ik ookquote:Op donderdag 27 februari 2025 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus en Jane praten.
Ik vind Mattheus een gladde gluiperige gozer.
Nou iid weet je nog?quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:58 schreef -river- het volgende:
Nostalgie, het lijkt wel of ik nu met inbel verbinding op het forum zit
Van mij is er echt een verdwenen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:04 schreef zodeju het volgende:
Jermig wat is fok traag.....dacht dat mijn post zomaar verdwenen was,
Dat ik al deze moeite doe speciaal voor tijdens deze error momenten ......quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van mij is er echt een verdwenen.
Jane doet net of ze een super speler is. Ze maakt de ene na de andere fout.quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:07 schreef Harry het volgende:
Jane laat Matt met alles weten dat ze sterker en slimmer is dan hem.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:13 schreef engine het volgende:
Sharice gaat alles platwalsen en op oorlogspad als ze mag blijven.
Waarin is gebleken dat ze een superspeler is....niet bij spellen en niet bij keuze momenten voor wie ze nu moet gaan.quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:11 schreef marky het volgende:
[..]
Jane doet net of ze een super speler is. Ze maakt de ene na de andere fout.
Maar toen gaf hij ook aan ik moet er soms aan wennen dat mensen niet zo zijn als ik.quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:14 schreef KinKiJan het volgende:
Jane zegt dat Mattheus niet altijd met Jordy mee hoeft te gaan. Dat doet hij ook niet zegt hij, niet altijd.
Terecht, niemand hoeft verantwoording aan 'm af te leggen, al wil ie soms wel dat ze dan doen (zoals gisteren na die verdeling bijvoorbeeld).
n haar naam erop kwamquote:
Zal me worst wezen, ik vond dat ie zich als Kim Jor-Dy opstelde en zeg dat gewoonquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:18 schreef marky het volgende:
[..]
Maar toen gaf hij ook aan ik moet er soms aan wennen dat mensen niet zo zijn als ik.
Maar hij had wel gelijk want er is nu veel geld in het andere kamp.
Eerlijk zijk moet je thuis doen. Niet in een spel al bb waar je uiteindelijk alleen staat tegen al de rest die je kop er af wil...quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:09 schreef Koos1958 het volgende:
Jane manipuleert als de beste. Vind haar niet eerlijk. En ze draait het nu met jolien gister aan die tafel. Ze heeft wel gepushed dat axel het moest krijgen. Heeft ze zelf verteld aan jolien en dat ze het niet had moeten doen.
wat kunnen ze de nominatie goed dragen zegquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:13 schreef engine het volgende:
Sharice gaat alles platwalsen en op oorlogspad als ze mag blijven.
Die heb ik gemistquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:21 schreef greysbones het volgende:
Die blik van Jane naar Axel toe
[..]
n haar naam erop kwam
Schepje voor schepjequote:Op donderdag 27 februari 2025 10:23 schreef greysbones het volgende:
Jane roddelen over matti nu
Lafjes
Ik denk dat ik toch het liefst Milena eruit wil, al is Sharice net zo erg en als Jane echt overgelopen is en met Sharice gaat bonden mag ze ook wegquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:21 schreef Snensie het volgende:
Kan me echt niet schelen wie eruit gaat.
Kinderachtige reden van Jordyquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
De reden dat Jordy Jolien heeft gesaved is dat Jane de telefoonchallenge aan Axel heeft gegeven.
Heel eerlijk denk ik dat als Milena gaat dan gaat Sharice mee maar anders om gaat Milena volgens mij echt niet Sharice achterna......die gaat gewoon van Jolien en tweede Sharice maken aaaaaaaaalthans dat probeert ze....die wil echt niet naar huis en vooral niet voor een ander,.quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat kunnen ze de nominatie goed dragen zeg
Nou gaat Milena gaat Sharice en visa versa
quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kinderachtige reden van Jordy
Ik geloof Jane niet echt meerquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:33 schreef Harry het volgende:
Jane tegen Jolien: nee meisje, ik heb je hoog zitten.
milena en sharicequote:
Tegenvaller en absoluut onbetrouwbaar , ik vind het wel jammerquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:36 schreef greysbones het volgende:
In de huiskamer gooit ze Matti onder de bus bij
[..]
milena en sharice
En nu doet ze of ze het allemaal wel snapt
Begin een beetje moe te worden van dat Pietje Bell gedrag.quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:39 schreef Koos1958 het volgende:
Stoute jordy extra pannekoeken gebakken van meel en melk wat de hele dag te verkrijgen is en iedereen kan maken.
Had gewoon eerlijk kunnen zeggen dat ie liever Jolien wilde redden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kinderachtige reden van Jordy
Je zou verwachten dat Jordy de persoon Jolien wel wat meer zou waarderen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had gewoon eerlijk kunnen zeggen dat ie liever Jolien wilde redden.
Maar nope, geeft dan die bullshit reden, alsof ie Jolien op de bank had laten zitten om Jane te redden.
on te pratenquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane heeft hier wel een punt Jolien moet meer voor haarzelf opkomen
Ze zou ook vertrekken als Fleur (wie??) moest vertrekkenquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel eerlijk denk ik dat als Milena gaat dan gaat Sharice mee maar anders om gaat Milena volgens mij echt niet Sharice achterna......die gaat gewoon van Jolien en tweede Sharice maken aaaaaaaaalthans dat probeert ze....die wil echt niet naar huis en vooral niet voor een ander,.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had gewoon eerlijk kunnen zeggen dat ie liever Jolien wilde redden.
Maar nope, geeft dan die bullshit reden, alsof ie Jolien op de bank had laten zitten om Jane te redden.
Ik denk als de kijkers hadden gekozen voor Fleur zij het huis daar had afgebroken. En geweigerd om te gaan....Ze kon toen toch ook niet begrijpen dat ze op haar op de bank hadden gezet...quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:45 schreef Ireth het volgende:
Waarom moet je dat zeggen en in je kaarten laten kijken.....
[..]
Ze zou ook vertrekken als Fleur (wie??) moest vertrekken
Dus "Ik naai je waar je bij staat en gooi je voor de bus, maar terwijl ik je duw dan zeg ik het je wel". Zoiets.??....quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:49 schreef KinKiJan het volgende:
Jane zegt wat ze ook tegen Mattheus zei, ook tegen Jolien: "Ik speel het spel niet altijd oprecht, maar ik ben wel direct"
In dit huis is dat zo slecht nog nooit.quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus "Ik naai je waar je bij staat en gooi je voor de bus, maar terwijl ik je duw dan zeg ik het je wel". Zoiets.??....
Hij zei van de week tegen hem dat hij niet zoveel moet denken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:53 schreef Linnied het volgende:
Ik heb altijd het idee dat jordy zich heel erg in loopt te houden als keanu weer met z'n geneuzel begint.
Dat ie t liefst heel diep zou zuchten en weglopen.
Ik heb het gisteravond in de COS geschrevenquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
wat heeft Pootje waar Jane rekening mee had willen houden?
Maar wil je dan zeggen dat het dan wel eerlijk is?? Ik snap helemaal niks met "ik ben wel direct".quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
In dit huis is dat zo slecht nog nooit.
Niet over andere programma's dacht ik.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Dacht dat ze niet over vorige seizoenen mochten kletsen.
Ik ben het aan het overwegenquote:Op donderdag 27 februari 2025 11:09 schreef Droopie het volgende:
Ik zit te wachten op het facebookpeleton die allemaal massaal op Sharice gaan stemmen.
[ x ]
Niets is eerlijk in dat huis en hierquote:Op donderdag 27 februari 2025 11:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar wil je dan zeggen dat het dan wel eerlijk is?? Ik snap helemaal niks met "ik ben wel direct".
Duw en hou gewoon je mond.....
Moeten nu de bewoners weer rekening gaan houden met een bewoner???quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:09 schreef Koos1958 het volgende:
Jane afluisteren maar ze hadden het nergens over. Jane zegt dat ze pootje met rust moeten laten en niet op focussen
IK ben voor Jane gegaan, kartel nu in de meerderheid en hoop dat Jane dan de juiste keuze maakt. Vind haar op zich wel een leuke meid en ze speelt ook gewoon het spel.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben het aan het overwegen
Ze had toch geen keus. Ze moest wel op Jolien stemmen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:09 schreef mazaru het volgende:
Als Jane niet op Jolien heeft gestemd dan is dat misschien wel solidair, maar speltechnisch helemaal niet slim
Ze laten dat niet gebeuren, éen groep in de meerderheid , Jane moet wel switchenquote:Op donderdag 27 februari 2025 11:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
IK ben voor Jane gegaan, kartel nu in de meerderheid en hoop dat Jane dan de juiste keuze maakt. Vind haar op zich wel een leuke meid en ze speelt ook gewoon het spel.
Jane is wel safe, Milena zal moeten blijven van de FEBO maar Sharice zal wel vertrekken en misschien dat Milena wel echter Sharice zelf vertrekt.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:12 schreef Flow3r het volgende:
Voorspelbaar weer.....![]()
Ervan uitgaande dat Milena moet vertrekken
Jane móet zich dus wel aansluiten bij het groepje van Axel, Sharice etc
Anders is het 5 tegen 3 en is het niet meer spannend want dan worden die 3 simpelweg elke keer weggespeeld
Met Jane bij de andere groep , niet het kartel , is het 4 tegen 4
Zo gaat het vaak
Jolien kan net zo goed naar Axel en Jane gaan, dan is het 3 tegen 3 en Pootje/ Sharicequote:Op donderdag 27 februari 2025 11:12 schreef Flow3r het volgende:
Voorspelbaar weer.....![]()
Ervan uitgaande dat Milena moet vertrekken
Jane móet zich dus wel aansluiten bij het groepje van Axel, Sharice etc
Anders is het 5 tegen 3 en is het niet meer spannend want dan worden die 3 simpelweg elke keer weggespeeld
Met Jane bij de andere groep , niet het kartel , is het 4 tegen 4
Zo gaat het vaak
Nee vermoed van niet hoor. geluid was gewoon erg slecht dus denk dat ze er een extra inhangen om de audio te verbeteren.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
Oeps, dat sauna-water-gevecht gisteren heeft waarschijnlijk een microfoon gekost, ze hebben het erover dat er nu een nieuwe in de sauna hangt.
Zou misselijk zijn ja. Maar dan gooien ze wat mij betreft gewoon Pootje en degene met de minste stemmen in die taxi en dan volgende week een keer geen exit.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ben nog steeds bang dat er niemand van de bank vertrekt, maar dat Pootje gaat
Dus gewoon een David S.......dan is het voor mij klaar.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:12 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat pootje het op psychische problemen gooien om er uit te mogen. Als bb hier in meegaat om hem te laten gaan ipv een van die meiden ben ik er wel klaar mee. Gooi er dan een oud bewoner erin als opvulling zonder dat die kan winnen.
Dat zou prima zijn 😁quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ben nog steeds bang dat er niemand van de bank vertrekt, maar dat Pootje gaat
Milena juist laten zitten.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou misselijk zijn ja. Maar dan gooien ze wat mij betreft gewoon Pootje en degene met de minste stemmen in die taxi en dan volgende week een keer geen exit.
Ook niet ideaal, maar wel beter dan weer iemand die weggestemd is er op deze manier in houden
Het is ook wel leuk als Milena nog een week met die pin moet lopen en er dan uit gaat.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus gewoon een David S.......dan is het voor mij klaar.
Precies, en, ik kan me niet voorstellen dat BB akkoord gaat met een actie van Pootje op deze manier. Ziek oke, Familie omstandigheden oke, maar iemand redden? moet niet mogen, en BB heeft ook heus gezien en gehoord, dat hij het hier al 2 week over heeft.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:27 schreef freaky40 het volgende:
Dan zijn ze wel AF hoor als ze dat weer gaan doen, kan echt niet. Pootje kan NU vertrekken maar niet tijdens de exit aflevering daar moet gewoon een genomineerde weg. Punt.
Nee nee nee, gaan we niet doen!quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:27 schreef Snensie het volgende:
[..]
Het is ook wel leuk als Milena nog een week met die pin moet lopen en er dan uit gaat.
Ik zou hem voor geen minuut missenquote:Op donderdag 27 februari 2025 11:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit is de slapste BB ooit. Alles is anders, Fluisteren mag, slapen overdag mag, als we het maar niet zien. niet reageren op batterijwissel mag, zeuren over eten, en weggaan en zo een ander in het huis laten. Dit vind ik niet kunnen, dan kan je de GC eruit halen, hoeven ze niet meer te nomineren en wij niet meer te stemmen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:27 schreef freaky40 het volgende:
Dan zijn ze wel AF hoor als ze dat weer gaan doen, kan echt niet. Pootje kan NU vertrekken maar niet tijdens de exit aflevering daar moet gewoon een genomineerde weg. Punt.
Dat laatste deden ze bij Million Dollar Island ook.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit is de slapste BB ooit. Alles is anders, Fluisteren mag, slapen overdag mag, als we het maar niet zien. niet reageren op batterijwissel mag, zeuren over eten, en weggaan en zo een ander in het huis laten. Dit vind ik niet kunnen, dan kan je de GC eruit halen, hoeven ze niet meer te nomineren en wij niet meer te stemmen.
Dan kan BB gewoon elke week vragen: Wie wil er graag naar huis
Gaan ze niet doen. Als Jordy geïsoleerd raakt wint hij het programma dan zou dat nu al bekend zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jolien kan net zo goed naar Axel en Jane gaan, dan is het 3 tegen 3 en Pootje/ Sharice
Paar zalvende woorden, en hoppa.
Matt en Keanu zullen haar wel normaal blijven behandelen, Jordy raakt geisoleerd.
Kan allemaal, speculatie
BB eergisteren: "In mijn huis mag niet geschreven worden."quote:
Neeeeheee Milena moet weg!quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Milena juist laten zitten.
"Milena, jij had 4% van de stemmen, maar omdat Pootje wegwilt moet je blijven, je geld is nu wel op"
zit gewoon te kaartenquote:Op donderdag 27 februari 2025 11:45 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is er met Pootje? ze hebben het allemaal van Kartel over hem en Jane ook dat ze hem maar even moeten laten gaan eno
Hoorde gisteravond ook al zoiets, toen zat hij met Jane in de suite. Problemen met?? kan die man amper verstaanquote:
En om dit soort dingen is BB een slap aftreksel geworden van wat het ooit wasquote:Op donderdag 27 februari 2025 11:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
BB eergisteren: "In mijn huis mag niet geschreven worden."
Er schijnt iets met hem te zijn wat alleen bekend is bij dat clubje van Sharice /Milena, waar Jane gisteren pas achter kwam en verder geen idee, ik heb gisteravond niet meer gekeken en kijk nu ook nietquote:Op donderdag 27 februari 2025 11:45 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is er met Pootje? ze hebben het allemaal van Kartel over hem en Jane ook dat ze hem maar even moeten laten gaan eno
mssn door de brief van mevr. Pootje , die schreef dat het niet echt goed ging thuisquote:Op donderdag 27 februari 2025 11:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er schijnt iets met hem te zijn wat alleen bekend is bij dat clubje van Sharice /Milena, waar Jane gisteren pas achter kwam en verder geen idee, ik heb gisteravond niet meer gekeken en kijk nu ook niet
Zei hij maandag al voorstellen. Hij naar huis als sharice zou moeten gaan net zo als David s had gedaan.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En is Pootje tot inkeer gekomen en wil naar huis en meteen niemand van de bank naar huis (hoop ik niet)
Dinsdagavond wilde hij voor 12k nog niet het huis verlaten, hij weet het zelf ook niet.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zei hij maandag al voorstellen. Hij naar huis als sharice zou moeten gaan net zo als David s had gedaan.
Dan is het klaar voor mij.....quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zei hij maandag al voorstellen. Hij naar huis als sharice zou moeten gaan net zo als David s had gedaan.
Voor mij ook. Hadden ze beter moeten casten en niet van die slappelingen in het huis moeten zetten.quote:
Geldbedrag gaat hij niet krijgen ik denk dat ze hem gewoon volgende week op de bank manipuleren dan kan hij naar huis met behoud van de dagvergoeding.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dinsdagavond wilde hij voor 12k nog niet het huis verlaten, hij weet het zelf ook niet.
In zijn hoofd hoopt hij mssn op een geldbedrag en vertrek, dat ie mssn een verleiding krijgt.
Bij de productie ligt hopelijk een brief klaar van de juridische afdeling.
heb het even opgezocht:quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er schijnt iets met hem te zijn wat alleen bekend is bij dat clubje van Sharice /Milena, waar Jane gisteren pas achter kwam en verder geen idee, ik heb gisteravond niet meer gekeken en kijk nu ook niet
quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:42 schreef Kissingbird het volgende:
op 1 nu Pootje Jane
Jane: hoorde dat je thuis mist
Pootje: beetje psychische problemen (laatste verstond ik niet )
Maar Jordy en Jolien vinden vooral zichzelf heeeeeeeeeeel erg geweldigquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:21 schreef Droopie het volgende:
Jordy gaat Keanu even door de mangel halen.
Hij wordt moe van zijn woorden
"Het begint op slijmen te lijken, hij slaat door"
Jolien vindt dat Keanu teveel geforceerd praat. Haha.
Jolien baalt dat ie Keanu niet gewoon even stil kon zijn.
Jordy en Jolien vinden dat Keanu teveel praat.
Ze vinden hem allebei wel een goede en lieve jongen, maar zij zien ook wat wij zien en wat velen hier soms ergert. Maar Jordy zegt het ook zelf tegen hem.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:21 schreef Droopie het volgende:
Haha zag ik het dus toch goed. Jordy zat zich kapot te ergeren tijdens dat gezemel van keanu.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:21 schreef Droopie het volgende:
Is helemaal niet negatief. Gewoon ter bescherming voor keanu dat die alle emoties van mensen oppakt.ze vinden hem allebei fijne knul en hij jiet aanvoelt als.mensen eens alleen willen zijn. En bv gister dat mattie alleen wilde zijn en keanu er dan weer heen ging.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:21 schreef Droopie het volgende:
Helemaal niet ze zijn gewoon al wat verderquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar Jordy en Jolien vinden vooral zichzelf heeeeeeeeeeel erg geweldig
Keanu is een zeikwijf die geen stilte kan handelen, leeft op drama.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is helemaal niet negatief. Gewoon ter bescherming voor keanu dat die alle emoties van mensen oppakt.ze vinden hem allebei fijne knul en hij jiet aanvoelt als.mensen eens alleen willen zijn. En bv gister dat mattie alleen wilde zijn en keanu er dan weer heen ging.
Wat Jordy net zeiquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Keanu is een zeikwijf die geen stilte kan handelen, leeft op drama.
Dat huis is ook niet gezond als je een beetje (over) gevoelig bent?quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:29 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt soms moet je mensen eens even laten met hoe ze zich voelen. Allebei dat keanu een hele lieve jongen is en het goed bedoelt maar voor zichzelf teveel emoties van anderen aanhaalt
Dat kunnen ze allebei wel naar elkaar luisteren en hun gevoel uitspreken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:33 schreef marky het volgende:
Gesprekken tussen Jordy en Jolien zijn altijd fijn. Ze levelen heel erg goed. Als ik zie hoe het gesprek met Jane met Jolien dan doet Jane kleinerend naar Jolien.
Nee, maar als je het vol kunt houden, kun je wel voor de winst gaanquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat huis is ook niet gezond als je een beetje (over) gevoelig bent?
Ik had een compleet andere beleving van het gesprek tussen Jolien en Jane.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:33 schreef marky het volgende:
Gesprekken tussen Jordy en Jolien zijn altijd fijn. Ze levelen heel erg goed. Als ik zie hoe het gesprek met Jane met Jolien dan doet Jane kleinerend naar Jolien.
Alleen als het over zichzelf gaat of over mensen eliminerenquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:32 schreef Rhosyn het volgende:
En Jordy praat niet veel? Ik zie de hele tijd die yepperdieyep opening onder zijn neus yeppen..
Ben ik ff weg kom ik 10 minuten later terug en ja hoor
yepperdieyep yepperdieyep yepperdieyep yepperdieyep
Moet je wel het publiek achter je hebbenquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, maar als je het vol kunt houden, kun je wel voor de winst gaan
Jordy is de hele ochtend al stil. Hij is nu pas echt zelf aan het praten.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:32 schreef Rhosyn het volgende:
En Jordy praat niet veel? Ik zie de hele tijd die yepperdieyep opening onder zijn neus yeppen..
Ben ik ff weg kom ik 10 minuten later terug en ja hoor
yepperdieyep yepperdieyep yepperdieyep yepperdieyep
Ik vond het een beetje tweeledigquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik had een compleet andere beleving van het gesprek tussen Jolien en Jane.
Klopt, maar ik vond het niet kleinerend.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje tweeledig
Aan de ene kant .. je moet meer voor jezelf opkomen
Aan de andere kant .. Ow ja ik heb wel over je lopen lullen maar das niet persoonlijk hoor
Jolien heeft dat wel iigquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet je wel het publiek achter je hebben
Nee was het ook nietquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vond het niet kleinerend.
Heel eerlijk het is stom maar als je ze naast elkaar ziet lijkt ze wel een heel stuk ouder.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee was het ook niet
Alleen moet Jane ophouden met Jolien meisje noemen
Ze zijn ongeveer even oud
Ook dan is meisje wel ietwat kleinerendquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel eerlijk het is stom maar als je ze naast elkaar ziet lijkt ze wel een heel stuk ouder.
Meisje ik zal je helpen hoor...quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zeker en ze verdient dat totaal niet want ze weet beter dan Jane hoe of wat.....Zelf bij de mannen die hun plannen uitleggen kan ze al inschatten of dat een goed idee is.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook dan is meisje wel ietwat kleinerend
Ik hoop dat ze koekjes onder hun kussen verstoppen, is lachen man!quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:49 schreef ledn81 het volgende:
Jeej koekjes bakken met Jane en Axel (of iets anders, maar alels beter dan gebabbel buiten)![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben dat nog niet eens gekregen. Zal vanavond wel grotendeels voorbereid aangeleverd worden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zijn ze eigenlijk al bezig met dat stoofvlees
Ohja dat is vandaagquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nee ik had het hier altijd dag op petroleum stelletje staan. Tegenwoordig in de oven op 100 graden in stoofpan en dan 5 uur. Maar dan 3 kilo tegelijkquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
Op de inductieplaat gaat het ook heel mooi.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ik had het hier altijd dag op petroleum stelletje staan. Tegenwoordig in de oven op 100 graden in stoofpan en dan 5 uur. Maar dan 3 kilo tegelijk
Gewoon lekker lol maken en herinneringen ophalen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:58 schreef Koos1958 het volgende:
Buiten hebben ze het over dronken jordy als elvis. En 2e dat het een zooitje werd op 0.0% zegt jordy
ze deed inderdaad niet kleinerend naar Jolienquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet kleinerend, eerder moederlijk adviesquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze deed inderdaad niet kleinerend naar Jolien
Dat was Sharice eerder op de dag aan het schrijven (er mag niet geschreven worden in mijn huis)quote:
Waarom schrijven als je dit gewoon kan zeggen tegen haar op de manier zoals die 2 communiceren via fluisteren in elkaars oor.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Sharice heeft op de binnenkant van een envelop een briefje geschreven
[ afbeelding ]
Dat moet haast wel dan want moet behoorlijk tijd opstaanquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze hebben dat nog niet eens gekregen. Zal vanavond wel grotendeels voorbereid aangeleverd worden.
nominatie voor volgende week dan vastquote:Op donderdag 27 februari 2025 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat was Sharice eerder op de dag aan het schrijven (er mag niet geschreven worden in mijn huis)
Ja ik heb het ook altijd lang opstaanquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ik had het hier altijd dag op petroleum stelletje staan. Tegenwoordig in de oven op 100 graden in stoofpan en dan 5 uur. Maar dan 3 kilo tegelijk
De aandacht van Sharice was nog niet voldoende, dus Sharice heeft haar liefde ook even op papier geschrevenquote:
nah ze hebben toch gedreigd als de 1 gaat, gaat de ander ookquote:
heb het over der vingerquote:Op donderdag 27 februari 2025 13:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
De aandacht van Sharice was nog niet voldoende, dus Sharice heeft haar liefde ook even op papier geschreven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neeee hahahha der vingerquote:Op donderdag 27 februari 2025 13:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hartzeer... voor zover mogelijk...
quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Keihard janken hier. Oef wat mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Beterquote:Op donderdag 27 februari 2025 13:13 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat ze samen vertrekken. Milena heeft daar ook niets meer.
Ik ruik het hier.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:13 schreef Joyce-43 het volgende:
nou toch goed Milena vind der zelf leuker als Jane![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |