Dan was het een misverstand van mijn kant.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het was niet op de man bedoeld, het ging er mij om dat niet te zien was of Jordy wel of niet zijn handen had gewassen en hier gezegd werd dat dat niet gedaan was. het was niet op stream te zien geweest.
Als iedereen dat doetquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Omdat mensen op de polls niet altijd precies zelfde stemmen als bij het echte stemmen?
De poll is voor mij aangeven wie ik écht wil die blijft (aka Jane zoals 80% van kijkers/volgers). Maar tactisch stem ik vandaag Sharice.
Ik vind het wel goed om op de poll eerlijk te stemmen, anders heeft niemand een leidraad of / in welke richting een tactische stem misschien nodig is.
Is heel goed te zien als je erop let. Ik zag Pootje ook net zijn handen wassen omdat hij iets met eten ging doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zie bijna nooit iemand zijn handen wassen. En dat wil niet zeggen dat het niet gebeurt. Geen idee.
Nee hoor. Het was gewoon op de man.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan was het een misverstand van mijn kant.
* greysbones zet haar beste Milena stem op JOYCEEEEEEEEquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:23 schreef Kodiak100 het volgende:
wie gaat er een pak broodmix over de schutting gooien?
dat vraag ik me eigenlijk ook afquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena vraagt zich af wat het verschil tussen meel en bloem is
bloem is fijnerquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat vraag ik me eigenlijk ook af
ik ga zo maar even stemmen danquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo ze gaan verwend worden zo te zien
Mijn eerste tip om het verschil tussen meel en bloem te onthouden is een ezelsbruggetje: meel is veel! Dit leerde ik ooit van een molenaar. Voor meel wordt de hele graankorrel gebruikt, inclusief vliesjes. Bij bloem zijn deze vliesjes eruit gezeefd. Het soort bloem wat je overhoudt, is afhankelijk van het soort graan en de malingquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Bloem is fijner dan meel. Uit bloem worden de zemelen eruit gezeefd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena vraagt zich af wat het verschil tussen meel en bloem is
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, weet alleen dat ik het heel vaak zag van Salarquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is heel goed te zien als je erop let. Ik zag Pootje ook net zijn handen wassen omdat hij iets met eten ging doen.
>Helemaal waar en daar ben ik me elke week van bewust.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als iedereen dat doet
gaat het ook fout
Lekker terug de pot in met wat stofjes erbijquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:28 schreef greysbones het volgende:
Axel gooit even heel lomp de zoutpot om
Het is een tic van mij om daarop te letten. Eerst naar de kraan en dan pas aan het eten zitten. Dat is mij met de paplepel ingegeven.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, weet alleen dat ik het heel vaak zag van Salar![]()
na toilet bezoek omdat hij daar lang voor de spiegel bleef hangen.....
De keuken is net een paar dagen open. dus let er niet op.....
njommmquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker terug de pot in met wat stofjes erbij
Je bakt er witbrood mee. Wil je echt een goed brood dan neem je volkoren. Daar zit de hele graan in.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Meel vormt de basis voor bloem. Bij het maken van bloem worden de zemelen en kiemen eruit gezeefd, waardoor er bloem ontstaat. Bloem is minder voedzaam dan meel, omdat de voedzame zemelen en kiemen worden verwijderd. Bloem heeft daardoor ook een fijnere structuur dan meel
[..]
Ben blij dat er meer zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |