SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Trump en co zetten Europa op all-inquote:UK ready 'to put boots on the ground, planes in the air' to back Ukraine peace deal, Starmer says
nou dat is in de USA niet anders hequote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:36 schreef halfway het volgende:
[..]
Geen een neus staat dezelfde kant op zie pensioenleeftijden verkeersboetes of accijnzen iedereen doet maar waar die zin in heeft.
En Z wil nog steeds die deal wel tekenen.quote:
Hoop dat ie dat dus echt niet meer gaat doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:19 schreef capricia het volgende:
[..]
En Z wil nog steeds die deal wel tekenen.
De coalitie partijen zijn non stop in verkiezingstijd, dit is weer een moment voor de vvd om te laten zien , waar Wilders echt voor staat. Zowel een Trump als een Putin Pijper. Goed dat de VVD het de kiezer eraan herinnert. Wilders is door de jaren heen nooit veranderd. Hij heeft altijd dezelfde dingen gepropageerd. Alleen heeft hij met deze coalitie zijn koelkast bij bedacht, waar hij dingen tijdelijk in kan plaatsenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, toon ballen en stap er dan uit. Oh en was er uberhaupt nooit aan begonnen
Dat is correct.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan moet-ie eerst sorry zeggen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Hou nou eens op met die Z verbastering van Zelensky. De enige Z zijn die Russenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom noem je hem Z? Z is de afkorting van de Russen op hun legervoertuigen..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Exact dát!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:28 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Hou nou eens op met die Z verbastering van Zelensky. De enige Z zijn die Russen
Ik was eerderquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom noem je hem Z? Z is de afkorting van de Russen op hun legervoertuigen..
Wil je nu een sticker?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:29 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ik was eerder
[ afbeelding ]
Slappe en laffe movequote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:28 schreef skysherrif het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)met-trump-herstellen
Ze zijn bezig om hun kinderen heropvoedingskampen te houden, hun vrouwen uit de handen van “soldaten” uit de gevangenissen en een oprukkende troepenmacht die ze het liefst van de aardbodem wil vegen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, dat zien we terug in de steden, de bevolkingskrimp en de vluchtelingenstromen.
Ik vind het voor de bevolking heel sneu. Maar ik zet mijn vraagtekens bij hun diplomatieke en geopolitieke inzichten.
Nee ik wil veiligheidsgaranties voor Zelensky en zijn landgenoten.quote:
Hoe?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:35 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Nee ik wil veiligheidsgaranties voor Zelensky en zijn landgenoten.
Gisteren al gelijk gezegd.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:28 schreef skysherrif het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)met-trump-herstellen
Ja niet vervelend bedoelt, maar dat heeft iedereen ook al een miljoen keer gezegd van die excuses.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:39 schreef -XOR- het volgende:
Zelensky moet van Rutte toch excuses aanbieden aan Trump:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |