Economische kansen zeker maar ik zie Turkije geen vredestroepen sturen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:07 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ze zullen zeker niks gratis doen. Dat is een feit. Maar onderhandelen kan altijd. En als de oorlog stopt, dan levert dat ook weer mooie kansen op.
Die haat heeft hij zelf veroorzaakt. Maar nu acteert hij prima overigens.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:02 schreef kurk_droog het volgende:
De blinde onterechte haat naar Rutte hier is echt stuitend en laat zien hoe kanjer dom Nederlanders gemiddeld zijn.
Tis een kleine grabbelaar.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met die vent, maar hij hij zich toch elke keer in dit soort luxe posities weet te wurmen, of dat dat toeval is, is wel geniaal
Dan weet je ook de reden dat Trump zo poeslief is voor Poetin.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:07 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zal nog een voorspelling doen: EU leiders en kopstukken evenals sommige media zullen in de komende periode wat minder grievend gaan posten en rapporteren over Trump.
De hand die je voedt een verrader noemen kan onhandig zijn.
Just saying.
Je snapt'm niet. De clan van Trump en niet in de laatste plaats hijzelf doet niks anders dan op X zitten en nieuwszenders kijken. Die gasten zien en horen de hele tijd dat ze verraders zijn, oranje apen, fascisten, en allerlei andere zaken.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De beelden en woorden van gisteren waren duidelijk.
Misschien moet Trump de gesprekken met andere leiders maar achter gesloten deuren doen dan.
Precies. Je moet wel realistisch zijn. Dingen die nu fout zijn komen door het kabinet-Den Uyl.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat speelt natuurlijk ook mee, dat voor sommigen alles wat misgaat in Nederland nog steeds de schuld van Rutte is en alles wat goed is gegaan vooral niet aan Rutte te danken is.
Is ook best hard voor Poetin. Heeft ook geroepen dat de oorlog voor Rusland niet erg goed gaat, dat de Russen genoeg manschappen hebben om in de meatgrinder te gooien. Niet heel vleiend.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan weet je ook de reden dat Trump zo poeslief is voor Poetin.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:14 schreef egayalS het volgende:
"natuurlijk" steunt hij Oekraïne![]()
Hij "steunt" Oekraïne omdat dit kabinet ar anders nooit was gekomen. Net zoals dat hij het een en ander in de ijskast heeft geplaatst, heeft hij ook zijn expliciete Putin liefde in de ijskast geplaatst
Hij heeft deze nietszeggende tweet alleen maar geplaatst omdat zijn eerdere tweet een both sides iets was
[ x ]
De Rabobank toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Precies. Je moet wel realistisch zijn. Dingen die nu fout zijn komen door het kabinet-Den Uyl.
We mogen het niet zeggen? Kunnen ze daar niet tegen? Raken ze dan getriggered?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je snapt'm niet. De clan van Trump en niet in de laatste plaats hijzelf doet niks anders dan op X zitten en nieuwszenders kijken. Die gasten zien en horen de hele tijd dat ze verraders zijn, oranje apen, fascisten, en allerlei andere zaken.
Serieus. Niet doen.
Dat Trump wat dat betreft een baby is lijkt mij geen nieuws.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
We mogen het niet zeggen? Kunnen ze daar niet tegen? Raken ze dan getriggered?
Zoiets?
Ja eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
We mogen het niet zeggen? Kunnen ze daar niet tegen? Raken ze dan getriggered?
Zoiets?
Nee, jij begrijpt het niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je snapt'm niet. De clan van Trump en niet in de laatste plaats hijzelf doet niks anders dan op X zitten en nieuwszenders kijken. Die gasten zien en horen de hele tijd dat ze verraders zijn, oranje apen, fascisten, en allerlei andere zaken.
Serieus. Niet doen.
De meeste negatieve reacties die ik heb gezien komen absoluut voort uit pure Rutte haat.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat, of een Rutte haat.
En ik ben echt totaal geen fan van die man.
Een soort van "deal" met de EU zou wel eens heel bespreekbaar kunnen blijken te zijn. Die toetredingsprocedure is al zo lang aan de gang, misschien een versneld traject in ruil voor...of een gunstig handelsakkoord.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:01 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Turkije gaat alleen wat doen als ze er een EU lidmaatschap voor terug krijgen.
Wat mij betreft ploft de heleboel in elkaar, ik heb deze EU eigenlijk al opgegeven.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, jij begrijpt het niet.
Ze zoeken zelf voor alles veel meer de media op, doen bizarre uitspraken en alles moet voor de camera’s.
Was jij eerst Biden en zijn regering niet aan het verwijten dat er veel in achterkamertjes werd geregeld en gedaan?
Nou, daarom dus. De hele wereld gaat zich er anders mee bemoeien en vind er wat van.
Denk dat Zelensky ook een stuk minder druk voelde als het niet zo’n mediacircus was om hem heen.
Het is een mediacircus wat ze zelf creëren en dan mag niemand er ook wat van zeggen want dat is vervelend voor ze? De omgekeerde rare wereld
Turkije wordt geen lid. Hebben hele andere opvattingen die botsen met de woke libs. Bovendien zullen zij by far het meeste te zeggen krijgen. Duitsland en Frankrijk hebben een bijrol.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:20 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Een soort van "deal" met de EU zou wel eens heel bespreekbaar kunnen blijken te zijn. Die toetredingsprocedure is al zo lang aan de gang, misschien een versneld traject in ruil voor...of een gunstig handelsakkoord.
Als je in deze tijd nog niet gelooft in de EU... nee, dat kan gewoon niet. Hoe veel krijg je betaald door de Russische staat?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat mij betreft ploft de heleboel in elkaar, ik heb deze EU eigenlijk al opgegeven.
Ik denk alleen mee over wat de EU nog kan doen om te redden wat er te redden valt. En een van die strohalmen is om een goede relatie te hebben met Washington.
Elke vorm van emotie moet je hier uitzetten.
Onzin.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De meeste negatieve reacties die ik heb gezien komen absoluut voort uit pure Rutte haat.
Rutte is NAVO-baas, hij spreekt namens de NAVO. Goh, wat raar dat hij probeert om de boel bij elkaar te houden. Kom op zeg.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Onzin.
Mensen vragen zich af hoe ver Trump en co wel niet mogen gaan voor ze een halt wordt toegeroepen.
Ik vraag me dat wel af. Wat is weer het volgende? Gaat Rutte dan ook nog zo bukken en buigen?
Waar is de grens bij die bullebakken?
Ik zal je bekennen..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je in deze tijd nog niet gelooft in de EU... nee, dat kan gewoon niet. Hoe veel krijg je betaald door de Russische staat?
Zolang de bullebak de machtigste man van de wereld is is er geen grens, ik snap niet hoe mensen dat niet willen snappen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Onzin.
Mensen vragen zich af hoe ver Trump en co wel niet mogen gaan voor ze een halt wordt toegeroepen.
Ik vraag me dat wel af. Wat is weer het volgende? Gaat Rutte dan ook nog zo bukken en buigen?
Trump is Trump. Altijd een bully geweest. Overigens: de VS is ook altijd een bully geweest. Nu on steroids.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |