Wat willen ze doen dan? Dat bedrijf boycotten?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij extreem en ik neem aan dat Haltbakk Bunkers dan ook sancties krijgt vanuit de VS.
Daarom krijgt Trump geen vat op Rutte, en is een glibber. Wat Zelensky gisteren overkwam, zal hem niet gebeuren.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:25 schreef PzKpfw het volgende:
Kijk net het NOS-journaal terug, schaamteloos hoe Rutte alleen met het belerende naar Zelensky wijst. Maar Trump blijft buiten schot, die vent is echt een lichtgewicht en totaal geen sterke leider. Heeft alleen maar gladde praatjes en lacht alles weg.
Rutte doet dit vanuit zijn werk. Zijn taak is NAVO bij elkaar houden. Dus roept hij dit voor de bhne, kan Trump zijn uitspraken niet als argument tegen NAVO gebruiken.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:25 schreef PzKpfw het volgende:
Kijk net het NOS-journaal terug, schaamteloos hoe Rutte alleen met het belerende naar Zelensky wijst. Maar Trump blijft buiten schot, die vent is echt een lichtgewicht en totaal geen sterke leider. Heeft alleen maar gladde praatjes en lacht alles weg.
Dick Cheney zegt hallo.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik vind het overigens erg opvallend dat de vicepresident zo op de voorgrond treed. Dat heb ik werkelijk nog nooit gezien en ik heb Reagan nog meegemaakt.
Zeker?quote:
Ik denk dat Rutte gewoon Trump zijn ego een beetje probeert te strelen, vooral ook over die javelins.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:25 schreef PzKpfw het volgende:
Kijk net het NOS-journaal terug, schaamteloos hoe Rutte alleen met het belerende vingertje naar Zelensky wijst. Maar Trump blijft buiten schot, die vent is echt een lichtgewicht en totaal geen sterke leider. Heeft alleen maar gladde praatjes en lacht alles weg.
Zelfs die niet zoals Vance, het komt wel in de buurt in mijn herinnering.quote:
De echt president was niet eens aanwezigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik vind het overigens erg opvallend dat de vicepresident zo op de voorgrond treed. Dat heb ik werkelijk nog nooit gezien en ik heb Reagan nog meegemaakt.
Die actie van Musk in het Witte Huis is volgens mij ook nog nooit eerder voorgekomen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit ja, iedereen snapt dat je die kleuter moet behandelen alsof ie de beste president is die ooit heeft geleefd. Als Zelensky gewoon een kwartier over Biden had zitten klagen was ie wss met 200 patriots naar huis gegaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:32 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutte gewoon Trump zijn ego een beetje probeert te strelen, vooral ook over die javelins.
Het staat ook op NRK.no (Noorse "NOS") dus dan zal het wel kloppen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:31 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zeker?
Ik kan geen Noors en ken die site niet, maar ik zie het nu op meer plekken voorbijkomen.
https://www.kystens.no/ny(...)zephr_sso_ott=RNHE0s
Ook: Trump proberen op te voeden in diplomatie naar "zo zijn onze manieren".quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:32 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutte gewoon Trump zijn ego een beetje probeert te strelen, vooral ook over die javelins.
Ik zei te snel nepnieuws.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat willen ze doen dan? Dat bedrijf boycotten?
Als dat bedrijf op een sanctielijst komt te staan wordt het lastig om nog een raffinaderij te vinden die ze olieproducten wil leveren. Lijkt me gewoon nepnieuws.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat voor sancties? Ze laten de US Navy schepen daar niet meer bunkeren?
Precies. Zelfs het gelul over satellieten klopt niet. Duitsland, Frankrijk en het VK hebben er de afgelopen jaren al de nodige gelanceerd. En dat de VS bij elke samenwerking tussen Europese landen betrokken moet zijn is helemaal absurd. Dat is echt je reinste onzin.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:33 schreef mcmlxiv het volgende:
Voor degenen die denken dat Oekraine zonder Amerikaanse hulp kansloos is, even een kleine update over de groei in Europese munitie-productie:
155 mm artillerie-granaten, van ongeveer 230.000 in 2023 naar ongeveer 2 miljoen in 2025.
120 mm tank-munitie, opgeschaald naar enkele honderdduizenden granaten per jaar en groeiend
Drones: Helsing HX2: meer dan 1000 per maand al 6000 geleverd
Lucht-lucht raketten: Van Iris-T (korte) Mica (Middel) en Meteor (Lange) lucht-lucht raketten kunnen inmiddels duizenden raketten per jaar gemaakt worden. Ruim voldoende om de Oekrainse luchtmacht van tanden te voorzien.
Lucht/Grond-Grond: Onder andere Taurus (Duits), Brimstone (VK), Pars (Duits) en Scalp (VK). In behoorlijke voorraad beschikbaar en productielijnen voor nieuwe kruisraketten zijn in voorbereiding. Polen heeft productiecapaciteit voor Homar-K raket-artillerie Daarnaast zijn de Oekrainse Neptune en Ruta bijna productierijp, daar een paar miljard instoppen en de productie kan snel beginnen.
Radar/Sensoren/Communicatie: Thales, Leonardo en anderen zijn topbedrijven voor communicatie en radartechnologie.
Tanks/infanterie-voertuigen: In vele landen (o.a. Nederland) opgeschaald, waarmee jaarlijks honderden exemplaren geleverd kunnen gaan worden. Alleen al 230 CV90's in 2026.
Tenslotte is er in Europa best wat productiecapaciteit van Amerikaanse systemen als Patriot. Wanneer de poep de ventilator raakt is fuck-you tegen de Amerikanen zeggen en deze fabrieken nationaliseren altijd een mogelijkheid.
Kortom, 2025 is een heel andere situatie dan 2023. Oekraine zal de VS zeker missen, maar met nog een tandje erbij is voldoende uitrusting en munitie geen onhaalbare kaart. Volstrekt onzinnig om te denken dat Oekraine kansloos is, dat is propaganda van de Putin/Trump mols die hier op FOK werkzaam zijn.
Wegens een handelsconflict? Laat me niet lachen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:38 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als dat bedrijf op een sanctielijst komt te staan wordt het lastig om nog een raffinaderij te vinden die ze olieproducten wil leveren. Lijkt me gewoon nepnieuws.
Ik denk niet dat een Noors bedrijf veel moeite zal hebben aan olie te komen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:38 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als dat bedrijf op een sanctielijst komt te staan wordt het lastig om nog een raffinaderij te vinden die ze olieproducten wil leveren. Lijkt me gewoon nepnieuws.
Zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:32 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ok. Zelenskyy had dat veel beter kunnen doen. Ik had dat veel beter gedaan. Maximaal slijmen, Trump vertellen hoe geweldig hij wel niet is. Hoe geweldig het Amerikaanse leger wel niet is. En dat dit de deal van de eeuw is. Waarbij hij ook kan laten zien extreem geweldig de VS is om de vrede te bewaren met dat superieure leger.
Maar ik denk niet dat dat gewerkt had. En Oekrane is waar veel van de Russische wapens zijn bedacht en gemaakt. Ze hebben ook genoeg kerncentrales. Dus de keuze is nu tussen wachten wanneer ze een langeafstandsraket en een atoombom klaar hebben, of dat we ze lid maken van de EU en troepen neerzetten.
Anders valt er binnenkort een grote raket op een industrieterrein bij Moskou, met de waarschuwing: "de volgende is een atoombom als je niet meteen je troepen terugtrekt en stopt met bombarderen!"
En als Zelensky dan weer in zijn trui verschijnt zal dat toch wel wat wrevel opwekken.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:37 schreef yessie234 het volgende:
Ook: Trump proberen op te voeden in diplomatie naar "zo zijn onze manieren".
Als Zelensky door het stof gaat, dan moet 'enduring peace for Ukrain' weer bespreekbaar worden.
Trump moet dan Zelensky gewoon weer uitnodigen, volgens Rutte.
In ieder geval heeft Europa tijd nodig zaken defensief op orde te krijgen.
Ja, Zelensky zegt gewoon dat het hem heel erg spijt en dat ie een deal tekent zolang er maar veiligheidsgaranties aan vast zitten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:37 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Ook: Trump proberen op te voeden in diplomatie naar "zo zijn onze manieren".
Als Zelensky door het stof gaat, dan moet 'enduring peace for Ukrain' weer bespreekbaar worden.
Trump moet dan Zelensky gewoon weer uitnodigen, volgens Rutte.
In ieder geval heeft Europa tijd nodig zaken defensief op orde te krijgen.
Die komen te staan op een rol pleepapier van Trumpquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, Zelensky zegt gewoon dat het hem heel erg spijt en dat ie een deal tekent zolang er maar veiligheidsgaranties aan vast zitten.
Dat slaat toch nergens op? Afrikaanse leiders komen ook regelmatig in traditionele klederdracht langs in het Witte Huis.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
En als Zelensky dan weer in zijn trui verschijnt zal dat toch wel wat wrevel opwekken.
Zou dit keer helemaal geinterpreteerd kunnen worden als "Ik heb schijt aan jullie"
Wat moeten ze anders doen? In paniek schreeuwen en rondlopen? Wachten tot de EU eindelijk gaat meehelpen?quote:
Ik denk dat Rutte Zelensky dat duidelijk heeft laten weten: Trump is Biden niet, en je als je kans wilt maken op het krijgen wat je wilt, dan pas je je maar aan deze f(r)iend van ons. Doe het spelletje mee, en hou je in.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
En als Zelensky dan weer in zijn trui verschijnt zal dat toch wel wat wrevel opwekken.
Zou dit keer helemaal geinterpreteerd kunnen worden als "Ik heb schijt aan jullie"
Als Equinor moet kiezen tussen hun aanwezigheid in Amerika of een klein Noors bunkerbedrijfje denk ik wel te weten wie aan het kortste eind trekt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een Noors bedrijf veel moeite zal hebben aan olie te komen.
Of zijn jongste kogelvest heeft de mazelen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:33 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
De echt president was niet eens aanwezig, te druk met zn tweets.
Dan had Rutte dat voor deze bespreking ook gezegd. En blijkbaar is dat niet gebeurd want we weten wat Zelensky aan had.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:48 schreef yessie234 het volgende:
Ik denk dat Rutte Zelensky dat duidelijk heeft laten weten: Trump is Biden niet, en je als je kans wilt maken op het krijgen wat je wilt, dan pas je je maar aan deze f(r)iend van ons. Doe het spelletje mee, en hou je in.
Misschien kan die beter even langs Moermansk varen om daar bij te tanken.quote:
Dat had ik gemist. Mocht het waar zijn, apart dat Zelensky zo dwars is, en zo'n advies wegwuift. Vraag me af wat de bedachte strategie daarachter is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dan had Rutte dat voor deze bespreking ook gezegd. En blijkbaar is dat niet gebeurd want we weten wat Zelensky aan had.
Wat reactorstaven misschien.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien kan die beter even langs Moermansk varen om daar bij te tanken.
Omdat sommige bedrijven ook water/voedsel/etc leveren.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:53 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Waarom moet een Nucleaire sub bijtanken?
Backup aggregaten? Maar sowieso, dat soort random tweets zonder bron ... wat moet je er mee?!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:53 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Langs de parlevinker?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:53 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Wat reactorstaven misschien.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien kan die beter even langs Moermansk varen om daar bij te tanken.
Niks.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Backup aggregaten? Maar sowieso, dat soort random tweets zonder bron ... wat moet je er mee?!
Tijd voor Rutte om een bruine trui te breien voor ome Trump.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dan had Rutte dat voor deze bespreking ook gezegd. En blijkbaar is dat niet gebeurd want we weten wat Zelensky aan had.
<Weggehaald; ik schiet door>
Ze hebben een secundaire dieselmotor.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:53 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Om de wereld te laten zien dat hij geen slijmende bedelaar is die door een hoepeltje springt als Trump dat wil.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:53 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Dat had ik gemist. Mocht het waar zijn, apart dat Zelensky zo dwars is, en zo'n advies wegwuift. Vraag me af wat de bedachte strategie daarachter is.
Ik kan me niet voorstellen dat ze stookolie nodig hadden.quote:
Die zullen ook wel geen pak hebbenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat slaat toch nergens op? Afrikaanse leiders komen ook regelmatig in traditionele klederdracht langs in het Witte Huis.
Dat lijkt stoer, misschien slim, maar hij krijgt niet en wat hij bespreekbaar wil houden. Rutte ging ook niet in op vragen van journalisten over het aansturen op WO3 opmerkingen van Trump gisteren.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Om de wereld te laten zien dat hij geen slijmende bedelaar is die door een hoepeltje springt als Trump dat wil.
Koning Slijmerd is Starmer, die kan niet meer ingehaald worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Om de wereld te laten zien dat hij geen slijmende bedelaar is die door een hoepeltje springt als Trump dat wil.
Water, supermarkt en drogisterij.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:53 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
De originele poster heeft het verwijderd.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze hebben een secundaire dieselmotor.
Het stond waarschijnlijk op de route als een plaats waar de bemanning hun benen kan strekken en naar de kroeg kan gaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:04 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
De originele poster heeft het verwijderd.
Hij zei gisteren dat hij bezig was om WW3 te voorkomen, maar dat wil hij nu niet meer doen totdat zijn ego is gestreeld?quote:
Hybridequote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:53 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Pcies.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:05 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Het stond waarschijnlijk op de route als een plaats waar de bemanning hun benen kan strekken en naar de kroeg kan gaan.
Je hebt het wel over de man die talloze oorlogen gestopt heeft voordat ze begonnen zijn!quote:
Waarom denk je dat USAID als eerste is opgeheven?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat slaat toch nergens op? Afrikaanse leiders komen ook regelmatig in traditionele klederdracht langs in het Witte Huis.
Donkere Afrikanen in dure pakken, dat vindt Elon niet leukquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:09 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Waarom denk je dat USAID als eerste is opgeheven?
Europa is op papier een power house. De EU is de derde economie van de wereld.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:33 schreef mcmlxiv het volgende:
Voor degenen die denken dat Oekraine zonder Amerikaanse hulp kansloos is, even een kleine update over de groei in Europese munitie-productie:
155 mm artillerie-granaten, van ongeveer 230.000 in 2023 naar ongeveer 2 miljoen in 2025.
120 mm tank-munitie, opgeschaald naar enkele honderdduizenden granaten per jaar en groeiend
Drones: Helsing HX2: meer dan 1000 per maand al 6000 geleverd
Lucht-lucht raketten: Van Iris-T (korte) Mica (Middel) en Meteor (Lange) lucht-lucht raketten kunnen inmiddels duizenden raketten per jaar gemaakt worden. Ruim voldoende om de Oekrainse luchtmacht van tanden te voorzien.
Lucht/Grond-Grond: Onder andere Taurus (Duits), Brimstone (VK), Pars (Duits) en Scalp (VK). In behoorlijke voorraad beschikbaar en productielijnen voor nieuwe kruisraketten zijn in voorbereiding. Polen heeft productiecapaciteit voor Homar-K raket-artillerie Daarnaast zijn de Oekrainse Neptune en Ruta bijna productierijp, daar een paar miljard instoppen en de productie kan snel beginnen.
Radar/Sensoren/Communicatie: Thales, Leonardo en anderen zijn topbedrijven voor communicatie en radartechnologie.
Tanks/infanterie-voertuigen: In vele landen (o.a. Nederland) opgeschaald, waarmee jaarlijks honderden exemplaren geleverd kunnen gaan worden. Alleen al 230 CV90's in 2026.
Tenslotte is er in Europa best wat productiecapaciteit van Amerikaanse systemen als Patriot. Wanneer de poep de ventilator raakt is fuck-you tegen de Amerikanen zeggen en deze fabrieken nationaliseren altijd een mogelijkheid.
Kortom, 2025 is een heel andere situatie dan 2023. Oekraine zal de VS zeker missen, maar met nog een tandje erbij is voldoende uitrusting en munitie geen onhaalbare kaart. Volstrekt onzinnig om te denken dat Oekraine kansloos is, dat is propaganda van de Putin/Trump mols die hier op FOK werkzaam zijn.
Ligt eraan wat er in het leveringscontract staat.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Europa is op papier een power house. De EU is de derde economie van de wereld.
Het probleem is wel dat het snel moet, de steun moet nu op gang komen, of op zijn minst binnen enkele maanden.
Overigens worden veel wapens die in Europa gemaakt worden aan het buitenland verkocht, dit vanwege langlopende contracten. Ik vraag me af of we daar nog onderuit kunnen.
Zelenski representeerd een niet-lid, terwijl Trump het belangrijkste lid van zijn organisatie vertegenwoordigd, daarom is het logisch dat Rutte hier achter Trump blijft staan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:25 schreef PzKpfw het volgende:
Kijk net het NOS-journaal terug, schaamteloos hoe Rutte alleen met het belerende vingertje naar Zelensky wijst. Maar Trump blijft buiten schot, die vent is echt een lichtgewicht en totaal geen sterke leider. Heeft alleen maar gladde praatjes en lacht alles weg.
Onder druk word alles vloeibaar, ook contracten. Als het zo door gaat word de EU de volgende supermacht.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Europa is op papier een power house. De EU is de derde economie van de wereld.
Het probleem is wel dat het snel moet, de steun moet nu op gang komen, of op zijn minst binnen enkele maanden.
Overigens worden veel wapens die in Europa gemaakt worden aan het buitenland verkocht, dit vanwege langlopende contracten. Ik vraag me af of we daar nog onderuit kunnen.
Ik waardeer je inzet dapper te blijven uitleggen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zelenski representeerd een niet-lid, terwijl Trump het belangrijkste lid van zijn organisatie vertegenwoordigd, daarom is het logisch dat Rutte hier achter Trump blijft staan.
Dat ligt aan met welke partij die contracten zijn, en in welke alliantie die zitten. En nog wel wat factoren. De ontwikkelingen in de EU gaan onder invloed van de oorlog wel snel inderdaad.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Onder druk word alles vloeibaar, ook contracten. Als het zo door gaat word de EU de volgende supermacht.
Zojuist ook in Forbes.quote:
We zijn nog niet in oorlog.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:07 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Pcies.
Nucleaire sub waar locatie geheimhouding het hoogste goed is kwam even boven voor wat WC papier bij de HB.
Is dat die gluiperd die een Amerikaanse journalist liet vermoorden?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
Tegen iemand met een theedoek op hadden ze geen praatjes
[ afbeelding ]
No surprises. Dat is waarschijnlijk wat Rutte bedoelde met dat "zelensky de relatie moest fixen".quote:
Psies.quote:
Jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:30 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Is dat die gluiperd die een Amerikaanse journalist liet vermoorden?
Dat was iets ingewikkelder met die journalist, maar dit is inderdaad de kroonprins, tevens premier. Voor dat hij premier werd was hij minister van defensie.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:30 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Is dat die gluiperd die een Amerikaanse journalist liet vermoorden?
quote:Apologies Zelensky
Dear President Trump and Vice President Vance,
I herewith offer my sincere apologies for what happened in our last meeting. I was really shocked myself, not just in the moment but also the day after when our whole conversation went throught my mind. I feel horrible how our discussion ended and it is clear to me that we have the same feeling about that.
So please excuse me that I upset you in some way and that you and your Vice President as a result could not control yourself anymore. I had no idea that you two are so sensitive and next time I will take more care about your sensitive feelings, because it is very obvious to me that that is important.
So cheer up please, don't be sulky and get a hold on yourself, because everybody in the world still wants to believe you are two tough guys.
Yours sincerely,
President Zelensky, the guy with the green sweater
https://www.newsweek.com/(...)ump-argument-2038143
Het is wel tragisch dat deze president niet weet wat een capitulatie betekent. Een capitulatie is het eenzijdig staken van de strijd waarna de overwinnnaar eisen kan opleggen aan de verliezende partij.quote:
Deze vrij vertaalde passage:quote:
quote:Dus vrolijk alsjeblieft op, wees niet chagrijnig en houd jezelf in bedwang, want iedereen in de wereld wil nog steeds geloven dat jullie twee stoere jongens zijn.
Het zijn geen Russen, maar Chinezen die dat doen.quote:
Huh even afgezien van de opmerking of er een afspraak is tussen Trump en de Russen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:45 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Het zijn geen Russen, maar Chinezen die dat doen.
Misschien meent Trump afspraken met Poetin te kunnen maken.
Ik hou wel een beetje de publicaties van CISA bij. Maar met het toeschrijven van aanvallen, als er toch geen intentie is strafrechtelijk te vervolgen, daar kan je alle kanten mee op.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Huh even afgezien van de opmerking of er een afspraak is tussen Trump en de Russen.
Je meent toch niet serieus dat Rusland niet aan cyberaanvallen doet? Of waar denk je dat de GRU de hele dag mee bezig is
quote:Beste Trump,
We kunnen eigenlijk niet zonder de US maar we gaan het toch proberen.
Groetjes,
De EU.
Hij capituleert zelf aan Putin, zou hij dat zelf niet weten?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is wel tragisch dat deze president niet weet wat een capitulatie betekent. Een capitulatie is het eenzijdig staken van de strijd waarna de overwinnnaar eisen kan opleggen aan de verliezende partij.
quote:Microsoft kampt met storing, e-mails niet bereikbaar
WASHINGTON - Microsoft kampt zaterdagavond met een storing. Wereldwijd klagen gebruikers dat hun e-mailaccount deels of helemaal niet beschikbaar is.
Het softwarebedrijf heeft op sociale media nog niet gereageerd. Het hoofdkantoor is gevestigd in Redmond, Washington. Ook Nederlandse gebruikers met e-mailadressen melden dat hun account het niet doet.
https://www.telegraaf.nl/(...)ails-niet-bereikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |