quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:33 schreef KinKiJan het volgende:
Wij zijn volgende week tijdens 'Fanweek' DM, en kunnen stemmen voor hun eten, aldus BB op Twitter.Zo ze gaan verwend worden zo te zienSPOILER: de optiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hou het maar bij de streamsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:47 schreef marky het volgende:
[..]
Dit ging toch duidelijk over wat je niet hebt gezien.
Ik zou er geen hap van nemenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:01 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Touwfiguren maken met deeg
Dat op de man spelen gebeurt hier continu , dan mag daar ook beter op gelet worden want je haalt er iets uit en vergeet daarmee wel waarom mensen reageren , want het is bullshitquote:
Salar poll nu 2% verschil. Is ook nog steeds niksquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
1% is net niks.. kunnen ze eigenlijk zelf kiezen wie er gaat.. zullen ze altijd wel doen.. maar beetje raar om bv een Jane weg te sturen.. als je ziet dat ze zo populair is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Salar poll nu 2% verschil. Is ook nog steeds niksFEBO kan hier alle kanten mee op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Ik ben hier niet 24 uuur per dag, zet een tr als je ziet dat er op de man gespeeld wordtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat op de man spelen gebeurt hier continu , dan mag daar ook beter op gelet worden want je haalt er iets uit en vergeet daarmee wel waarom mensen reageren , want het is bullshit
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Salar poll nu 2% verschil. Is ook nog steeds niksWat zou er gebeuren bij een gelijke stand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja alleen die in het blauw valt buiten de boot.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:48 schreef mazaru het volgende:
Kijk nou toch!![]()
Dit is leuke fun!![]()
[ afbeelding ]
Beiden eruit?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren bij een gelijke stand?
Ik denk dat Jordy dan mag beslissenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren bij een gelijke stand?
Of iemand van de bewoners moet kiezen?quote:
Keanu heeft de beslissende stemquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of iemand van de bewoners moet kiezen?
Twee streams op kaarters
Tot morgen zal er niet veel gebeuren denk ik
Waarom hij dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Jordy dan mag beslissen
Milena heeft binnen 5 min nieuwe vriendjes gemaakt met dr slijmtactieken en zit ze in een nieuw bondjequote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Kijkend naar het beeld met Milena erop kan ik mij alleen maar afvragen hoe hard ze gaat wenen als Sharice moet gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |