abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:25:07 #101
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_216885973
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:18 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het lijkt me vrij extreem en ik neem aan dat Haltbakk Bunkers dan ook sancties krijgt vanuit de VS.
Wat willen ze doen dan? Dat bedrijf boycotten? _O-
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:25:42 #102
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_216885987
Kijk net het NOS-journaal terug, schaamteloos hoe Rutte alleen met het belerende vingertje naar Zelensky wijst. Maar Trump blijft buiten schot, die vent is echt een lichtgewicht en totaal geen sterke leider. Heeft alleen maar gladde praatjes en lacht alles weg.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_216886048
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:25 schreef PzKpfw het volgende:
Kijk net het NOS-journaal terug, schaamteloos hoe Rutte alleen met het belerende naar Zelensky wijst. Maar Trump blijft buiten schot, die vent is echt een lichtgewicht en totaal geen sterke leider. Heeft alleen maar gladde praatjes en lacht alles weg.
Daarom krijgt Trump geen vat op Rutte, en is een glibber. Wat Zelensky gisteren overkwam, zal hem niet gebeuren.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:28:51 #104
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_216886059
Ik vind het overigens erg opvallend dat de vicepresident zo op de voorgrond treed. Dat heb ik werkelijk nog nooit gezien en ik heb Reagan nog meegemaakt.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 21:28:57 #105
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_216886060
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:25 schreef PzKpfw het volgende:
Kijk net het NOS-journaal terug, schaamteloos hoe Rutte alleen met het belerende naar Zelensky wijst. Maar Trump blijft buiten schot, die vent is echt een lichtgewicht en totaal geen sterke leider. Heeft alleen maar gladde praatjes en lacht alles weg.
Rutte doet dit vanuit zijn werk. Zijn taak is NAVO bij elkaar houden. Dus roept hij dit voor de bhne, kan Trump zijn uitspraken niet als argument tegen NAVO gebruiken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 21:29:18 #106
3928 Ulx
pi_216886062
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik vind het overigens erg opvallend dat de vicepresident zo op de voorgrond treed. Dat heb ik werkelijk nog nooit gezien en ik heb Reagan nog meegemaakt.
Dick Cheney zegt hallo.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_216886098
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:05 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dit lijkt me nepnieuws.
Zeker?
Ik kan geen Noors en ken die site niet, maar ik zie het nu op meer plekken voorbijkomen.

https://www.kystens.no/ny(...)zephr_sso_ott=RNHE0s
pi_216886108
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:25 schreef PzKpfw het volgende:
Kijk net het NOS-journaal terug, schaamteloos hoe Rutte alleen met het belerende vingertje naar Zelensky wijst. Maar Trump blijft buiten schot, die vent is echt een lichtgewicht en totaal geen sterke leider. Heeft alleen maar gladde praatjes en lacht alles weg.
Ik denk dat Rutte gewoon Trump zijn ego een beetje probeert te strelen, vooral ook over die javelins.
pi_216886109
Ok. Zelenskyy had dat veel beter kunnen doen. Ik had dat veel beter gedaan. Maximaal slijmen, Trump vertellen hoe geweldig hij wel niet is. Hoe geweldig het Amerikaanse leger wel niet is. En dat dit de deal van de eeuw is. Waarbij hij ook kan laten zien extreem geweldig de VS is om de vrede te bewaren met dat superieure leger.

Maar ik denk niet dat dat gewerkt had. En Oekrane is waar veel van de Russische wapens zijn bedacht en gemaakt. Ze hebben ook genoeg kerncentrales. Dus de keuze is nu tussen wachten wanneer ze een langeafstandsraket en een atoombom klaar hebben, of dat we ze lid maken van de EU en troepen neerzetten.

Anders valt er binnenkort een grote raket op een industrieterrein bij Moskou, met de waarschuwing: "de volgende is een atoombom als je niet meteen je troepen terugtrekt en stopt met bombarderen!"
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:32:33 #110
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_216886112
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:29 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dick Cheney zegt hallo.
Zelfs die niet zoals Vance, het komt wel in de buurt in mijn herinnering.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_216886128
quote:
De echt president was niet eens aanwezig ;) , te druk met zn tweets.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:33:55 #112
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_216886137
Voor degenen die denken dat Oekraine zonder Amerikaanse hulp kansloos is, even een kleine update over de groei in Europese munitie-productie:

155 mm artillerie-granaten, van ongeveer 230.000 in 2023 naar ongeveer 2 miljoen in 2025.
120 mm tank-munitie, opgeschaald naar enkele honderdduizenden granaten per jaar en groeiend

Drones: Helsing HX2: meer dan 1000 per maand al 6000 geleverd

Lucht-lucht raketten: Van Iris-T (korte) Mica (Middel) en Meteor (Lange) lucht-lucht raketten kunnen inmiddels duizenden raketten per jaar gemaakt worden. Ruim voldoende om de Oekrainse luchtmacht van tanden te voorzien.

Lucht/Grond-Grond: Onder andere Taurus (Duits), Brimstone (VK), Pars (Duits) en Scalp (VK). In behoorlijke voorraad beschikbaar en productielijnen voor nieuwe kruisraketten zijn in voorbereiding. Polen heeft productiecapaciteit voor Homar-K raket-artillerie Daarnaast zijn de Oekrainse Neptune en Ruta bijna productierijp, daar een paar miljard instoppen en de productie kan snel beginnen.

Radar/Sensoren/Communicatie: Thales, Leonardo en anderen zijn topbedrijven voor communicatie en radartechnologie.

Tanks/infanterie-voertuigen: In vele landen (o.a. Nederland) opgeschaald, waarmee jaarlijks honderden exemplaren geleverd kunnen gaan worden. Alleen al 230 CV90's in 2026.

Tenslotte is er in Europa best wat productiecapaciteit van Amerikaanse systemen als Patriot. Wanneer de poep de ventilator raakt is fuck-you tegen de Amerikanen zeggen en deze fabrieken nationaliseren altijd een mogelijkheid.

Kortom, 2025 is een heel andere situatie dan 2023. Oekraine zal de VS zeker missen, maar met nog een tandje erbij is voldoende uitrusting en munitie geen onhaalbare kaart. Volstrekt onzinnig om te denken dat Oekraine kansloos is, dat is propaganda van de Putin/Trump mols die hier op FOK werkzaam zijn.
pi_216886142
quote:
Die actie van Musk in het Witte Huis is volgens mij ook nog nooit eerder voorgekomen.
pi_216886147
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:32 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Ik denk dat Rutte gewoon Trump zijn ego een beetje probeert te strelen, vooral ook over die javelins.
Dit ja, iedereen snapt dat je die kleuter moet behandelen alsof ie de beste president is die ooit heeft geleefd. Als Zelensky gewoon een kwartier over Biden had zitten klagen was ie wss met 200 patriots naar huis gegaan.

Gelukkig heeft ie integriteit.
  Forum Admin zaterdag 1 maart 2025 @ 21:34:25 #115
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216886148
De bromance tussen Biden en Obama vergeten?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216886167
Van iemand die met een Oostblok hoertje getrouwd is zou je, als Oekrane zijnde, toch meer solidariteit mogen verwachten.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_216886172
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:31 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Zeker?
Ik kan geen Noors en ken die site niet, maar ik zie het nu op meer plekken voorbijkomen.

https://www.kystens.no/ny(...)zephr_sso_ott=RNHE0s
Het staat ook op NRK.no (Noorse "NOS") dus dan zal het wel kloppen.

https://www.nrk.no/nyheter/nekter-a-selge-drivstoff-til-amerikanerne-1.17322046

"NRK Alltid Nyheter!"
pi_216886183
Op Indeed staan telkens vacatures voor montage F35 voor rheinmetall in Weeze.
Tata Steel wordt kost wat het kost in leven gehouden.
Ja ze zijn allemaal lekker op dreef.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_216886202
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:32 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Ook: Trump proberen op te voeden in diplomatie naar "zo zijn onze manieren".

Als Zelensky door het stof gaat, dan moet 'enduring peace for Ukrain' weer bespreekbaar worden.
Trump moet dan Zelensky gewoon weer uitnodigen, volgens Rutte.
In ieder geval heeft Europa tijd nodig zaken defensief op orde te krijgen.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:37:51 #120
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_216886204
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Wat willen ze doen dan? Dat bedrijf boycotten? _O-
Ik zei te snel nepnieuws.

Het zou van hun facebookaccount afkomen maar daar is het verwijderd.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:38:40 #121
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_216886214
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:20 schreef Ulx het volgende:

[..]
Wat voor sancties? Ze laten de US Navy schepen daar niet meer bunkeren?
Als dat bedrijf op een sanctielijst komt te staan wordt het lastig om nog een raffinaderij te vinden die ze olieproducten wil leveren. Lijkt me gewoon nepnieuws.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 21:40:48 #122
3928 Ulx
pi_216886258
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:33 schreef mcmlxiv het volgende:
Voor degenen die denken dat Oekraine zonder Amerikaanse hulp kansloos is, even een kleine update over de groei in Europese munitie-productie:

155 mm artillerie-granaten, van ongeveer 230.000 in 2023 naar ongeveer 2 miljoen in 2025.
120 mm tank-munitie, opgeschaald naar enkele honderdduizenden granaten per jaar en groeiend

Lucht-lucht raketten: Van Iris-T (korte) Mica (Middel) en Meteor (Lange) lucht-lucht raketten kunnen inmiddels duizenden raketten per jaar gemaakt worden. Ruim voldoende om de Oekrainse luchtmacht van tanden te voorzien.

Lucht/Grond-Grond: Onder andere Taurus (Duits), Brimstone (VK), Pars (Duits) en Scalp (VK). In behoorlijke voorraad beschikbaar en productielijnen voor nieuwe kruisraketten zijn in voorbereiding. Polen heeft productiecapaciteit voor Homar-K raket-artillerie Daarnaast zijn de Oekrainse Neptune en Ruta bijna productierijp, daar een paar miljard instoppen en de productie kan snel beginnen.

Radar/Sensoren/Communicatie: Thales, Leonardo en anderen zijn topbedrijven voor communicatie en radartechnologie.

Tanks/infanterie-voertuigen: In vele landen (o.a. Nederland) opgeschaald, waarmee jaarlijks honderden exemplaren geleverd kunnen gaan worden. Alleen al 230 CV90's in 2026.

Tenslotte is er in Europa best wat productiecapaciteit van Amerikaanse systemen als Patriot. Wanneer de poep de ventilator raakt is fuck-you tegen de Amerikanen zeggen en deze fabrieken nationaliseren altijd een mogelijkheid.

Kortom, 2025 is een heel andere situatie dan 2023. Oekraine zal de VS zeker missen, maar met nog een tandje erbij is voldoende uitrusting en munitie geen onhaalbare kaart. Volstrekt onzinnig om te denken dat Oekraine kansloos is, dat is propaganda van de Putin/Trump mols die hier op FOK werkzaam zijn.
Precies. Zelfs het gelul over satellieten klopt niet. Duitsland, Frankrijk en het VK hebben er de afgelopen jaren al de nodige gelanceerd. En dat de VS bij elke samenwerking tussen Europese landen betrokken moet zijn is helemaal absurd. Dat is echt je reinste onzin.

Wat je ook kunt zien aankomen: De anti-brusselse-bureaucratie-brigade zal gaan roepen dat Frankrijk niet heel snel moet gaan schakelen over het overnemen van de nucleaire paraplu. En of dat langzamer kan. En dat daar toch wat meer over gepraat moet worden.
pi_216886268
Sancties omdat je iemand niet (meer) als klant wilt hebben? Tenzij er een contract is heb je geen recht op levering.
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 21:41:57 #124
3928 Ulx
pi_216886279
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:38 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Als dat bedrijf op een sanctielijst komt te staan wordt het lastig om nog een raffinaderij te vinden die ze olieproducten wil leveren. Lijkt me gewoon nepnieuws.
Wegens een handelsconflict? Laat me niet lachen.
pi_216886296
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:38 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Ik denk niet dat een Noors bedrijf veel moeite zal hebben aan olie te komen.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:42:56 #126
117098 Hathor
Effe niet
pi_216886297
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:32 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ok. Zelenskyy had dat veel beter kunnen doen. Ik had dat veel beter gedaan. Maximaal slijmen, Trump vertellen hoe geweldig hij wel niet is. Hoe geweldig het Amerikaanse leger wel niet is. En dat dit de deal van de eeuw is. Waarbij hij ook kan laten zien extreem geweldig de VS is om de vrede te bewaren met dat superieure leger.

Maar ik denk niet dat dat gewerkt had. En Oekrane is waar veel van de Russische wapens zijn bedacht en gemaakt. Ze hebben ook genoeg kerncentrales. Dus de keuze is nu tussen wachten wanneer ze een langeafstandsraket en een atoombom klaar hebben, of dat we ze lid maken van de EU en troepen neerzetten.

Anders valt er binnenkort een grote raket op een industrieterrein bij Moskou, met de waarschuwing: "de volgende is een atoombom als je niet meteen je troepen terugtrekt en stopt met bombarderen!"
Zal wel meevallen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:44:01 #127
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216886330
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:37 schreef yessie234 het volgende:

Als Zelensky door het stof gaat, dan moet 'enduring peace for Ukrain' weer bespreekbaar worden.
En als Zelensky dan weer in zijn trui verschijnt zal dat toch wel wat wrevel opwekken.

Zou dit keer helemaal geinterpreteerd kunnen worden als "Ik heb schijt aan jullie"
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:45:07 #128
pi_216886362
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:37 schreef yessie234 het volgende:

[..]

Ja, Zelensky zegt gewoon dat het hem heel erg spijt en dat ie een deal tekent zolang er maar veiligheidsgaranties aan vast zitten.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_216886417
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ja, Zelensky zegt gewoon dat het hem heel erg spijt en dat ie een deal tekent zolang er maar veiligheidsgaranties aan vast zitten.
Die komen te staan op een rol pleepapier van Trump
pi_216886424
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:44 schreef Tengano het volgende:

[..]
En als Zelensky dan weer in zijn trui verschijnt zal dat toch wel wat wrevel opwekken.

Zou dit keer helemaal geinterpreteerd kunnen worden als "Ik heb schijt aan jullie"
Dat slaat toch nergens op? Afrikaanse leiders komen ook regelmatig in traditionele klederdracht langs in het Witte Huis.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_216886439
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:42 schreef Hathor het volgende:

[..]
Zal wel meevallen.
Wat moeten ze anders doen? In paniek schreeuwen en rondlopen? Wachten tot de EU eindelijk gaat meehelpen?

De Russen en Oekraners haten elkaar ondertussen. Als we Poetin laten winnen, dan gaan hij en zijn bevolking zich eens flink afreageren. Voorbeeldje.
pi_216886440
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:44 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik denk dat Rutte Zelensky dat duidelijk heeft laten weten: Trump is Biden niet, en je als je kans wilt maken op het krijgen wat je wilt, dan pas je je maar aan deze f(r)iend van ons. Doe het spelletje mee, en hou je in.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:49:35 #133
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_216886457
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:42 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ik denk niet dat een Noors bedrijf veel moeite zal hebben aan olie te komen.
Als Equinor moet kiezen tussen hun aanwezigheid in Amerika of een klein Noors bunkerbedrijfje denk ik wel te weten wie aan het kortste eind trekt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_216886459
twitter
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:50:55 #135
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_216886492
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:33 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
De echt president was niet eens aanwezig ;) , te druk met zn tweets.
Of zijn jongste kogelvest heeft de mazelen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:50:58 #136
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216886494
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:48 schreef yessie234 het volgende:
Ik denk dat Rutte Zelensky dat duidelijk heeft laten weten: Trump is Biden niet, en je als je kans wilt maken op het krijgen wat je wilt, dan pas je je maar aan deze f(r)iend van ons. Doe het spelletje mee, en hou je in.
Dan had Rutte dat voor deze bespreking ook gezegd. En blijkbaar is dat niet gebeurd want we weten wat Zelensky aan had.

<Weggehaald; ik schiet door>
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:52:00 #137
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_216886526
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:49 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Je bent een waardeloze agent.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:52:39 #138
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216886539
quote:
[ x ]
Misschien kan die beter even langs Moermansk varen om daar bij te tanken.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:53:07 #139
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_216886554
quote:
[ x ]
Waarom moet een Nucleaire sub bijtanken?
pi_216886564
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:50 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dan had Rutte dat voor deze bespreking ook gezegd. En blijkbaar is dat niet gebeurd want we weten wat Zelensky aan had.
Dat had ik gemist. Mocht het waar zijn, apart dat Zelensky zo dwars is, en zo'n advies wegwuift. Vraag me af wat de bedachte strategie daarachter is.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:53:35 #141
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_216886569
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:52 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wat reactorstaven misschien.
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 21:54:21 #142
3928 Ulx
pi_216886588
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:53 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Omdat sommige bedrijven ook water/voedsel/etc leveren.
pi_216886610
quote:

[..]
Backup aggregaten? Maar sowieso, dat soort random tweets zonder bron ... wat moet je er mee?!
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_216886617
quote:

[..]
Langs de parlevinker?
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:56:15 #145
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_216886633
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:52 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wat reactorstaven misschien.
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:55 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Backup aggregaten? Maar sowieso, dat soort random tweets zonder bron ... wat moet je er mee?!
Niks.
pi_216886648
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:50 schreef Tengano het volgende:

[..]

<Weggehaald; ik schiet door>
Tijd voor Rutte om een bruine trui te breien voor ome Trump.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 21:57:04 #147
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216886651
quote:

[..]
Ze hebben een secundaire dieselmotor.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 21:59:06 #148
3928 Ulx
pi_216886692
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:53 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Dat had ik gemist. Mocht het waar zijn, apart dat Zelensky zo dwars is, en zo'n advies wegwuift. Vraag me af wat de bedachte strategie daarachter is.
Om de wereld te laten zien dat hij geen slijmende bedelaar is die door een hoepeltje springt als Trump dat wil.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:00:38 #149
pi_216886719
quote:
[ x ]
Ik kan me niet voorstellen dat ze stookolie nodig hadden.
pi_216886739
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Dat slaat toch nergens op? Afrikaanse leiders komen ook regelmatig in traditionele klederdracht langs in het Witte Huis.
Die zullen ook wel geen pak hebben :9
pi_216886759
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:59 schreef Ulx het volgende:

[..]
Om de wereld te laten zien dat hij geen slijmende bedelaar is die door een hoepeltje springt als Trump dat wil.
Dat lijkt stoer, misschien slim, maar hij krijgt niet en wat hij bespreekbaar wil houden. Rutte ging ook niet in op vragen van journalisten over het aansturen op WO3 opmerkingen van Trump gisteren.

Trump en Zelensky hadden elkaar al eerder ontmoet.
pi_216886763
twitter

Rancuneuze kleuter.
pi_216886768
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:59 schreef Ulx het volgende:

[..]
Koning Slijmerd is Starmer, die kan niet meer ingehaald worden.
-
pi_216886771
quote:
[ x ]
Een nucleaire onderzeeboot die brandstof nodig heeft en dat krijgt in Noorwegen?
pi_216886777
quote:

[..]
Water, supermarkt en drogisterij.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:04:12 #156
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_216886792
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:57 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ze hebben een secundaire dieselmotor.
De originele poster heeft het verwijderd.
pi_216886815
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:04 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
De originele poster heeft het verwijderd.
Het stond waarschijnlijk op de route als een plaats waar de bemanning hun benen kan strekken en naar de kroeg kan gaan.
pi_216886828
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:02 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Rancuneuze kleuter.
Hij zei gisteren dat hij bezig was om WW3 te voorkomen, maar dat wil hij nu niet meer doen totdat zijn ego is gestreeld?

Je zou haast beginnen te twijfelen aan zijn verhaal dat het hem te doen is om levens te redden.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:06:52 #159
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_216886839
quote:

[..]
Hybride
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:07:12 #160
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_216886842
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:05 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Het stond waarschijnlijk op de route als een plaats waar de bemanning hun benen kan strekken en naar de kroeg kan gaan.
Pcies.

Nucleaire sub waar locatie geheimhouding het hoogste goed is kwam even boven voor wat WC papier bij de HB.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:08:58 #161
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_216886886
quote:
[ x ]
Rancuneuze kleuter.
Je hebt het wel over de man die talloze oorlogen gestopt heeft voordat ze begonnen zijn!

:+
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:09:39 #162
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_216886903
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Waarom denk je dat USAID als eerste is opgeheven?
pi_216886918
quote:
[ x ]
Rancuneuze kleuter.
Verontschuldigen voor wat precies?
Zag niks vreemds aan zijn gedrag, in tegenstelling tot..
pi_216886960
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:09 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Waarom denk je dat USAID als eerste is opgeheven?
Donkere Afrikanen in dure pakken, dat vindt Elon niet leuk
pi_216886962
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:33 schreef mcmlxiv het volgende:

Europa is op papier een power house. De EU is de derde economie van de wereld.

Het probleem is wel dat het snel moet, de steun moet nu op gang komen, of op zijn minst binnen enkele maanden.

Overigens worden veel wapens die in Europa gemaakt worden aan het buitenland verkocht, dit vanwege langlopende contracten. Ik vraag me af of we daar nog onderuit kunnen.
pi_216886998
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:12 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het probleem is wel dat het snel moet, de steun moet nu op gang komen, of op zijn minst binnen enkele maanden.

Overigens worden veel wapens die in Europa gemaakt worden aan het buitenland verkocht, dit vanwege langlopende contracten. Ik vraag me af of we daar nog onderuit kunnen.
Ligt eraan wat er in het leveringscontract staat.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:15:46 #167
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_216887028
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 21:25 schreef PzKpfw het volgende:
Zelenski representeerd een niet-lid, terwijl Trump het belangrijkste lid van zijn organisatie vertegenwoordigd, daarom is het logisch dat Rutte hier achter Trump blijft staan.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:17:07 #168
pi_216887060
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:12 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Onder druk word alles vloeibaar, ook contracten. Als het zo door gaat word de EU de volgende supermacht.
pi_216887098
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:15 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Zelenski representeerd een niet-lid, terwijl Trump het belangrijkste lid van zijn organisatie vertegenwoordigd, daarom is het logisch dat Rutte hier achter Trump blijft staan.
Ik waardeer je inzet dapper te blijven uitleggen.
pi_216887130
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Onder druk word alles vloeibaar, ook contracten. Als het zo door gaat word de EU de volgende supermacht.
Dat ligt aan met welke partij die contracten zijn, en in welke alliantie die zitten. En nog wel wat factoren. De ontwikkelingen in de EU gaan onder invloed van de oorlog wel snel inderdaad.
pi_216887139
Het tij lijkt te keren.

twitter
pi_216887220
"Why don't you wear a suit?"

twitter
pi_216887222
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:21 schreef polderturk het volgende:
Het tij lijkt te keren.

[ x ]
Zojuist ook in Forbes.
Artikel over de opmars de laatste weken rond Toretsk:

https://www.forbes.com/si(...)-advance-in-3-weeks/
pi_216887231
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:07 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Pcies.

Nucleaire sub waar locatie geheimhouding het hoogste goed is kwam even boven voor wat WC papier bij de HB.
We zijn nog niet in oorlog.
pi_216887250
https://www.nu.nl/buitenl(...)ro-aan-oekraine.html

Het Verenigd Koninkrijk is zaterdag akkoord gegaan met een lening van 2,7 miljard euro aan Oekrane. De Britse premier Keir Starmer en de Oekraense president Volodymyr Zelensky hebben de deal ondertekend in Londen, een dag na de rampzalige ontmoeting tussen Zelensky en Donald Trump.
De lening is onderdeel van de "onveranderlijke en voortdurende steun aan het Oekraense volk", zegt de Britse minister van Financin. De lening komt bovenop de jaarlijkse 3,5 miljard euro steun die het Verenigd Koninkrijk al geeft.
De lening zou worden afbetaald met geld van bevroren Russische staatsobligaties, schrijft de Oekraense minister van Financin Sergii Marchenko op X.
Marchenko was kort via een videoverbinding aanwezig bij het gesprek in Londen. Hij is "heel dankbaar" voor de overeenkomst die "hard nodig" is.
Zelensky ontmoette de Britse premier Starmer zaterdag voorafgaand aan het Europese topoverleg een dag later. Starmer zei dat het Verenigd Koninkrijk achter Zelensky staat en hem zal blijven steunen voor "hoelang het ook mag duren". Wat er verder tijdens de ontmoeting is besproken, i nog onbekend.
Dat Zelensky al in Londen is, betekent dat de mineralendeal met de Verenigde Staten voorlopig niet wordt ondertekend. Zelensky en de Amerikaanse president Donald Trump zouden die deal vrijdag ondertekenen in het Witte Huis, maar hun ontmoeting mondde uit in een verhitte ruzie. Meer daarover lees je in onderstaand artikel.
Het Europees topoverleg staat in het teken van veiligheid en defensie in Europa. Zo werkt Starmer aan een plan om Oekrane veiligheidsgaranties te bieden als het tot een einde aan de oorlog met Rusland komt.

Zou Trump nog bij Charles op visite gaan?
pi_216887282
Tegen iemand met een theedoek op hadden ze geen praatjes

pi_216887296
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
Tegen iemand met een theedoek op hadden ze geen praatjes

[ afbeelding ]
Is dat die gluiperd die een Amerikaanse journalist liet vermoorden?
pi_216887310
quote:
[ x ]
Rancuneuze kleuter.
No surprises. Dat is waarschijnlijk wat Rutte bedoelde met dat "zelensky de relatie moest fixen".
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:32:50 #179
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_216887357
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:26 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
We zijn nog niet in oorlog.
Psies.

Dus we kwamen niet alleen boven voor wat WC papier bij de HB maar in de tussentijd twitterde de bootsman dat ook nog even vanaf de USS Delaware.
pi_216887361
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:30 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ja
pi_216887408
twitter
pi_216887434
Lisa 1 van de laatste republikeinen met een ruggengraat.
pi_216887440
twitter
pi_216887461
De verhoudingen zijn zich in een snel tempo aan het verharden. Nu hopen dat de EU ook echt iets gaat doen.
pi_216887510
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:30 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Dat was iets ingewikkelder met die journalist, maar dit is inderdaad de kroonprins, tevens premier. Voor dat hij premier werd was hij minister van defensie.
pi_216887522
twitter

_O- _O-
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:40:54 #187
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216887561
quote:
Apologies Zelensky

Dear President Trump and Vice President Vance,

I herewith offer my sincere apologies for what happened in our last meeting. I was really shocked myself, not just in the moment but also the day after when our whole conversation went throught my mind. I feel horrible how our discussion ended and it is clear to me that we have the same feeling about that.

So please excuse me that I upset you in some way and that you and your Vice President as a result could not control yourself anymore. I had no idea that you two are so sensitive and next time I will take more care about your sensitive feelings, because it is very obvious to me that that is important.

So cheer up please, don't be sulky and get a hold on yourself, because everybody in the world still wants to believe you are two tough guys.

Yours sincerely,

President Zelensky, the guy with the green sweater

https://www.newsweek.com/(...)ump-argument-2038143
pi_216887632
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:39 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]

_O- _O-
De deur staat al wagenwijd open.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:44:36 #189
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_216887646
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:35 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Het is wel tragisch dat deze president niet weet wat een capitulatie betekent. Een capitulatie is het eenzijdig staken van de strijd waarna de overwinnnaar eisen kan opleggen aan de verliezende partij.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:44:43 #190
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_216887649
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:40 schreef Tengano het volgende:

[..]

Deze vrij vertaalde passage:

quote:
Dus vrolijk alsjeblieft op, wees niet chagrijnig en houd jezelf in bedwang, want iedereen in de wereld wil nog steeds geloven dat jullie twee stoere jongens zijn.
_O-
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_216887665
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:39 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]

_O- _O-
Het zijn geen Russen, maar Chinezen die dat doen.
Misschien meent Trump afspraken met Poetin te kunnen maken.
pi_216887710
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:45 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Het zijn geen Russen, maar Chinezen die dat doen.
Misschien meent Trump afspraken met Poetin te kunnen maken.
Huh even afgezien van de opmerking of er een afspraak is tussen Trump en de Russen.

Je meent toch niet serieus dat Rusland niet aan cyberaanvallen doet? Of waar denk je dat de GRU de hele dag mee bezig is
  VIVA zaterdag 1 maart 2025 @ 22:48:54 #193
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216887728
twitter
What lies behind makes no sense in my mind
pi_216887758
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:48 schreef cosmosis het volgende:
[ x ]
Make Ammunition Great Again?
  VIVA zaterdag 1 maart 2025 @ 22:50:46 #195
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216887765
twitter
pi_216887772
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:47 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Huh even afgezien van de opmerking of er een afspraak is tussen Trump en de Russen.

Je meent toch niet serieus dat Rusland niet aan cyberaanvallen doet? Of waar denk je dat de GRU de hele dag mee bezig is
Ik hou wel een beetje de publicaties van CISA bij. Maar met het toeschrijven van aanvallen, als er toch geen intentie is strafrechtelijk te vervolgen, daar kan je alle kanten mee op.
pi_216887775
quote:
Beste Trump,

We kunnen eigenlijk niet zonder de US maar we gaan het toch proberen.

Groetjes,

De EU.
  VIVA zaterdag 1 maart 2025 @ 22:52:38 #198
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216887794
twitter
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:54:13 #199
pi_216887825
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 22:44 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het is wel tragisch dat deze president niet weet wat een capitulatie betekent. Een capitulatie is het eenzijdig staken van de strijd waarna de overwinnnaar eisen kan opleggen aan de verliezende partij.
Hij capituleert zelf aan Putin, zou hij dat zelf niet weten?
  zaterdag 1 maart 2025 @ 22:54:20 #200
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216887828
twitter

In the mean time....

quote:
Microsoft kampt met storing, e-mails niet bereikbaar

WASHINGTON - Microsoft kampt zaterdagavond met een storing. Wereldwijd klagen gebruikers dat hun e-mailaccount deels of helemaal niet beschikbaar is.

Het softwarebedrijf heeft op sociale media nog niet gereageerd. Het hoofdkantoor is gevestigd in Redmond, Washington. Ook Nederlandse gebruikers met e-mailadressen melden dat hun account het niet doet.

https://www.telegraaf.nl/(...)ails-niet-bereikbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')