit je verlegen om argumenten, wil je wel eens een interessant verdrag of overeenkomst kunnen noemen in een discussie? Dan is deze voordracht iets voor jou!!!!!!!!!
  VIVA zondag 2 maart 2025 @ 00:19:10 #301
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216889035
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')