Turkije gaat alleen wat doen als ze er een EU lidmaatschap voor terug krijgen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:54 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Erdo gaat het allemaal regelen straks, meer hebben we niet nodig
[ afbeelding ]
Ja, een nóg groter 8-hoekig kantoorgebouwquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
We moeten gewoon zelf een Hexagon bouwen. Dat zal ze leren die Yanks.
Dat is een logisch gevolg van de machtsverhouding, en daar zijn 32 Europese lidstaten allemaal mede voor verantwoordelijk. Hoe pijnlijk dat ook is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Rutte ziet de bui hangen dat de VS de NAVO gaat verlaten. Daarom kruipt ie zo.
Ja, kort samengevat is mijn antwoord. Trump is een ontzettende lul, maar democratisch gekozen, en hij heeft heel veel macht, en hij zit er pas een maand.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:54 schreef Vallon het volgende:
[..]
Waarom moet hij sorry zeggen ?
Het enige dat ik kan bedenken omdat zijn verkrachter niet in staat werd gesteld om Zelensky publiekelijk anaal te nemen.
En nee, gooi die Rep-praatjes dat je je altijd moet overleveren aan het roofdier maar direct in de eigen vuilnisbak.
Trump die eist(e) dat Zelensky dankjewel zij en hij dat zeker 4 of 5 keer deed en dan sorry zeggen omdat Zelensky zich niet laat en kan verneuken met een deal die van geen kant iets zeker stelt over "vrede".
Vrede, ik zeg het opnieuw, is niet de afwezigheid van door anderen toegebracht geweld of conflict.
Zelensky heeft itt Trump/Vance wel iets met regeringsverantwoordelijkheid en verantwoording.
So what? De VS is nu toch niet betrouwbaarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat is een logisch gevolg van de machtsverhouding, en daar zijn 32 Europese lidstaten allemaal mede voor verantwoordelijk. Hoe pijnlijk dat ook is.
Als hij als secgen er nu met gestrekt been in gaat zal dat alleen maar olie op het vuur zijn. Dat gaat Trump en zeker Vance naar de achterban toe gebruiken om nog verder afstand te nemen van de NAVO.
Deze was gisteren ook wel heel mooi en duidelijk:quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met die vent, maar hij hij zich toch elke keer in dit soort luxe posities weet te wurmen, of dat dat toeval is, is wel geniaal
Ehhhh? Ik lees helemaal geen haat en het k woord mag je voor je houden, nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:02 schreef kurk_droog het volgende:
De blinde onterechte haat naar Rutte hier is echt stuitend en laat zien hoe kanjer dom Nederlanders gemiddeld zijn.
Ik hoop toch zo dat de ogen eens open gaan.. maar we leven in een tijd van ziekelijke desinformatie en propaganda.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:04 schreef egayalS het volgende:
Niet alleen de pvv toont duidelijk waar ze staan ook de bbb bekent kleur
https://www.trouw.nl/poli(...)p-zelensky~bfc9fc16/
Net als de PVV zegt de BBB niet expliciet achter Zelensky te staan. Als enige partijleider heeft Caroline van der Plas nog niet gereageerd op de gebeurtenissen.
BBB-Kamerlid Henk Vermeer zegt niet te willen kiezen ‘tussen de één of de ander’. Hij geeft aan dat de BBB Oekraïne altijd heeft gesteund en zal blijven steunen, maar dat de keuze nu ligt tussen oorlog en vrede. “Wij kiezen voor dat laatste”, zegt Vermeer.
Macron nodigt Erdogan niet uit. Starmer wel. No surprises.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:49 schreef polderturk het volgende:
Hopelijk pakt dit goed uit voor Oekraïne.
[ x ]
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:54 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Erdo gaat het allemaal regelen straks, meer hebben we niet nodig
[ afbeelding ]
Zeg dat. Zonder de VS is Europa militair een sitting duck.quote:
Ze zullen zeker niks gratis doen. Dat is een feit. Maar onderhandelen kan altijd. En als de oorlog stopt, dan levert dat ook weer mooie kansen op.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:01 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Turkije gaat alleen wat doen als ze er een EU lidmaatschap voor terug krijgen.
Ja, goed, hij kan formeel niet uittreden, maar kan inderdaad wel een decreet schrijven waar dat dan in staat of gewoon als opperbevelhebber een artikel 5 procedure negeren. De Republkeinen in congress schijten 7 kleuren stront voor el presidente, dus die gaan daar verder niks aan doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat heeft Trump deze maand nog niet tegengehouden.
Dat, of een Rutte haat.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zeg dat. Zonder de VS is Europa militair een sitting duck.
En Rutte doet gewoon wat je van hem mag verwachten en wat hij ook uitstekend kan. Maar goed, sommigen zijn zo verblind door een onhaalbaar doel dat alle ratio de deur uit is.
Rutte is niet de Navo baas, dat is altijd de vs. Rutte is secretaris generaal van de Navo. Zo gedraagt hij zich nu eenmaal. Hij beseft dat zonder de vs in de Navo hij geen baan meer heeftquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:39 schreef -XOR- het volgende:
Zelensky moet van Rutte toch excuses aanbieden aan Trump:
[ afbeelding ]
Oude foto.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Deze was gisteren ook wel heel mooi en duidelijk:
[ x ]
Allebei niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat, of een Rutte haat.
En ik ben echt totaal geen fan van die man.
De beelden en woorden van gisteren waren duidelijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:07 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zal nog een voorspelling doen: EU leiders en kopstukken evenals sommige media zullen in de komende periode wat minder grievend gaan posten en rapporteren over Trump.
De hand die je voedt een verrader noemen kan onhandig zijn.
Just saying.
Dan is het ook niet van jou op toepassing hequote:
Dat speelt natuurlijk ook mee, dat voor sommigen alles wat misgaat in Nederland nog steeds de schuld van Rutte is en alles wat goed is gegaan vooral niet aan Rutte te danken is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat, of een Rutte haat.
En ik ben echt totaal geen fan van die man.
Die foto is van vorige week ofzo.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oude foto.
En Erdo is niet echt een allies in dit conflict. Turken eten van twee walletjes.
Er gaan geen Turken straks meevechten ofzo. Bovendien hebben ze ook niet de Westerse wapens wegens EU sancties van jaren geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |