Hij zei trouwens .. Jane heeft meegepraatquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:23 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie: Peppi en Kokki slecht gepraat over haar en Milena heeft meegepraat.
Keanu: huh waarom weet ik daar niks van![]()
Jolien: ging over haar , target
Nee hoe een tampon werktquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat? Dat het eigenlijk een schatje is?
jammer.. Milena blijft nog een weekjequote:
Ik heb weinig met dit clubje maar ze hebben helemaal gelijk dat Jordy wel wil uitdelen maar totaal niet kan incasseren. Zelfde geldt trouwens voor Milena.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
Pootje: "Dat je genomineerd ben, dat hoort erbij, dat is het spel. Het gaat erom hoe je manieren neemt en jezelf... Weet je wij hebben hem vorige week genomineerd, toen stonden wij ook niet van 'Haha! Topspel! Heyheyhey!'. Ik vind dat je dat ook niet... Uit respect voor iedereen, iedereen wil die...."
Axel: "....Toen werd ie ook nog half boos, van 'en dan mag zij beslissen en dan sta ik erop'. Dan mag jij dus beslissen dat ie er eventueel op komt, en dan wordt ie boos" (tegen Milena)
Pootje: "Iedereen wil hier zo lang mogelijk blijven, niemand wil hier weg, dus je kunt het respect tegenover elkaar hoog houden. Het is niet leuk, de nominaties bij wijze van spreken, het hoort erbij, maar je moet de wonden niet ....."
Sharice: ".....Open halen?"
Pootje: ".....Open halen! Of nee, het mes niet dieper duwen he. Het is het spel"
Vanmorgen ook al , veranderd niet veel meer denk ikquote:
Kutkletsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |