SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Nah, dat zou mij verbazen. Misschien een sprankje hoop. Maar geen geloofquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:31 schreef Lospedrosa het volgende: [..] Ik denk wel dat Zelensky dat geloof had. Anders was hij niet gegaan. Het is geen spelletje wat daar gebeurt. Misschien hooguit tegen beter weten in.
Met zwarte nagels en in corpse paintquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zou je ook in je clownspak naar de bruiloft van je nichtje gaan?
quote:🇬🇧🇺🇦 "Did you hear people cheering you on the street? You can see the support. And we will support as long as it takes. We want long-term peace," — Starmer to Zelensky
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3ljdi5qh4rc2p
Jep, en dat maakt ze America Last in een zeer korte tijd. Heb in het verleden een zwam gehad voor dat land, maar nu is het best vermakelijk om te zien. Wel jammer van de geopolitieke gevolgen. Maar dat overleven we hier in NL wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook dat ja.
Alleen interesseert dat de VS niet zo. Hoe men in de EU daarover denkt.
De VS is bezig met America First
Europa heeft tijd nodig.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het is altijd het handigste om naar de pijpen van de US te dansen. En kijk waar we nu staan.
Rutte en Trump vrienden? Haha, wat een grap. Rutte was de eerste die Trump subtiel op z'n plek durfde te zetten. Nee, die 2 zijn geen vrienden. Maar Rutte is wel een handige pijpendanser. Krijgt ie best veel mee voor elkaar trouwens.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:39 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Europa heeft tijd nodig.
Mediaspel gewoon meespelen.
Bovendien zijn Rutte en Trump al heel lang vrienden, en heeft Rutte vandaag al twee keer met Zelensky gebeld, en gezegd wat er in zijn Excuus te horen moet zijn.
Oekraïne heeft blijkbaar weer wat industrie in RUsland in de hens geschoten. Och, gaf Poetin het maar op, dan was het niet nodig.quote:
350 miljard is gelul.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:40 schreef Tengano het volgende:
Ik heb een serieuze vraag:
De EU heeft circa 150-350? miljard aan Oekraine betaald.
Amerika heeft 350 miljard betaald.
De EU krijgt dat geld blijkbaar terug via de bevroren tegoed van Rusland. Niks aan de hand dus blijkbaar.
Amerika is dat geld blijkbaar 'kwijt' als Oekraine dat geld nooit terugbetaalt tenzij er wat voor terugkomt in de vorm van die grondstoffen. Dat is dan toch geen onredelijk verzoek toch?
Hoe gaat dat normaal gesproken dan als een land financieel wordt geholpen met een oorlog?
Dus Oekraine moet die 350 miljard aan Amerika gewoon terugbetalen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
350 miljard is gelul.
Maar om je vraag te beantwoorden: dan dwing je de aanvaller tot het betalen van herstelbetalingen, en regel je het zo.
Dit is iets wat Zelensky moet leren. Ook vooruit denken,commentaar komt er toch wel, maar wel met een figuur als Melloni of Macron en hun bewonderende blikken in zijn chic leger outfit vooraf op de foto.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:31 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Als ze je kapot willen maken vinden ze wel weer wat anders. En dit was van te voren gepland.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dus Oekraine moet die 350 miljard aan America gewoon terugbetalen?
Rusland zal de kosten van Oekraïne moeten vergoeden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dus Oekraine moet die 350 miljard aan America gewoon terugbetalen?
Die 350 miljard komt uit lucht gegrepen. Het is eerder 175 miljard.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:40 schreef Tengano het volgende:
De EU krijgt dat geld blijkbaar terug via de bevroren tegoed van Rusland. Niks aan de hand dus blijkbaar.
Amerika is dat geld blijkbaar 'kwijt' als Oekraine dat geld nooit terugbetaalt tenzij er wat voor terugkomt in de vorm van die grondstoffen. Dat is dan toch geen onredelijk verzoek toch?
Hoe gaat dat normaal gesproken dan als een land financieel wordt geholpen met een oorlog?
Oekraïne heeft 100 miljard gekregen, volgens Zelensky zijn de bewijzen publiekelijk beschikbaar. Iets van 60m aan afgedankte wapens en 40m aan financiële ondersteuning, als ik me goed herinner. Dat heeft hij gisteren verteld in het Fox interview.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:40 schreef Tengano het volgende:
https://www.bbc.com/news/articles/crew8y7pwd5o dit legt het wel goed uit.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:40 schreef Tengano het volgende:
Daar gaat het om: dit is wat Rutte zelf over Trump zegt in een interview met de BBC. "Wij zijn al heel lang vrienden".quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Rutte en Trump vrienden? Haha, wat een grap. Rutte was de eerste die Trump subtiel op z'n plek durfde te zetten. Nee, die 2 zijn geen vrienden. Maar Rutte is wel een handige pijpendanser. Krijgt ie best veel mee voor elkaar trouwens.
Je kan geen mening vormen dat als een soeverein land wordt binnengevallen waarbij onschuldige burgers worden vermoord, kinderen worden ontvoerd en vrouwen worden verkracht of het redelijk is om dit te land te ondersteunen en dat je perse voor iedere euro aan hulp dit persé voor de volle pond moet terugkrijgen? Zoiets of wat?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:48 schreef Tengano het volgende:
Het gaat mij vooral om dat geld wat Amerika blijkbaar claimt nu via die grondstoffen. Ze vinden dus dat ze daar recht op hebben omdat ze Oekraine hebben geholpen en dat ze die financiele hulp blijkbaar terug moeten betalen.
Maar ik weet zelf dus niet wat daarin dus normaal is. Echt geen idee.
Maar als ze het wel terug moeten storten dan zou ik die deal met die grondstoffen dus minder raar vinden.
Vandaar dat ik me dat afvraag.
Weet je nou serieus niet waarom Zelensky geen pak (meer) draagt?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:14 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Musk is ook een hele goede vriend van Trump, die kan wel een potje breken. Zelensky niet.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is wel heel Amerikaans dat je op gelegenheden “dressed” bent, zeker de oval office.
(Musk houdt zich er ook niet aan, maar in de VS is alles anders als je swerelds rijkste bent)
Dat is al als je in NL bij een Amerikaans bedrijf werkt en de directie komt langs. Moet je wel even je apenpakje aantrekken.
BS. Nooit gedaan en voor drie US internationale big-one$ de presence mogen doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet met je eigen emo gelul.
Ik zeg alleen wat in algemene zin de Amerikaanse etiquette is bij hun eigen interne feestjes.
Van mijn part trekt de president een Donald Duck pak aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |