Oh dat is mooiquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:48 schreef marky het volgende:
[..]
Zag 1% verschil bij Salar das echt niets.
Juist 2 meisjes die aan't kletsen zijn. Bah!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:57 schreef zodeju het volgende:
Nou Kaenu klaar we weten het positieve afsluiting van je gesprek met Milena.....doeiiiiiii
Pootje zegt iets zinnigsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
We moeten de wonden niet ophalen, mes niet dieper duwen zegt Pootje.. dit is het spel
Herb het ook gemist maar was bij het ontbijt.....misschien is alles voor die tijd gebeurt. Daar was Milena al bij.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:59 schreef Kissingbird het volgende:
Vraagje: ik zie in de Cos niks terug over een gesprek vandaag buiten tussen Milena en Matthie.
Was dat niet op de stream te zien? of heb ik eroverheen gelezen![]()
zie ook niks over een gesprek tussen Keanu en Milena.. Milena zou gehuild hebben ook door wat hij zei
Ik heb geen gesprek tussen hun gezien, wel tussen Keanu.,Jolien en Milena gisteren wat ook zijdelings met Mattie te maken hadquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:59 schreef Kissingbird het volgende:
Vraagje: ik zie in de Cos niks terug over een gesprek vandaag buiten tussen Milena en Matthie.
Was dat niet op de stream te zien? of heb ik er overheen gelezen![]()
zie ook niks over een gesprek tussen Keanu en Milena.. Milena zou gehuild hebben ook door wat hij zei
Op x even zitten lezen.. gesprek was idd gister.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen gesprek tussen hun gezien, wel tussen Keanu.,Jolien en Milena gisteren wat ook zijdelings met Mattie te maken had
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Op x even zitten lezen.. gesprek was idd gister.
Dit gaat vast over Jordy.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
Pootje: "Dat je genomineerd ben, dat hoort erbij, dat is het spel. Het gaat erom hoe je manieren neemt en jezelf... Weet je wij hebben hem vorige week genomineerd, toen stonden wij ook niet van 'Haha! Topspel! Heyheyhey!'. Ik vind dat je dat ook niet... Uit respect voor iedereen, iedereen wil die...."
Axel: "....Toen werd ie ook nog half boos, van 'en dan mag zij beslissen en dan sta ik erop'. Dan mag jij dus beslissen dat ie er eventueel op komt, en dan wordt ie boos" (tegen Milena)
Pootje: "Iedereen wil hier zo lang mogelijk blijven, niemand wil hier weg, dus je kunt het respect tegenover elkaar hoog houden. Het is niet leuk, de nominaties bij wijze van spreken, het hoort erbij, maar je moet de wonden niet ....." Sharice: ".....Open halen?"
Pootje: ".....Open halen! Of nee, het mes niet dieper duwen he. Het is het spel"
Vindt hem een colporteur die zijn voeten tussen je voordeur klemt en maar door gaat en maar door gaat.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:09 schreef Droopie het volgende:
Kiki, wat een wijsheid die man.
Die zie ik nog wel de opvolger van de paus worden hoor.
Rake woorden van Pootje. Fijn dat hij te verstaan is. En ik hoop dat het in de uitzending komt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dit gaat vast over Jordy.![]()
Ik vind dat zo een naar mens. Bleehh
Laten we dat eerste een soort van hopenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:13 schreef Droopie het volgende:
Ik stop ermee
Keanu denkt dat Sharice als meest favoriete blijft.
Het was gezellig
Yup, vond het heel wat dat Pootje -relatief- makkelijk te verstaan was in dit gesprek.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dit gaat vast over Jordy.![]()
Ik vind dat zo een naar mens. Bleehh
Wel een goede beschrijving.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
Pootje: "Dat je genomineerd ben, dat hoort erbij, dat is het spel. Het gaat erom hoe je manieren neemt en jezelf... Weet je wij hebben hem vorige week genomineerd, toen stonden wij ook niet van 'Haha! Topspel! Heyheyhey!'. Ik vind dat je dat ook niet... Uit respect voor iedereen, iedereen wil die...."
Axel: "....Toen werd ie ook nog half boos, van 'en dan mag zij beslissen en dan sta ik erop'. Dan mag jij dus beslissen dat ie er eventueel op komt, en dan wordt ie boos" (tegen Milena)
Pootje: "Iedereen wil hier zo lang mogelijk blijven, niemand wil hier weg, dus je kunt het respect tegenover elkaar hoog houden. Het is niet leuk, de nominaties bij wijze van spreken, het hoort erbij, maar je moet de wonden niet ....."
Sharice: ".....Open halen?"
Pootje: ".....Open halen! Of nee, het mes niet dieper duwen he. Het is het spel"
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Kiki denkt dat Sharice er vanavond als favoriet uitkomt ...
Alleen jammer dat je niet geschorst kan worden als je weigert verstaanbaar te praten....Volgende keer gewoon een chinees erin zetten die geen hollands kan/wil praten....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, vond het heel wat dat Pootje -relatief- makkelijk te verstaan was in dit gesprek.
Dan blijkt ie dus zo af en toe ook nog best eens wat zinnigs te kunnen zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |