ik zou het best leuk vindenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:43 schreef renevanlaaren het volgende:
als er bij deze stemming weer een vrijwillig vertrekt en de ander mag blijven, hebben die gamechancers ook geen enkele nut
Pootje was mij vanmorgen te opgewekt, die gaat echt wel naar huis vanavondquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Buiten denken ze niet meer dat Pootje vandaag naar huis gaat.
Dan is BB klaar dit seizoen en kan het gecanceld worden!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pootje was mij vanmorgen te opgewekt, die gaat echt wel naar huis vanavond
het verschil zit hem natuurlijk in het feit dat dat groepje van Pootje bewust elke week Jordy erop willen hebben omdat ze hem niet mogen (persoonlijk) en jordy deze week een onverwacht voordeel had dmv de saboteurs..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb weinig met dit clubje maar ze hebben helemaal gelijk dat Jordy wel wil uitdelen maar totaal niet kan incasseren. Zelfde geldt trouwens voor Milena.
Die GC had leuk kunnen zijn. Maar nu zijn ze alleen voor de mensen met de grootste bek en het minste fatsoen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik zou het best leuk vinden![]()
2500 uitgegeven en Jordy zijn centen door het putje voor saus![]()
Gamechangers was best leuk idee maar qua uitvoering is het het ook weer net niet..
zoals het hele seizoen en eigenlijk elk seizoen weer
ze moeten harder worden, dat er met een pen is geschreven heeft ook geen gevolgen gehad.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan is BB klaar dit seizoen en kan het gecanceld worden!
Belgen huichelen liever. Ze pleuren je met een hekel op de bank en gaan vervolgens zielig doen dat je erop staat. Ja Jordy is boos dat als hij erop staat maar verwacht geen geslijm van de mensen die hem erop hebben gezet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rake woorden van Pootje. Fijn dat hij te verstaan is. En ik hoop dat het in de uitzending komt.
Alleen daarom zal Sharice wel gaan, want Milena gaat er niet achteraan, andersom wel en dan zijn ze gelijk 2 bewoners kwijtquote:
De rest zijn gewoon watjes. Alles is anders je speelt voor jezelf.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die GC had leuk kunnen zijn. Maar nu zijn ze alleen voor de mensen met de grootste bek en het minste fatsoen.
Ik lig in een deuk als Pootje vanavond uit zichzelf opstapt en ze geen van drieën weg gaan. Ondanks dat ik graag van Milena af wil zijn en het oneerlijk is.
Alleen al de bek van die Jordy maakt alles goed
Als je iets niet krijgt, heb je dat er vaak over....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:52 schreef marky het volgende:
Axel heeft het weer over zijn favo onderwerp... seks
Tuurlijk niet. Hij koopt alles daarmee plaatst hij ook een target op zijn rug. Ze moeten gewoon zelf beslissen. Je moet het spel spelen net een mes tussen de tanden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:51 schreef mazaru het volgende:
Er had ook een limiet op moeten zitten. Het is oneerlijk dat iemand daar naar binnenstapt en alles koopt. Een limiet van 1 GC had de spanning er nog een beetje ingehouden.
dat is toch juist de hele opzet van het spel dit jaar..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:51 schreef mazaru het volgende:
Er had ook een limiet op moeten zitten. Het is oneerlijk dat iemand daar naar binnenstapt en alles koopt. Een limiet van 1 GC had de spanning er nog een beetje ingehouden.
Spreekwoorden zijn destijds ontstaan door ervaring en observatie en bevatten meestal een grond van waarheid. Je bent zoals het nest waaruit je voortkomt. Bekijk dit zoals je wil maar het echte experiment begint pas wanneer de finale is gespeeld. Voor gans Vlaanderen en Nederland dit tentoon spreiden is hallucinant voor de gevolgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:48 schreef marky het volgende:
[..]
Belgen huichelen liever. Ze pleuren je met een hekel op de bank en gaan vervolgens zielig doen dat je erop staat. Ja Jordy is boos dat als hij erop staat maar verwacht geen geslijm van de mensen die hem erop hebben gezet.
het is alleen een beetje lullig als BB ineens besluit om de regels te veranderen wbt de GC'squote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:55 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat is toch juist de hele opzet van het spel dit jaar..
ze weten van elkaar niet wat ze wel of niet kunnen kopen, idem met de decisionmakers..
die hebben de mogelijkheid om dingen wel of niet te vertellen die zijn wel of niet gekocht hebben in de DR
Ook zoiets wat niet klopt. Dit is gewoon allemaal voor de grote Jordyshowquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:57 schreef Verida het volgende:
[..]
het is alleen een beetje lullig als BB ineens besluit om de regels te veranderen wbt de GC's
charissa heeft in het begin een hele dure gekocht, en die mag dan ineens deze ronde niet gebruikt worden tegen de twee de Jordy heeft gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |