en de pannenkoeken zijn ook al opquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:19 schreef Kissingbird het volgende:
Ze kunnen geen brood maken vandaag.
Alles is voor Jordy. Dat moet je nu toch wel weten onderhand.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:22 schreef ledn81 het volgende:
Niet aan de pot bloem van Jane komen![]()
die is voor saus
Had ze het maar onder haar kussen moeten leggenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:22 schreef ledn81 het volgende:
Niet aan de pot bloem van Jane komen![]()
die is voor saus
Waar zijn die pannenkoeken van gemaakt vanmorgen?quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had ze het maar onder haar kussen moeten leggen
Ja want dat brood bakt hij alleen voor zichzelf natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles is voor Jordy. Dat moet je nu toch wel weten onderhand.
Jordy is een idioot. Pas de andere bestanddelen procentueel aan je bloem aan en kan kan best brood maken.quote:
Geen idee, ik zat toen ergens in het Franse luchtruimquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar zijn die pannenkoeken van gemaakt vanmorgen?
Hij bakt dus alleen brood voor zichzelf?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles is voor Jordy. Dat moet je nu toch wel weten onderhand.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:25 schreef mazaru het volgende:
Jordy was echt nooit zijn vieze handen voor hij met eten gaat beginnen
heb jij een speciale cam, die alles volgt wat Jordy doet?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:25 schreef mazaru het volgende:
Jordy was echt nooit zijn vieze handen voor hij met eten gaat beginnen
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Geen idee, ik zat toen ergens in het Franse luchtruim
Gaan we op de man spelen? Ik heb commentaar op wat ik op de streams zie. Daar is dit topic voor.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
heb jij een speciale cam, die alles volgt wat Jordy doet?
Die poll moet gewoon geopenbaard worden, dan mag van mij de exit naar volgende week gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die GC had leuk kunnen zijn. Maar nu zijn ze alleen voor de mensen met de grootste bek en het minste fatsoen.
Ik lig in een deuk als Pootje vanavond uit zichzelf opstapt en ze geen van drieën weg gaan. Ondanks dat ik graag van Milena af wil zijn en het oneerlijk is.
Alleen al de bek van die Jordy maakt alles goed
Dit is wel grappigquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:27 schreef ledn81 het volgende:
Mattie prive dansles van KiKi
[ afbeelding ]
Klopt, maar er gebeuren ook dingen die je niet ziet. Dat is wat ik er mee wilde zeggen. De streams wisselen steeds.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaan we op de man spelen? Ik heb commentaar op wat ik op de streams zie. Daar is dit topic voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |