Oh dat is mooiquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:48 schreef marky het volgende:
[..]
Zag 1% verschil bij Salar das echt niets.
Juist 2 meisjes die aan't kletsen zijn. Bah!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:57 schreef zodeju het volgende:
Nou Kaenu klaar we weten het positieve afsluiting van je gesprek met Milena.....doeiiiiiii
Pootje zegt iets zinnigsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
We moeten de wonden niet ophalen, mes niet dieper duwen zegt Pootje.. dit is het spel
Herb het ook gemist maar was bij het ontbijt.....misschien is alles voor die tijd gebeurt. Daar was Milena al bij.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:59 schreef Kissingbird het volgende:
Vraagje: ik zie in de Cos niks terug over een gesprek vandaag buiten tussen Milena en Matthie.
Was dat niet op de stream te zien? of heb ik eroverheen gelezen![]()
zie ook niks over een gesprek tussen Keanu en Milena.. Milena zou gehuild hebben ook door wat hij zei
Ik heb geen gesprek tussen hun gezien, wel tussen Keanu.,Jolien en Milena gisteren wat ook zijdelings met Mattie te maken hadquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:59 schreef Kissingbird het volgende:
Vraagje: ik zie in de Cos niks terug over een gesprek vandaag buiten tussen Milena en Matthie.
Was dat niet op de stream te zien? of heb ik er overheen gelezen![]()
zie ook niks over een gesprek tussen Keanu en Milena.. Milena zou gehuild hebben ook door wat hij zei
Op x even zitten lezen.. gesprek was idd gister.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen gesprek tussen hun gezien, wel tussen Keanu.,Jolien en Milena gisteren wat ook zijdelings met Mattie te maken had
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Op x even zitten lezen.. gesprek was idd gister.
Dit gaat vast over Jordy.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
Pootje: "Dat je genomineerd ben, dat hoort erbij, dat is het spel. Het gaat erom hoe je manieren neemt en jezelf... Weet je wij hebben hem vorige week genomineerd, toen stonden wij ook niet van 'Haha! Topspel! Heyheyhey!'. Ik vind dat je dat ook niet... Uit respect voor iedereen, iedereen wil die...."
Axel: "....Toen werd ie ook nog half boos, van 'en dan mag zij beslissen en dan sta ik erop'. Dan mag jij dus beslissen dat ie er eventueel op komt, en dan wordt ie boos" (tegen Milena)
Pootje: "Iedereen wil hier zo lang mogelijk blijven, niemand wil hier weg, dus je kunt het respect tegenover elkaar hoog houden. Het is niet leuk, de nominaties bij wijze van spreken, het hoort erbij, maar je moet de wonden niet ....." Sharice: ".....Open halen?"
Pootje: ".....Open halen! Of nee, het mes niet dieper duwen he. Het is het spel"
Vindt hem een colporteur die zijn voeten tussen je voordeur klemt en maar door gaat en maar door gaat.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:09 schreef Droopie het volgende:
Kiki, wat een wijsheid die man.
Die zie ik nog wel de opvolger van de paus worden hoor.
Rake woorden van Pootje. Fijn dat hij te verstaan is. En ik hoop dat het in de uitzending komt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dit gaat vast over Jordy.![]()
Ik vind dat zo een naar mens. Bleehh
Laten we dat eerste een soort van hopenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:13 schreef Droopie het volgende:
Ik stop ermee
Keanu denkt dat Sharice als meest favoriete blijft.
Het was gezellig
Yup, vond het heel wat dat Pootje -relatief- makkelijk te verstaan was in dit gesprek.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dit gaat vast over Jordy.![]()
Ik vind dat zo een naar mens. Bleehh
Wel een goede beschrijving.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
Pootje: "Dat je genomineerd ben, dat hoort erbij, dat is het spel. Het gaat erom hoe je manieren neemt en jezelf... Weet je wij hebben hem vorige week genomineerd, toen stonden wij ook niet van 'Haha! Topspel! Heyheyhey!'. Ik vind dat je dat ook niet... Uit respect voor iedereen, iedereen wil die...."
Axel: "....Toen werd ie ook nog half boos, van 'en dan mag zij beslissen en dan sta ik erop'. Dan mag jij dus beslissen dat ie er eventueel op komt, en dan wordt ie boos" (tegen Milena)
Pootje: "Iedereen wil hier zo lang mogelijk blijven, niemand wil hier weg, dus je kunt het respect tegenover elkaar hoog houden. Het is niet leuk, de nominaties bij wijze van spreken, het hoort erbij, maar je moet de wonden niet ....."
Sharice: ".....Open halen?"
Pootje: ".....Open halen! Of nee, het mes niet dieper duwen he. Het is het spel"
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Kiki denkt dat Sharice er vanavond als favoriet uitkomt ...
Alleen jammer dat je niet geschorst kan worden als je weigert verstaanbaar te praten....Volgende keer gewoon een chinees erin zetten die geen hollands kan/wil praten....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, vond het heel wat dat Pootje -relatief- makkelijk te verstaan was in dit gesprek.
Dan blijkt ie dus zo af en toe ook nog best eens wat zinnigs te kunnen zeggen
Hij zei trouwens .. Jane heeft meegepraatquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:23 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie: Peppi en Kokki slecht gepraat over haar en Milena heeft meegepraat.
Keanu: huh waarom weet ik daar niks van![]()
Jolien: ging over haar , target
Nee hoe een tampon werktquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat? Dat het eigenlijk een schatje is?
Ik heb weinig met dit clubje maar ze hebben helemaal gelijk dat Jordy wel wil uitdelen maar totaal niet kan incasseren. Zelfde geldt trouwens voor Milena.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
Pootje: "Iedereen wil hier zo lang mogelijk blijven, niemand wil hier weg, dus je kunt het respect tegenover elkaar hoog houden. Het is niet leuk, de nominaties bij wijze van spreken, het hoort erbij, maar je moet de wonden niet ....."
Sharice: ".....Open halen?"
Vanmorgen ook al , veranderd niet veel meer denk ikquote:
Kutkletsquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Buiten snappen ze niet helemaal hoe BB werkt. Als vanavond Sharice vertrekt, is er dus volgende week een bank van het kartel
Zit hem zeker niet lekker maar hij kan het wel waarderen dat Axel ook het spel speelt. Je merkt dan dat Jordy het heerlijk vindt om het spel te spelen.......Jammer dat BB dan de boel weer overneemt met z'n regels en nergens zeker van kan zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb weinig met dit clubje maar ze hebben helemaal gelijk dat Jordy wel wil uitdelen maar totaal niet kan incasseren. Zelfde geldt trouwens voor Milena.
Oh jeequote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:32 schreef Linnied het volgende:
Ik zit al zeker een half uur lang naar Keanu te luisteren...
Het is een bijzondere jongen hoor met z'n "ook jij mag er zijn"- maniertjes van praten.
Ben ondertussen aan het werk, livestream op met oortjes in..
Maar flapte er net na een harde zucht uit "PFFFFF JONGETJE TOCH!!!!"
Nu wil mn collega weten waar ik het over heb
Ik vind het wel jammer dat dit jaar voornamelijk bestaat uit bewoners die vanaf hun binnenkomst al bezig zijn met weg willen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Buiten denken ze niet meer dat Pootje vandaag naar huis gaat.
Heb nog goede hoop dat Pootje haar dan wil saven en BB ze allebei wegstuurtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ook bij de Belg inmiddels 11%-9% voor Milena. Sharice gaat gewoon naar huis.
Het is wel raar dat Sharice weg zou moeten , dat klopt voor mijn gevoel nietquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heb nog goede hoop dat Pootje haar dan wil saven en BB ze allebei wegstuurt![]()
Maar liever zag ik Milena gaan
Milena is de enige die uitkomt voor haar mening.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heb nog goede hoop dat Pootje haar dan wil saven en BB ze allebei wegstuurt![]()
Maar liever zag ik Milena gaan
Dat is eigenlijk wel triest.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:39 schreef Flow3r het volgende:
Milena tegen Sharice : Ik weet dat als jij naar huis moet, jij gaat en als ik naar huis moet, jij ook gaat
Sharice : dat is waar
Ja, met de uitzondering van Jordy, Keanu, en Jane.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:40 schreef czvt het volgende:
[..]
Milena is de enige die uitkomt voor haar mening.
Hele week TV gemaakt voor Jan Lul inderdaad.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:43 schreef renevanlaaren het volgende:
als er bij deze stemming weer een vrijwillig vertrekt en de ander mag blijven, hebben die gamechancers ook geen enkele nut
ik zou het best leuk vindenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:43 schreef renevanlaaren het volgende:
als er bij deze stemming weer een vrijwillig vertrekt en de ander mag blijven, hebben die gamechancers ook geen enkele nut
Pootje was mij vanmorgen te opgewekt, die gaat echt wel naar huis vanavondquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Buiten denken ze niet meer dat Pootje vandaag naar huis gaat.
Dan is BB klaar dit seizoen en kan het gecanceld worden!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pootje was mij vanmorgen te opgewekt, die gaat echt wel naar huis vanavond
het verschil zit hem natuurlijk in het feit dat dat groepje van Pootje bewust elke week Jordy erop willen hebben omdat ze hem niet mogen (persoonlijk) en jordy deze week een onverwacht voordeel had dmv de saboteurs..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb weinig met dit clubje maar ze hebben helemaal gelijk dat Jordy wel wil uitdelen maar totaal niet kan incasseren. Zelfde geldt trouwens voor Milena.
Die GC had leuk kunnen zijn. Maar nu zijn ze alleen voor de mensen met de grootste bek en het minste fatsoen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik zou het best leuk vinden![]()
2500 uitgegeven en Jordy zijn centen door het putje voor saus![]()
Gamechangers was best leuk idee maar qua uitvoering is het het ook weer net niet..
zoals het hele seizoen en eigenlijk elk seizoen weer
ze moeten harder worden, dat er met een pen is geschreven heeft ook geen gevolgen gehad.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan is BB klaar dit seizoen en kan het gecanceld worden!
Belgen huichelen liever. Ze pleuren je met een hekel op de bank en gaan vervolgens zielig doen dat je erop staat. Ja Jordy is boos dat als hij erop staat maar verwacht geen geslijm van de mensen die hem erop hebben gezet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rake woorden van Pootje. Fijn dat hij te verstaan is. En ik hoop dat het in de uitzending komt.
Alleen daarom zal Sharice wel gaan, want Milena gaat er niet achteraan, andersom wel en dan zijn ze gelijk 2 bewoners kwijtquote:
De rest zijn gewoon watjes. Alles is anders je speelt voor jezelf.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die GC had leuk kunnen zijn. Maar nu zijn ze alleen voor de mensen met de grootste bek en het minste fatsoen.
Ik lig in een deuk als Pootje vanavond uit zichzelf opstapt en ze geen van drieën weg gaan. Ondanks dat ik graag van Milena af wil zijn en het oneerlijk is.
Alleen al de bek van die Jordy maakt alles goed
Als je iets niet krijgt, heb je dat er vaak over....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:52 schreef marky het volgende:
Axel heeft het weer over zijn favo onderwerp... seks
Tuurlijk niet. Hij koopt alles daarmee plaatst hij ook een target op zijn rug. Ze moeten gewoon zelf beslissen. Je moet het spel spelen net een mes tussen de tanden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:51 schreef mazaru het volgende:
Er had ook een limiet op moeten zitten. Het is oneerlijk dat iemand daar naar binnenstapt en alles koopt. Een limiet van 1 GC had de spanning er nog een beetje ingehouden.
dat is toch juist de hele opzet van het spel dit jaar..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:51 schreef mazaru het volgende:
Er had ook een limiet op moeten zitten. Het is oneerlijk dat iemand daar naar binnenstapt en alles koopt. Een limiet van 1 GC had de spanning er nog een beetje ingehouden.
Spreekwoorden zijn destijds ontstaan door ervaring en observatie en bevatten meestal een grond van waarheid. Je bent zoals het nest waaruit je voortkomt. Bekijk dit zoals je wil maar het echte experiment begint pas wanneer de finale is gespeeld. Voor gans Vlaanderen en Nederland dit tentoon spreiden is hallucinant voor de gevolgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:48 schreef marky het volgende:
[..]
Belgen huichelen liever. Ze pleuren je met een hekel op de bank en gaan vervolgens zielig doen dat je erop staat. Ja Jordy is boos dat als hij erop staat maar verwacht geen geslijm van de mensen die hem erop hebben gezet.
het is alleen een beetje lullig als BB ineens besluit om de regels te veranderen wbt de GC'squote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:55 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat is toch juist de hele opzet van het spel dit jaar..
ze weten van elkaar niet wat ze wel of niet kunnen kopen, idem met de decisionmakers..
die hebben de mogelijkheid om dingen wel of niet te vertellen die zijn wel of niet gekocht hebben in de DR
Ook zoiets wat niet klopt. Dit is gewoon allemaal voor de grote Jordyshowquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:57 schreef Verida het volgende:
[..]
het is alleen een beetje lullig als BB ineens besluit om de regels te veranderen wbt de GC's
charissa heeft in het begin een hele dure gekocht, en die mag dan ineens deze ronde niet gebruikt worden tegen de twee de Jordy heeft gekocht.
Niet 'kunnen' kopen idd. Dat vind ik er wel jammer aan. Alleen in week 1 of 2 kon iedereen even rondje kluis om rond te kijken en konden enkelen wat kopen die wat meer geld hadden. Alle keren erna zijn er vaak maar 3 of 4 bezoekjes in de kluis geweest omdat alles daarna al op was. Vul sommige GC weer aan en laat ze lekker elkaar bestoken met die dingen zodat het nog beetje onvoorspelbare bank oplevert. Dit was het allemaal net niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:55 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat is toch juist de hele opzet van het spel dit jaar..
ze weten van elkaar niet wat ze wel of niet kunnen kopen, idem met de decisionmakers..
die hebben de mogelijkheid om dingen wel of niet te vertellen die zijn wel of niet gekocht hebben in de DR
charisse had er eentje gekocht, de zwarte geloof ik, heel machtige GC -er werd er gezegd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:59 schreef ledn81 het volgende:
voeten
[..]
Niet 'kunnen' kopen idd. Dat vind ik er wel jammer aan. Alleen in week 1 of 2 kon iedereen even rondje kluis om rond te kijken en konden enkelen wat kopen die wat meer geld hadden. Alle keren erna zijn er vaak maar 3 of 4 bezoekjes in de kluis geweest omdat alles daarna al op was. Vul sommige GC weer aan en laat ze lekker elkaar bestoken met die dingen zodat het nog beetje onvoorspelbare bank oplevert. Dit was het allemaal net niet.
Op 1 scherm allebei de streams open hierquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
heb maar 1 scherm open staan heb mijn andere 2 schermen nodig![]()
Geen idee waar Jordy is. Kaartjes lezen op bed waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
Is het gesprek wat pootje met jordy wilde hebben al geweest
Neequote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
Is het gesprek wat pootje met jordy wilde hebben al geweest
Duidelijk opgegroeid met 1 of meer broersquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:12 schreef ledn81 het volgende:
Jane stomt Axel in zijn balzak als hij niet gaat huilen als ze naar huis moet vanavond
Jordy is nu naar het wekelijkse gesprek in de DBKquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Geen idee waar Jordy is. Kaartjes lezen op bed waarschijnlijk.
Pootje is in de sauna
DBKquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Geen idee waar Jordy is. Kaartjes lezen op bed waarschijnlijk.
Pootje is in de sauna
Zie hem net binnen komenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jordy is nu naar het wekelijkse gesprek in de DBK
Maar doe het maar eens naquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:14 schreef Koos1958 het volgende:
Zo bijzonder vind ik het hier hoe keanu aan het dansen is. Beetje wapperen met zijn armen en benen vind ik het op lijken
Pootje praat een stuk verstaanbaarder wanneer hij met Nederlanders praat. Hij kan het wel, doet alleen vaak geen moeite als hij met Vlamingen is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:15 schreef marky het volgende:
Ik hoop voor Jordy dat hij ondertiteling krijgt bij het gesprek met pootje
en de pannenkoeken zijn ook al opquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:19 schreef Kissingbird het volgende:
Ze kunnen geen brood maken vandaag.
Alles is voor Jordy. Dat moet je nu toch wel weten onderhand.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:22 schreef ledn81 het volgende:
Niet aan de pot bloem van Jane komen![]()
die is voor saus
Had ze het maar onder haar kussen moeten leggenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:22 schreef ledn81 het volgende:
Niet aan de pot bloem van Jane komen![]()
die is voor saus
Waar zijn die pannenkoeken van gemaakt vanmorgen?quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had ze het maar onder haar kussen moeten leggen
Ja want dat brood bakt hij alleen voor zichzelf natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles is voor Jordy. Dat moet je nu toch wel weten onderhand.
Jordy is een idioot. Pas de andere bestanddelen procentueel aan je bloem aan en kan kan best brood maken.quote:
Geen idee, ik zat toen ergens in het Franse luchtruimquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar zijn die pannenkoeken van gemaakt vanmorgen?
Hij bakt dus alleen brood voor zichzelf?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles is voor Jordy. Dat moet je nu toch wel weten onderhand.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:25 schreef mazaru het volgende:
Jordy was echt nooit zijn vieze handen voor hij met eten gaat beginnen
heb jij een speciale cam, die alles volgt wat Jordy doet?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:25 schreef mazaru het volgende:
Jordy was echt nooit zijn vieze handen voor hij met eten gaat beginnen
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Geen idee, ik zat toen ergens in het Franse luchtruim
Gaan we op de man spelen? Ik heb commentaar op wat ik op de streams zie. Daar is dit topic voor.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
heb jij een speciale cam, die alles volgt wat Jordy doet?
Die poll moet gewoon geopenbaard worden, dan mag van mij de exit naar volgende week gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die GC had leuk kunnen zijn. Maar nu zijn ze alleen voor de mensen met de grootste bek en het minste fatsoen.
Ik lig in een deuk als Pootje vanavond uit zichzelf opstapt en ze geen van drieën weg gaan. Ondanks dat ik graag van Milena af wil zijn en het oneerlijk is.
Alleen al de bek van die Jordy maakt alles goed
Dit is wel grappigquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:27 schreef ledn81 het volgende:
Mattie prive dansles van KiKi
[ afbeelding ]
Klopt, maar er gebeuren ook dingen die je niet ziet. Dat is wat ik er mee wilde zeggen. De streams wisselen steeds.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaan we op de man spelen? Ik heb commentaar op wat ik op de streams zie. Daar is dit topic voor.
Ik hoop nog steeds dat Axel en Jane gewoon weer bij elkaar gaan. Lak aan dat ze dan in de minderheid zijn. Team Jaxel voor de winquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die poll moet gewoon geopenbaard worden, dan mag van mij de exit naar volgende week gaan.
Maar dan zit Axel in zijn eigen kartel.
vinden de mensen leuk om te kijken op de socials.quote:
leuk he, is een tiktok dansjequote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:30 schreef Gust.F het volgende:
Er lopen er hier twee rond van 7 en 8 jaar die ook zo een dansje doen. En daar staan twee zogezegde volwassenen dat ook te doen
Wel jammer dat wij tijdens de freeze het gezicht van Sharice niet konden zien. Wij kregen een close-up van Milenaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
vinden de mensen leuk om te kijken op de socials.![]()
Zoveel leuke en positieve reacties op TikTok ook
Leuk om de hele groep samen bezig te zien.
Was ook voor het eerst eens eigenlijk
edit oh en freezes vinden ze ook leuk. freeze met Sharice is vanmorgen over de 400k views gegaan![]()
S2 was juist gezicht van Mileenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel jammer dat wij tijdens de freeze het gezicht van Sharice niet konden zien. Wij kregen een close-up van Milena
Kan iemand de luier van Keano verversen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:30 schreef Gust.F het volgende:
Er lopen er hier twee rond van 7 en 8 jaar die ook zo een dansje doen. En daar staan twee zogezegde volwassenen dat ook te doen
Ik wisselde van streams omdat ik het gezicht van Sharice zocht. Maar ze werd niet in beeld gebrachtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
S2 was juist gezicht van Mileen![]()
Die was ik begonnen met opnemen en kon halverwege opnieuw beginnen omdat dat idd stom beeld was
SPOILER: de optiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Oh zo bedoelde je. Ja idd, dat had ik ook wel meer willen zien. Was echt heel weinig. Vooral voor TV bewaard denkquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wisselde van streams omdat ik het gezicht van Sharice zocht. Maar ze werd niet in beeld gebracht
Ik smolt. Die oma! Zo'n schatje!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh zo bedoelde je. Ja idd, dat had ik ook wel meer willen zien. Was echt heel weinig. Vooral voor TV bewaard denk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga ff luisteren, heb dat patapataaa nu wel gehoordquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:39 schreef KinKiJan het volgende:
De gisteren opgenomen podcast is te beluisteren.
Was dat maar zo had ik behoorlijk wat ballast minderquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
@:Koos1958 stijgt op als die gaat wapperen
Dit ging toch duidelijk over wat je niet hebt gezien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaan we op de man spelen? Ik heb commentaar op wat ik op de streams zie. Daar is dit topic voor.
Cumbajahquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:48 schreef mazaru het volgende:
Kijk nou toch!![]()
Dit is leuke fun!![]()
[ afbeelding ]
misschien dat dat nog komt, gewoon een opdracht van BB, maak je eigen dansje .quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:48 schreef Jackiegekkie het volgende:
't Is een dom dansje, maar ze hebben er al sinds gister reuze-lol mee en is zoveel leuker om te kijken dan constante geneuzel en gezeur.
Het enige dat me ontgoochelt is dat Keanu dit niet eerder in gang gestoken heeft (dansen, choreo's) én dat hij niet zelf een choreo'tje bedacht heeft, maar het heeft geleerd van Niels die het kende van Tiktok en zijn kinderen.
Ik had echt al veel meer een dansende Keanu willen zien. Wekelijks een nieuw dansje leren met de hele groep en zo.
Ze hebben al een keer zoiets gehad. Toen kreeg Jolien geloof ik de opdracht om ze allemaal mee te laten doen met yoga en vroeg ze Keanu om te helpen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:50 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien dat dat nog komt, gewoon een opdracht van BB, maak je eigen dansje .
Mmm.. het is niet niet-waarquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:50 schreef Kodiak100 het volgende:
De stem van Milena wordt hier net een krolse kat genoemd
voor een last minute vrijstellingquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:50 schreef Ireth het volgende:
Milena vanavond in een mooi kleedje en op haar hoge hakjes...
BB tijdens de live: "willen jullie even allemaal het dansje doen?"
*muziek zet in*
Leuke funquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:48 schreef mazaru het volgende:
Kijk nou toch!![]()
Dit is leuke fun!![]()
[ afbeelding ]
oh ja, dat was aerobics ofzo, met die speciale pakjes aan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben al een keer zoiets gehad. Toen kreeg Jolien geloof ik de opdracht om ze allemaal mee te laten doen met yoga en vroeg ze Keanu om te helpen.
quote:
drop is goorquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel heeft een dropje op dat plakt door zijn hele mond
Een krolse kat maakt nog een mooier geluidquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:50 schreef Kodiak100 het volgende:
De stem van Milena wordt hier net een krolse kat genoemd
Ik heb nu ook steeds trek in dropjesquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed voor de beweging ook.....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:48 schreef Jackiegekkie het volgende:
't Is een dom dansje, maar ze hebben er al sinds gister reuze-lol mee en is zoveel leuker om te kijken dan constante geneuzel en gezeur.
Het enige dat me ontgoochelt is dat Keanu dit niet eerder in gang gestoken heeft (dansen, choreo's) én dat hij niet zelf een choreo'tje bedacht heeft, maar het heeft geleerd van Niels die het kende van Tiktok en zijn kinderen.
Ik had echt al veel meer een dansende Keanu willen zien. Wekelijks een nieuw dansje leren met de hele groep en zo.
Dat laatste geloof ik nietquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:53 schreef mazaru het volgende:
[..]Irritante 'fun' is dat jatten en anderen buitensluiten. Maar die discussie ben ik wel een beetje moe.
daar heeft dat armoedige eten echt wel een rol gespeeld. Toen lagen ze soms om 19u al in bed.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:48 schreef Jackiegekkie het volgende:
Soms denk ik dat ze bepaalde voedsel keuzes maken om ons en/of hun collega's op de afdeling geluid te pesten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij is Mazaru niet op de streamsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
heb jij een speciale cam, die alles volgt wat Jordy doet?
het was niet echt armoedig. Het is denk ik meer het gebrek aan suiker geweestquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
daar heeft dat armoedige eten echt wel een rol gespeeld. Toen lagen ze soms om 19u al in bed.
Sinds ze normaal eten hebben zijn ze veel actiever.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:33 schreef KinKiJan het volgende:
Wij zijn volgende week tijdens 'Fanweek' DM, en kunnen stemmen voor hun eten, aldus BB op Twitter.Zo ze gaan verwend worden zo te zienSPOILER: de optiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hou het maar bij de streamsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:47 schreef marky het volgende:
[..]
Dit ging toch duidelijk over wat je niet hebt gezien.
Ik zou er geen hap van nemenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:01 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Touwfiguren maken met deeg
Dat op de man spelen gebeurt hier continu , dan mag daar ook beter op gelet worden want je haalt er iets uit en vergeet daarmee wel waarom mensen reageren , want het is bullshitquote:
Salar poll nu 2% verschil. Is ook nog steeds niksquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
1% is net niks.. kunnen ze eigenlijk zelf kiezen wie er gaat.. zullen ze altijd wel doen.. maar beetje raar om bv een Jane weg te sturen.. als je ziet dat ze zo populair is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Salar poll nu 2% verschil. Is ook nog steeds niksFEBO kan hier alle kanten mee op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Ik ben hier niet 24 uuur per dag, zet een tr als je ziet dat er op de man gespeeld wordtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat op de man spelen gebeurt hier continu , dan mag daar ook beter op gelet worden want je haalt er iets uit en vergeet daarmee wel waarom mensen reageren , want het is bullshit
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Salar poll nu 2% verschil. Is ook nog steeds niksWat zou er gebeuren bij een gelijke stand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja alleen die in het blauw valt buiten de boot.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:48 schreef mazaru het volgende:
Kijk nou toch!![]()
Dit is leuke fun!![]()
[ afbeelding ]
Beiden eruit?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren bij een gelijke stand?
Ik denk dat Jordy dan mag beslissenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of iemand van de bewoners moet kiezen?quote:
Keanu heeft de beslissende stemquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of iemand van de bewoners moet kiezen?
Twee streams op kaarters
Tot morgen zal er niet veel gebeuren denk ik
Waarom hij dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Jordy dan mag beslissen
Milena heeft binnen 5 min nieuwe vriendjes gemaakt met dr slijmtactieken en zit ze in een nieuw bondjequote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Kijkend naar het beeld met Milena erop kan ik mij alleen maar afvragen hoe hard ze gaat wenen als Sharice moet gaan
Die zal voor Milena kiezen. Ze heeft zich volgens mij gisteren goed in zitten likken bij hemquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Keanu heeft de beslissende stem
O die kan dan ingezet worden??quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wat ik daar straks dacht te begrijpen is dat hij Sharice naar huis wil.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zal voor Milena kiezen. Ze heeft zich volgens mij gisteren goed in zitten likken bij hem
Op zoveel stemmen is de kans dat ze echt helemaal gelijk staan te verwaarlozen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Twee streams op kaarters
Misschien omdat ze door hem erop zijn gezet met zijn gamechangers? Ik weet het ook niet hoor. Ik hoop dat Sharice mag blijven. Die stem van Milena gaat door merg en been en ik wil zien hoe Sharice is zonder Milene. Toen ze als Nele binnenkwam vond ik het een kanjer.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom hij dan?
Er is geen dc maker deze week toch?
Die kans lijkt me 0, dat het tot op de stem gelijk is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo gevolgd gisteren, het kwam ontzettend nep over. Daar kan ik niet erg tegen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik daar straks dacht te begrijpen is dat hij Sharice naar huis wil.
Maar heb het niet heel goed gevolgd dat gesprek tussen hem en Mattie
Ik verbaas mij erover dat het best makkelijk is (voor een leek dan).quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:48 schreef Jackiegekkie het volgende:
En Ferrero Roche eten. Kiendjes komen later aan de beurtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
Wat is het eerste wat je gaat doen als je er komt, vraagt Axel aan Milena
Ik verwachte dat ze zou zeggen, gelijk naar mijn kindjes en lekker knuffelen
Nee, ze gaat haar beste vriedin vragen hoe ze er in de buitenwereld op staat
Het was niet op de man bedoeld, het ging er mij om dat niet te zien was of Jordy wel of niet zijn handen had gewassen en hier gezegd werd dat dat niet gedaan was. het was niet op stream te zien geweest.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben hier niet 24 uuur per dag, zet een tr als je ziet dat er op de man gespeeld wordt
ik pas vaak berichten aan of verwijder ze als het persoonlijk wordt
gisteren zei ze nog naar haar ex te gaan en te blijven slapen zodat ze wakker kon worden met haar kindjesquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
Ja vrijdag is altijd saai. Ik ga even gamenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Twee streams op kaarters
Maar die beslissende stem geldt bij het stemmen in het huis.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Klopt, dat hoorde ik haar gister ook al zeggen.....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
het wonderlijke isquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb net toch nog maar een stem op Sharice gedaan
daarmee bewijst ze nogmaals dat ze in dit spel volledig nep is..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie bijna nooit iemand zijn handen wassen. En dat wil niet zeggen dat het niet gebeurt. Geen idee.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het was niet op de man bedoeld, het ging er mij om dat niet te zien was of Jordy wel of niet zijn handen had gewassen en hier gezegd werd dat dat niet gedaan was. het was niet op stream te zien geweest.
Omdat mensen op de polls niet altijd precies zelfde stemmen als bij het echte stemmen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
het wonderlijke is
ik zie veel mensen zeggen
ik stem op Sharice
om Milena er uit te krijgen
maar alsnog staat milena boven haar
Meten met twee matenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zie bijna nooit iemand zijn handen wassen. En dat wil niet zeggen dat het niet gebeurt. Geen idee.
Dan was het een misverstand van mijn kant.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het was niet op de man bedoeld, het ging er mij om dat niet te zien was of Jordy wel of niet zijn handen had gewassen en hier gezegd werd dat dat niet gedaan was. het was niet op stream te zien geweest.
Als iedereen dat doetquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Omdat mensen op de polls niet altijd precies zelfde stemmen als bij het echte stemmen?
De poll is voor mij aangeven wie ik écht wil die blijft (aka Jane zoals 80% van kijkers/volgers). Maar tactisch stem ik vandaag Sharice.
Ik vind het wel goed om op de poll eerlijk te stemmen, anders heeft niemand een leidraad of / in welke richting een tactische stem misschien nodig is.
Is heel goed te zien als je erop let. Ik zag Pootje ook net zijn handen wassen omdat hij iets met eten ging doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zie bijna nooit iemand zijn handen wassen. En dat wil niet zeggen dat het niet gebeurt. Geen idee.
Nee hoor. Het was gewoon op de man.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan was het een misverstand van mijn kant.
* greysbones zet haar beste Milena stem op JOYCEEEEEEEEquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:23 schreef Kodiak100 het volgende:
wie gaat er een pak broodmix over de schutting gooien?
dat vraag ik me eigenlijk ook afquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena vraagt zich af wat het verschil tussen meel en bloem is
bloem is fijnerquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat vraag ik me eigenlijk ook af
ik ga zo maar even stemmen danquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo ze gaan verwend worden zo te zien
Mijn eerste tip om het verschil tussen meel en bloem te onthouden is een ezelsbruggetje: meel is veel! Dit leerde ik ooit van een molenaar. Voor meel wordt de hele graankorrel gebruikt, inclusief vliesjes. Bij bloem zijn deze vliesjes eruit gezeefd. Het soort bloem wat je overhoudt, is afhankelijk van het soort graan en de malingquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Bloem is fijner dan meel. Uit bloem worden de zemelen eruit gezeefd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena vraagt zich af wat het verschil tussen meel en bloem is
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, weet alleen dat ik het heel vaak zag van Salarquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is heel goed te zien als je erop let. Ik zag Pootje ook net zijn handen wassen omdat hij iets met eten ging doen.
>Helemaal waar en daar ben ik me elke week van bewust.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als iedereen dat doet
gaat het ook fout
Lekker terug de pot in met wat stofjes erbijquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:28 schreef greysbones het volgende:
Axel gooit even heel lomp de zoutpot om
Het is een tic van mij om daarop te letten. Eerst naar de kraan en dan pas aan het eten zitten. Dat is mij met de paplepel ingegeven.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, weet alleen dat ik het heel vaak zag van Salar![]()
na toilet bezoek omdat hij daar lang voor de spiegel bleef hangen.....
De keuken is net een paar dagen open. dus let er niet op.....
njommmquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker terug de pot in met wat stofjes erbij
Je bakt er witbrood mee. Wil je echt een goed brood dan neem je volkoren. Daar zit de hele graan in.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Meel vormt de basis voor bloem. Bij het maken van bloem worden de zemelen en kiemen eruit gezeefd, waardoor er bloem ontstaat. Bloem is minder voedzaam dan meel, omdat de voedzame zemelen en kiemen worden verwijderd. Bloem heeft daardoor ook een fijnere structuur dan meel
[..]
Ben blij dat er meer zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |