abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 maart 2025 @ 19:11:19 #251
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216883393
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik zou m'n clownspak aantrekken want dat past het beste bij de figuren die daar momenteel huizen.
Gewoon gaan vol in oranje foundation

Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 19:11:44 #252
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_216883400
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het is wel heel Amerikaans dat je op gelegenheden “dressed” bent, zeker de oval office.
(Musk houdt zich er ook niet aan, maar in de VS is alles anders als je swerelds rijkste bent)

Dat is al als je in NL bij een Amerikaans bedrijf werkt en de directie komt langs. Moet je wel even je apenpakje aantrekken.
Trump trok een niet passend rokkostuum aan toen hij bij koningin Elisabeth op bezoek ging en ging nog even voor haar voeten lopen ook. En nu is meneer ineens van de etiquette? Ga iemand anders lastig vallen met dat gelul.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_216883433
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het is wel heel Amerikaans dat je op gelegenheden “dressed” bent, zeker de oval office.
(Musk houdt zich er ook niet aan, maar in de VS is alles anders als je swerelds rijkste bent)

Dat is al als je in NL bij een Amerikaans bedrijf werkt en de directie komt langs. Moet je wel even je apenpakje aantrekken.
Musk is ook een hele goede vriend van Trump, die kan wel een potje breken. Zelensky niet.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_216883451
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:11 schreef Ulx het volgende:

[..]
Trump trok een niet passend rokkostuum aan toen hij bij koningin Elisabeth op bezoek ging en ging nog even voor haar voeten lopen ook. En nu is meneer ineens van de etiquette? Ga iemand anders lastig vallen met dat gelul.
Dat zeg ik toch niet met je eigen emo gelul.

Ik zeg alleen wat in algemene zin de Amerikaanse etiquette is bij hun eigen interne feestjes.

Van mijn part trekt de president een Donald Duck pak aan.
Vakman pur sang
pi_216883452
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 17:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Turkije wordt geen lid. Hebben hele andere opvattingen die botsen met de woke libs. Bovendien zullen zij by far het meeste te zeggen krijgen. Duitsland en Frankrijk hebben een bijrol.
Kan je nou niet een keer optiefen met dat eeuwige gezeik van je over woke, liberalen en de EU is kut? We weten het nu wel ja.
pi_216883468
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch niet met je eigen emo gelul.

Ik zeg alleen wat in algemene zin de Amerikaanse etiquette is bij hun eigen interne feestjes.

Van mijn part trekt de president een Donald Duck pak aan.
Ja voor mij part gaat Zelensky als Darth Father.

Maar dat is wel een beetje ingewikkelder qua deal, denk ik.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_216883473
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:15 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Kan je nou niet een keer optiefen met dat eeuwige gezeik van je over woke, liberalen en de EU is kut? We weten het nu wel ja.
Anders tief zelf op.
Jouw plaat steekt al een jaar in dezelfde groef.
Vakman pur sang
  zaterdag 1 maart 2025 @ 19:17:22 #258
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_216883475
Je bent een waardeloze agent.
pi_216883487
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:16 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja voor mij part gaat Zelensky als Darth Father.

Maar dat is wel een beetje ingewikkelder qua deal, denk ik.
Hij kwam daar wel namens zijn volk om wat te halen/voor elkaar te krijgen.
Tenminste daar ga ik vanuit dat de VS een serieuze deal wou maken.
Om die reden had hij eenmalig effe driedelig aan kunnen doen. Is ook kleine moeite.
Vakman pur sang
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 19:18:42 #260
3928 Ulx
pi_216883492
quote:
🇬🇧🤝🇺🇦 "We are ready to stand with Ukraine until the end, the people of Great Britain are committed to Ukraine," — Starmer expressed support for Zelensky

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ljdii3mf322p
Daar heb je wat aan. De Britten zullen kledinggate ook wel onzin vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 19:18:43 #261
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216883495
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 18:36 schreef Tengano het volgende:
Volgende keer moet Zelensky gewoon langs komen met een groene overal en een paar modderpoten :7

Honderden mensen sneuvelen daar per dag en zij maken zich druk over wat Z aanheeft :')
Z = Rusland.
Zelensky = Zelensky
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_216883502
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:07 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Dit soort dingen kan non-EU land Noorwegen dan weer doen.
Wat zal IJsland verzinnen?
pi_216883514
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:14 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Musk is ook een hele goede vriend van Trump, die kan wel een potje breken. Zelensky niet.
Zelensky zag er toch netjes uit, wat is het probleem precies?

We gaan toch ook niet discussieren dat Trump een dikzak is en daarmee als president incompetentie uitstraalt, of Vance kinderbroekjes draagt.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 19:20:41 #264
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_216883527
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:11 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
De kleding die je draagt heeft ook te maken met respect. Dat bedoel ik.

Op de bruiloft van je nichtje doet je toch niet je verwassen trainingspak aan dat je al 25 jaar hebt.

Dan wil je er toch mooi uitzien omdat het haar dag is?
Dat is voor het simpele volk.
Als je de art van beïnvloeding beheerst bedenk je welke boodschap je uit wil stralen en pas je daar je kleding op aan.

In het geval van Zelensky was de boodschap, ik ga mij niet aanpassen aan jullie. En daar is ie voordat ie een woord gezegd had in geslaagd met zijn outfit. Want Trump en die journalist trokken zijn boodschap slecht :) .

Dus als ik naar mijn nichtje en familie wil zenden fuck you all, dan kom ik in een opblaasdinopak 8-) .
pi_216883530
Er zijn nog wat plooien glad te strijken met Meloni blijkbaar
quote:
11 minuten geleden
Freek Willems
Het programma van Zelensky in het Verenigd Koninkrijk
Nog even op een rijtje wat Zelensky komt doen in het Verenigd Koninkrijk:

Vandaag heeft hij een gesprek met de Britse premier Starmer.
Morgen mag hij op audiëntie bij de Britse koning Charles III.
Morgen heeft Zelensky eerst een apart gesprek met Starmer en de Italiaanse premier Giorgia Meloni in Downing Street 10.
Daarna neemt hij deel aan een Europese top over defensie in Londen. Naast Oekraïne nodigde Starmer aanvankelijk ook Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Italië en Turkije uit om aan de top deel te nemen.
Na de confrontatie tussen Trump en Zelenski in het Witte Huis werden ook de leiders van Nederland, Noorwegen, Polen, Spanje, Finland, Zweden, Tsjechië en Roemenië aan de lijst toegevoegd.
Ook NAVO-secretaris-generaal Mark Rutte, Europees Commissievoorzitter Ursula von der Leyen en Europees Raadsvoorzitter António Costa zullen erbij zijn.
Zelensky bij Britse premier Starmer: "We zijn heel blij met zulke goede partners en vrienden"
https://vrtnws.be/p.pA1mkbRDw
pi_216883536
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:19 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Dit soort dingen kan non-EU land Noorwegen dan weer doen.
Wat zal IJsland verzinnen?
Het is geen land, maar een privaat bedrijf.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_216883537
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 18:30 schreef halfway het volgende:

[..]
Wij krijgen het C2000 systeem nog niet eens stabiel aan het draaien _O-
Zouden de Russen meeluisteren?
  zaterdag 1 maart 2025 @ 19:21:37 #268
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216883546
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:20 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Zelensky zag er toch netjes uit, wat is het probleem precies?

We gaan toch ook niet discussieren dat Trump een dikzak is en daarmee als president incompetentie uitstraalt, of Vance kinderbroekjes draagt.
Trump heeft het lichaam van een body builder hoor!
pi_216883549
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Anders tief zelf op.
Jouw plaat steekt al een jaar in dezelfde groef.
Ok.
pi_216883554
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 18:36 schreef Tengano het volgende:
Volgende keer moet Zelensky gewoon langs komen met een groene overal en een paar modderpoten :7

Honderden mensen sneuvelen daar per dag en zij maken zich druk over wat Z aanheeft :')
Je kunt het ook omdraaien. (Hoe de VS momenteel denkt)

Er sneuvelen honderden mensen per dag, al 3 jaren.
Nu kun je een deal maken en de oplossing voor je volk ophalen, namens je volk en kabinet, en verpruts je het door de verkeerde kledingkeuze.
Vakman pur sang
  zaterdag 1 maart 2025 @ 19:23:18 #271
8369 speknek
Another day another slay
pi_216883575
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nu kun je een deal maken en de oplossing voor je volk ophalen, namens je volk en kabinet, en verpruts je het door de verkeerde kledingkeuze.
Een eindoplossing voor het Oekraïne volk bedoel je denk ik?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 19:23:34 #272
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216883579
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 16:47 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Maar waarom moet het initiatief weer vanuit Zelensky komen? Het is Trump die zich, voor de zoveelste keer, als een hork gedroeg. We moeten die Amerikanen negeren zolang die oranje aap daar op de troon zit.
Omdat Oekraïne de VS nodig heeft en niet andersom. De VS heeft al miljarden gegeven aan een land dat noch EU en noch NAVO lid is, waar de VS dus nul verplichtingen voor heeft. Om die steun te krijgen zal Zelenskyy nu even door de zure appel heen moeten bijten. Hoe vervelend en vooral oneerlijk sommigen dit ook zullen vinden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 19:20 schreef zakjapannertje het volgende:
Er zijn nog wat plooien glad te strijken met Meloni blijkbaar
[..]
Zelensky bij Britse premier Starmer: "We zijn heel blij met zulke goede partners en vrienden"
https://vrtnws.be/p.pA1mkbRDw
Het is natuurlijk geen geheim dat Meloni best wel gecharmeerd is van de nieuwe regering in de VS. Zij was ook positief over de controversiële speech van Vance recent in München.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 zaterdag 1 maart 2025 @ 19:23:54 #273
3928 Ulx
pi_216883585
quote:

[..]

Er sneuvelen honderden mensen Russen per dag, al 3 jaren.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 19:24:42 #274
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_216883599
quote:

[..]

Vrij naïef dat je denkt dat Zelensky er iets uit had kunnen halen daar. Enige waar Trump op uit was is een total sell off. En dat wist Zelensky en daarom is ie er heen gegaan zoals ie er heen gegaan js.
pi_216883601
Alsof de kleding van Zelensky ook maar op enige manier relevant is. Trump en Vance zochten gewoon een haakje om hun handen van Oekraïne af te trekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')