Die zal voor Milena kiezen. Ze heeft zich volgens mij gisteren goed in zitten likken bij hemquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Keanu heeft de beslissende stem
O die kan dan ingezet worden??quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wat ik daar straks dacht te begrijpen is dat hij Sharice naar huis wil.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zal voor Milena kiezen. Ze heeft zich volgens mij gisteren goed in zitten likken bij hem
Op zoveel stemmen is de kans dat ze echt helemaal gelijk staan te verwaarlozen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of iemand van de bewoners moet kiezen?
Twee streams op kaarters
Tot morgen zal er niet veel gebeuren denk ik
Misschien omdat ze door hem erop zijn gezet met zijn gamechangers? Ik weet het ook niet hoor. Ik hoop dat Sharice mag blijven. Die stem van Milena gaat door merg en been en ik wil zien hoe Sharice is zonder Milene. Toen ze als Nele binnenkwam vond ik het een kanjer.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom hij dan?
Er is geen dc maker deze week toch?
Die kans lijkt me 0, dat het tot op de stem gelijk is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren bij een gelijke stand?
Ik heb het ook niet zo gevolgd gisteren, het kwam ontzettend nep over. Daar kan ik niet erg tegen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik daar straks dacht te begrijpen is dat hij Sharice naar huis wil.
Maar heb het niet heel goed gevolgd dat gesprek tussen hem en Mattie
Ik verbaas mij erover dat het best makkelijk is (voor een leek dan).quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:48 schreef Jackiegekkie het volgende:
't Is een dom dansje, maar ze hebben er al sinds gister reuze-lol mee en is zoveel leuker om te kijken dan constante geneuzel en gezeur.
Het enige dat me ontgoochelt is dat Keanu dit niet eerder in gang gestoken heeft (dansen, choreo's) én dat hij niet zelf een choreo'tje bedacht heeft, maar het heeft geleerd van Niels die het kende van Tiktok en zijn kinderen.
Ik had echt al veel meer een dansende Keanu willen zien. Wekelijks een nieuw dansje leren met de hele groep en zo.
En Ferrero Roche eten. Kiendjes komen later aan de beurtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
Wat is het eerste wat je gaat doen als je er komt, vraagt Axel aan Milena
Ik verwachte dat ze zou zeggen, gelijk naar mijn kindjes en lekker knuffelen
Nee, ze gaat haar beste vriedin vragen hoe ze er in de buitenwereld op staat
Het was niet op de man bedoeld, het ging er mij om dat niet te zien was of Jordy wel of niet zijn handen had gewassen en hier gezegd werd dat dat niet gedaan was. het was niet op stream te zien geweest.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben hier niet 24 uuur per dag, zet een tr als je ziet dat er op de man gespeeld wordt
ik pas vaak berichten aan of verwijder ze als het persoonlijk wordt
gisteren zei ze nog naar haar ex te gaan en te blijven slapen zodat ze wakker kon worden met haar kindjesquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
Ja vrijdag is altijd saai. Ik ga even gamenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of iemand van de bewoners moet kiezen?
Twee streams op kaarters
Tot morgen zal er niet veel gebeuren denk ik
Maar die beslissende stem geldt bij het stemmen in het huis.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Klopt, dat hoorde ik haar gister ook al zeggen.....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
het wonderlijke isquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb net toch nog maar een stem op Sharice gedaan
daarmee bewijst ze nogmaals dat ze in dit spel volledig nep is..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie bijna nooit iemand zijn handen wassen. En dat wil niet zeggen dat het niet gebeurt. Geen idee.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het was niet op de man bedoeld, het ging er mij om dat niet te zien was of Jordy wel of niet zijn handen had gewassen en hier gezegd werd dat dat niet gedaan was. het was niet op stream te zien geweest.
Omdat mensen op de polls niet altijd precies zelfde stemmen als bij het echte stemmen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
het wonderlijke is
ik zie veel mensen zeggen
ik stem op Sharice
om Milena er uit te krijgen
maar alsnog staat milena boven haar
Meten met twee matenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zie bijna nooit iemand zijn handen wassen. En dat wil niet zeggen dat het niet gebeurt. Geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |