Het was überhaupt al een zot idee van Trump door vrijwillige gegeven driedubbel terug te willen eisen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:43 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Achteraf (altijd makkelijk natuurlijk) was het bezoek sowieso geen goed idee denk ik. Trump was alleen geïnteresseerd in die mineralen deal, en Zelensky was niet van plan iets te tekenen zonder die veiligheidsgaranties.
Een kapotte klok geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gisteren al gelijk gezegd.
Rutte zal plooien gaan strijken.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:39 schreef -XOR- het volgende:
Zelensky moet van Rutte toch excuses aanbieden aan Trump:
[ afbeelding ]
quote:
We moeten respect hebben voor wat Trump tot nu toe heeft gedaan.quote:Rutte noemt de harde confrontatie in de Oval Office "ongelukkig", maar weigerde dieper in te gaan op de ruzie. "Wat ik Zelensky heb verteld, is dat we respect moeten hebben voor wat Trump tot nu toe heeft gedaan."
Excuses voor wat? Wat precies heeft Zelensky gezegd waarvoor hij zich zou moeten verontschuldigen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja niet vervelend bedoelt, maar dat heeft iedereen ook al een miljoen keer gezegd van die excuses.
Trump doet dat heus niet zonder, hoor.
Ja de EU is kut, we weten het nu welquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:42 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen hebben nog niet in de gaten hoor klem de EU zit.
Zonder USA is het einde Oekraine vermoedelijk, en ook de Baltische staten staan er dan slecht voor. Natuurlijk zullen wij ze gaan helpen!
We verlichten onze gebouwen in hun nationale kleuren en politici zullen op X hun afschuw uitspreken.
Er is gewoon niet daadwerkelijk sprake van vrede zonder veiligheidsgaranties.quote:
Het punt is dat de Amerikanen nog steeds 20% van de wapens leveren. Ik zou ook het liefst hebben dat we de Amerikanen niet nodig hadden, maar voorlopig is het gat te groot.quote:
Dit valt me echt enorm tegen van Rutte.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:39 schreef -XOR- het volgende:
Zelensky moet van Rutte toch excuses aanbieden aan Trump:
[ afbeelding ]
Waarvoor heeft Trump excuses gevraagd?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Voor waar Trump excuses voor wil.
Voor onrespectvol gedrag.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waarvoor heeft Trump excuses gevraagd?
Er is niks om excuses voor aan te bieden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja niet vervelend bedoelt, maar dat heeft iedereen ook al een miljoen keer gezegd van die excuses.
Trump doet dat heus niet zonder, hoor.
Hij kan (nu) niet anders.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit valt me echt enorm tegen van Rutte.
Ja, ik ben Trump niet he? Maar die man zit er pas een maand. Dat is de realiteit. Dat schijnt iedereen een beetje te vergeten.quote:
Ik ben bang dat dat het geval is. Maar toch, het valt me ook erg tegen.quote:
Gefeliciteerd nog met het 3 jarig jubileum van de 3 daags speciale operatie voor alle Putin fans trouwens, dat was je nog ff vergeten te melden aan @phpmystylequote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:45 schreef HiZ het volgende:
[..]
OK, net als in de eerste drie dagen van deze oorlog. Hoe is de wisselkoers van de roebel?
Wat dacht je van "nee"?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Voor waar Trump excuses voor wil.
Sinds het aantreden van Trump gaat het beter dan ooit met de Roebel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:45 schreef HiZ het volgende:
[..]
OK, net als in de eerste drie dagen van deze oorlog. Hoe is de wisselkoers van de roebel?
Maar waarom moet het initiatief weer vanuit Zelensky komen? Het is Trump die zich, voor de zoveelste keer, als een hork gedroeg. We moeten die Amerikanen negeren zolang die oranje aap daar op de troon zit.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Te makkelijk om Rutte nu af te maken.
Hij probeert constructief te zijn en heeft gewoon gelijk. Leg het meningsverschil bij want als die band zo slecht blijft dan zit Oekraïne en daarmee ook de EU nog verder in de problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |