SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Trump en co zetten Europa op all-inquote:UK ready 'to put boots on the ground, planes in the air' to back Ukraine peace deal, Starmer says
nou dat is in de USA niet anders hequote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:36 schreef halfway het volgende:
[..]
Geen een neus staat dezelfde kant op zie pensioenleeftijden verkeersboetes of accijnzen iedereen doet maar waar die zin in heeft.
En Z wil nog steeds die deal wel tekenen.quote:
Hoop dat ie dat dus echt niet meer gaat doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:19 schreef capricia het volgende:
[..]
En Z wil nog steeds die deal wel tekenen.
De coalitie partijen zijn non stop in verkiezingstijd, dit is weer een moment voor de vvd om te laten zien , waar Wilders echt voor staat. Zowel een Trump als een Putin Pijper. Goed dat de VVD het de kiezer eraan herinnert. Wilders is door de jaren heen nooit veranderd. Hij heeft altijd dezelfde dingen gepropageerd. Alleen heeft hij met deze coalitie zijn koelkast bij bedacht, waar hij dingen tijdelijk in kan plaatsenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, toon ballen en stap er dan uit. Oh en was er uberhaupt nooit aan begonnen
Dat is correct.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan moet-ie eerst sorry zeggen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Hou nou eens op met die Z verbastering van Zelensky. De enige Z zijn die Russenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom noem je hem Z? Z is de afkorting van de Russen op hun legervoertuigen..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Exact dát!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:28 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Hou nou eens op met die Z verbastering van Zelensky. De enige Z zijn die Russen
Ik was eerderquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom noem je hem Z? Z is de afkorting van de Russen op hun legervoertuigen..
Wil je nu een sticker?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:29 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ik was eerder
[ afbeelding ]
Slappe en laffe movequote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:28 schreef skysherrif het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)met-trump-herstellen
Ze zijn bezig om hun kinderen heropvoedingskampen te houden, hun vrouwen uit de handen van “soldaten” uit de gevangenissen en een oprukkende troepenmacht die ze het liefst van de aardbodem wil vegen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, dat zien we terug in de steden, de bevolkingskrimp en de vluchtelingenstromen.
Ik vind het voor de bevolking heel sneu. Maar ik zet mijn vraagtekens bij hun diplomatieke en geopolitieke inzichten.
Nee ik wil veiligheidsgaranties voor Zelensky en zijn landgenoten.quote:
Hoe?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:35 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Nee ik wil veiligheidsgaranties voor Zelensky en zijn landgenoten.
Gisteren al gelijk gezegd.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:28 schreef skysherrif het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)met-trump-herstellen
Ja niet vervelend bedoelt, maar dat heeft iedereen ook al een miljoen keer gezegd van die excuses.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:39 schreef -XOR- het volgende:
Zelensky moet van Rutte toch excuses aanbieden aan Trump:
[ afbeelding ]
Het was überhaupt al een zot idee van Trump door vrijwillige gegeven driedubbel terug te willen eisen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:43 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Achteraf (altijd makkelijk natuurlijk) was het bezoek sowieso geen goed idee denk ik. Trump was alleen geïnteresseerd in die mineralen deal, en Zelensky was niet van plan iets te tekenen zonder die veiligheidsgaranties.
Een kapotte klok geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gisteren al gelijk gezegd.
Rutte zal plooien gaan strijken.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:39 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
We moeten respect hebben voor wat Trump tot nu toe heeft gedaan.quote:Rutte noemt de harde confrontatie in de Oval Office "ongelukkig", maar weigerde dieper in te gaan op de ruzie. "Wat ik Zelensky heb verteld, is dat we respect moeten hebben voor wat Trump tot nu toe heeft gedaan."
Excuses voor wat? Wat precies heeft Zelensky gezegd waarvoor hij zich zou moeten verontschuldigen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja niet vervelend bedoelt, maar dat heeft iedereen ook al een miljoen keer gezegd van die excuses.
Trump doet dat heus niet zonder, hoor.
Ja de EU is kut, we weten het nu welquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:42 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen hebben nog niet in de gaten hoor klem de EU zit.
Zonder USA is het einde Oekraine vermoedelijk, en ook de Baltische staten staan er dan slecht voor. Natuurlijk zullen wij ze gaan helpen!
We verlichten onze gebouwen in hun nationale kleuren en politici zullen op X hun afschuw uitspreken.
Er is gewoon niet daadwerkelijk sprake van vrede zonder veiligheidsgaranties.quote:
Het punt is dat de Amerikanen nog steeds 20% van de wapens leveren. Ik zou ook het liefst hebben dat we de Amerikanen niet nodig hadden, maar voorlopig is het gat te groot.quote:
Dit valt me echt enorm tegen van Rutte.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:39 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Waarvoor heeft Trump excuses gevraagd?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Voor waar Trump excuses voor wil.
Voor onrespectvol gedrag.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waarvoor heeft Trump excuses gevraagd?
Er is niks om excuses voor aan te bieden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja niet vervelend bedoelt, maar dat heeft iedereen ook al een miljoen keer gezegd van die excuses.
Trump doet dat heus niet zonder, hoor.
Hij kan (nu) niet anders.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit valt me echt enorm tegen van Rutte.
Ja, ik ben Trump niet he? Maar die man zit er pas een maand. Dat is de realiteit. Dat schijnt iedereen een beetje te vergeten.quote:
Ik ben bang dat dat het geval is. Maar toch, het valt me ook erg tegen.quote:
Gefeliciteerd nog met het 3 jarig jubileum van de 3 daags speciale operatie voor alle Putin fans trouwens, dat was je nog ff vergeten te melden aan @phpmystylequote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:45 schreef HiZ het volgende:
[..]
OK, net als in de eerste drie dagen van deze oorlog. Hoe is de wisselkoers van de roebel?
Wat dacht je van "nee"?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Voor waar Trump excuses voor wil.
Sinds het aantreden van Trump gaat het beter dan ooit met de Roebel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:45 schreef HiZ het volgende:
[..]
OK, net als in de eerste drie dagen van deze oorlog. Hoe is de wisselkoers van de roebel?
Maar waarom moet het initiatief weer vanuit Zelensky komen? Het is Trump die zich, voor de zoveelste keer, als een hork gedroeg. We moeten die Amerikanen negeren zolang die oranje aap daar op de troon zit.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Te makkelijk om Rutte nu af te maken.
Hij probeert constructief te zijn en heeft gewoon gelijk. Leg het meningsverschil bij want als die band zo slecht blijft dan zit Oekraïne en daarmee ook de EU nog verder in de problemen.
Dat is ook een antwoord, maar dan krijgt Zelensky geen steun.quote:
Omdat dat nu eenmaal de machtsverhouding is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar waarom moet het initiatief weer vanuit Zelensky komen? Het is Trump die zich, voor de zoveelste keer, als een hork gedroeg. We moeten die Amerikanen negeren zolang die oranje aap daar op de troon zit.
Dan mogen Trump én Vance wel héél rap hun excuses aan Zelensky gaan aanbiedenquote:
Er stond ook geen steun in de "deal".quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is ook een antwoord, maar dan krijgt Zelensky geen steun.
Natuurlijk kan hij dat wél.quote:
Excuses voor wat hij niet heeft gezegdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Excuses voor wat? Wat precies heeft Zelensky gezegd waarvoor hij zich zou moeten verontschuldigen?
Hij heeft dat geld van Amerika nodig.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Er stond ook geen steun in de "deal".
Oneens.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:44 schreef bedachtzaam het volgende:
Ook al moet Zelensky de voetjes van Trump gaan likken, het is belangrijk om de VS aan boord te houden.
Niet leuk maar wel de realiteit.
Nee dat kan hij niet als secgen van de navo.quote:
Excuses aanbieden aan elkaar zou het beste zijn!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan mogen Trump én Vance wel héél rap hun excuses aan Zelensky gaan aanbieden
Kan je wel doen, maar wat levert dat je op?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar waarom moet het initiatief weer vanuit Zelensky komen? Het is Trump die zich, voor de zoveelste keer, als een hork gedroeg. We moeten die Amerikanen negeren zolang die oranje aap daar op de troon zit.
al die toppen worden ook wel wat vermoeiend hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:49 schreef polderturk het volgende:
Hopelijk pakt dit goed uit voor Oekraïne.
[ x ]
Lastig ja, want wat is dan het volgende?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat het geval is. Maar toch, het valt me ook erg tegen.
Jazeker kan hij dat wél. Het vergt alleen wel enig lef. Er zitten meer landen in de NAVO dan alleen de VS.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee dat kan hij niet als secgen van de navo.
Welk geld?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hij heeft dat geld van Amerika nodig.
Redelijk, maar uiteindelijk is Rutte wel de leider van de NAVO waar Amerika wel onderdeel van is en Oekraine niet.quote:
Kun je nagaan hoe vermoeiend het is voor de mensen die daadwerkelijk bij die toppen aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
al die toppen worden ook wel wat vermoeiend hoor.
Dat dus.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee dat kan hij niet als secgen van de navo.
Kan niet zonder Congress.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Rutte ziet de bui hangen dat de VS de NAVO gaat verlaten. Daarom kruipt ie zo.
We hebben toch niets aan die Amerikanen in de NAVO zolang Trump er zit, al helemaal niet nu hij nog eens openlijk heult met Poetin. Dus waarom zouden we massaal zijn oranje kont moet blijven likken?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat dat nu eenmaal de machtsverhouding is.
Het laatste wat Rutte wilde was dat onder zijn leiding Shell uit Nederland zou vertrekken dus ik heb goede hoop.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Redelijk, maar uiteindelijk is Rutte wel de leider van de NAVO waar Amerika wel onderdeel van is en Oekraine niet.
In die rol snap ik wel dat het laatste wat Rutte wil is dat onze zijn leiding, NATO uiteenvalt omdat Amerika het verlaat.
Zelensky kan gewoon "nee" zeggen, maar ik zou zelf niet zo heel blij zijn als ik Rusland en Amerika tegen me had.quote:
Heeft niks met lef te maken.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jazeker kan hij dat wél. Het vergt alleen wel enig lef. Er zitten meer landen in de NAVO dan alleen de VS.
Wat een flink veiligheidsrisico met zich meebrengt. Daarom, onder andere.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Rutte ziet de bui hangen dat de VS de NAVO gaat verlaten. Daarom kruipt ie zo.
Nee, Oekraïne niet. Maar het VK, Nederland, Frankrijk, Duitsland etc. wél. En die hebben aangegeven Oekraïne te blijven steunen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Redelijk, maar uiteindelijk is Rutte wel de leider van de NAVO waar Amerika wel onderdeel van is en Oekraine niet.
In die rol snap ik wel dat het laatste wat Rutte wil is dat onze zijn leiding, NATO uiteenvalt omdat Amerika het verlaat.
Dat hoeft ook niet, maar recalictrant met de armen over elkaar gaan zitten ook niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
We hebben toch niets aan die Amerikanen in de NAVO zolang Trump er zit, al helemaal niet nu hij nog eens openlijk heult met Poetin. Dus waarom zouden we massaal zijn oranje kont moet blijven likken?
Waarom moet hij sorry zeggen ?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan moet-ie eerst sorry zeggen.
Ik verwacht niet dat hij dat doet.
Erdo gaat het allemaal regelen straks, meer hebben we niet nodigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:49 schreef polderturk het volgende:
[ x ]
Oneens. En de VS officieel in of uit de NAVO maakt op dit moment al niets meer uit.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heeft niks met lef te maken.
[..]
Wat een flink veiligheidsrisico met zich meebrengt. Daarom, onder andere.
Het is niet alsof we momenteel misschien wel in de grootste geopolitieke crisis sinds WWII verkeren.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
al die toppen worden ook wel wat vermoeiend hoor.
Omdat ik mobiel zit.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom noem je hem Z? Z is de afkorting van de Russen op hun legervoertuigen..
Ergo: Z = Rusland
Dat moet Rutte zeggen, uit hoofde van zijn functie.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit valt me echt enorm tegen van Rutte.
Ik heb helemaal niks met die vent, maar hij hij zich toch elke keer in dit soort luxe posities weet te wurmen, of dat dat toeval is, is wel geniaalquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:54 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Erdo gaat het allemaal regelen straks, meer hebben we niet nodig
[ afbeelding ]
Dát.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
We hebben toch niets aan die Amerikanen in de NAVO zolang Trump er zit, al helemaal niet nu hij nog eens openlijk heult met Poetin. Dus waarom zouden we massaal zijn oranje kont moet blijven likken?
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het laatste wat Rutte wilde was dat onder zijn leiding Shell uit Nederland zou vertrekken dus ik heb goede hoop.
Die hebben het Pentagon, en wij? Volkelquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou dat is in de USA niet anders he
het enige verschil is een federal tax en federal budget en een federal president
Ja dat maakt -wel- uit.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oneens. En de VS officieel in of uit de NAVO maakt op dit moment al niets meer uit.
(Ik) Ga er maar vanuit dat NATO in die vorm met IoU als bepaler, is afgeschreven.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oneens. En de VS officieel in of uit de NAVO maakt op dit moment al niets meer uit.
Okayquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:28 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Hou nou eens op met die Z verbastering van Zelensky. De enige Z zijn die Russen
Brusselquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:56 schreef halfway het volgende:
[..]
Die hebben het Pentagon, en wij? Volkel
Ik denk dat Rutte van een generatie is die zich geen leven zonder VS kan voorstellen, maar we hebben gisteren gezien dat dat wel de realiteit is. Dit laffe gezeik van Europeanen sterkt alleen maar de positie van Poetin en zijn oranje poedel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een kapotte klok geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan.
Hij heeft wel de Russen uit Syrië gegooid en een tijdje terug ook een Russisch gevechtsvliegtuig wat in hun luchtruim kwam uit de lucht geknald. Met oom Erdogan valt niet te sollen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met die vent, maar hij hij zich toch elke keer in dit soort luxe posities weet te wurmen, of dat dat toeval is, is wel geniaal
Je denkt dat het Pentagon een vliegveld is ofzo?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:56 schreef halfway het volgende:
[..]
Die hebben het Pentagon, en wij? Volkel
Volodymyr Oleksandrovich Zelenskyiquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Okay
Зеленський Володимир Олександрович
Nah hij gaat pragmatisch als smeermiddel te werk en dat is precies wat er nu moet gebeuren.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutte van een generatie is die zich geen leven zonder VS kan voorstellen, maar we hebben gisteren gezien dat dat wel de realiteit is. Dit laffe gezeik van Europeanen sterkt alleen maar de positie van Poetin en zijn oranje poedel.
Militair gezien zijn dat de grote jongens.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:49 schreef polderturk het volgende:
[ x ]
We moeten gewoon zelf een Hexagon bouwen. Dat zal ze leren die Yanks.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je denkt dat het Pentagon een vliegveld is ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |