Niet 'kunnen' kopen idd. Dat vind ik er wel jammer aan. Alleen in week 1 of 2 kon iedereen even rondje kluis om rond te kijken en konden enkelen wat kopen die wat meer geld hadden. Alle keren erna zijn er vaak maar 3 of 4 bezoekjes in de kluis geweest omdat alles daarna al op was. Vul sommige GC weer aan en laat ze lekker elkaar bestoken met die dingen zodat het nog beetje onvoorspelbare bank oplevert. Dit was het allemaal net niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:55 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat is toch juist de hele opzet van het spel dit jaar..
ze weten van elkaar niet wat ze wel of niet kunnen kopen, idem met de decisionmakers..
die hebben de mogelijkheid om dingen wel of niet te vertellen die zijn wel of niet gekocht hebben in de DR
charisse had er eentje gekocht, de zwarte geloof ik, heel machtige GC -er werd er gezegd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:59 schreef ledn81 het volgende:
voeten
[..]
Niet 'kunnen' kopen idd. Dat vind ik er wel jammer aan. Alleen in week 1 of 2 kon iedereen even rondje kluis om rond te kijken en konden enkelen wat kopen die wat meer geld hadden. Alle keren erna zijn er vaak maar 3 of 4 bezoekjes in de kluis geweest omdat alles daarna al op was. Vul sommige GC weer aan en laat ze lekker elkaar bestoken met die dingen zodat het nog beetje onvoorspelbare bank oplevert. Dit was het allemaal net niet.
Op 1 scherm allebei de streams open hierquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
heb maar 1 scherm open staan heb mijn andere 2 schermen nodig![]()
Geen idee waar Jordy is. Kaartjes lezen op bed waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
Is het gesprek wat pootje met jordy wilde hebben al geweest
Neequote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
Is het gesprek wat pootje met jordy wilde hebben al geweest
Duidelijk opgegroeid met 1 of meer broersquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:12 schreef ledn81 het volgende:
Jane stomt Axel in zijn balzak als hij niet gaat huilen als ze naar huis moet vanavond
Jordy is nu naar het wekelijkse gesprek in de DBKquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Geen idee waar Jordy is. Kaartjes lezen op bed waarschijnlijk.
Pootje is in de sauna
DBKquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Geen idee waar Jordy is. Kaartjes lezen op bed waarschijnlijk.
Pootje is in de sauna
Zie hem net binnen komenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jordy is nu naar het wekelijkse gesprek in de DBK
Maar doe het maar eens naquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:14 schreef Koos1958 het volgende:
Zo bijzonder vind ik het hier hoe keanu aan het dansen is. Beetje wapperen met zijn armen en benen vind ik het op lijken
Pootje praat een stuk verstaanbaarder wanneer hij met Nederlanders praat. Hij kan het wel, doet alleen vaak geen moeite als hij met Vlamingen is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:15 schreef marky het volgende:
Ik hoop voor Jordy dat hij ondertiteling krijgt bij het gesprek met pootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |