Zei hij maandag al voorstellen. Hij naar huis als sharice zou moeten gaan net zo als David s had gedaan.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En is Pootje tot inkeer gekomen en wil naar huis en meteen niemand van de bank naar huis (hoop ik niet)
Dinsdagavond wilde hij voor 12k nog niet het huis verlaten, hij weet het zelf ook niet.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zei hij maandag al voorstellen. Hij naar huis als sharice zou moeten gaan net zo als David s had gedaan.
Dan is het klaar voor mij.....quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zei hij maandag al voorstellen. Hij naar huis als sharice zou moeten gaan net zo als David s had gedaan.
Voor mij ook. Hadden ze beter moeten casten en niet van die slappelingen in het huis moeten zetten.quote:
Geldbedrag gaat hij niet krijgen ik denk dat ze hem gewoon volgende week op de bank manipuleren dan kan hij naar huis met behoud van de dagvergoeding.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dinsdagavond wilde hij voor 12k nog niet het huis verlaten, hij weet het zelf ook niet.
In zijn hoofd hoopt hij mssn op een geldbedrag en vertrek, dat ie mssn een verleiding krijgt.
Bij de productie ligt hopelijk een brief klaar van de juridische afdeling.
heb het even opgezocht:quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er schijnt iets met hem te zijn wat alleen bekend is bij dat clubje van Sharice /Milena, waar Jane gisteren pas achter kwam en verder geen idee, ik heb gisteravond niet meer gekeken en kijk nu ook niet
quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:42 schreef Kissingbird het volgende:
op 1 nu Pootje Jane
Jane: hoorde dat je thuis mist
Pootje: beetje psychische problemen (laatste verstond ik niet )
Maar Jordy en Jolien vinden vooral zichzelf heeeeeeeeeeel erg geweldigquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:21 schreef Droopie het volgende:
Jordy gaat Keanu even door de mangel halen.
Hij wordt moe van zijn woorden
"Het begint op slijmen te lijken, hij slaat door"
Jolien vindt dat Keanu teveel geforceerd praat. Haha.
Jolien baalt dat ie Keanu niet gewoon even stil kon zijn.
Jordy en Jolien vinden dat Keanu teveel praat.
Ze vinden hem allebei wel een goede en lieve jongen, maar zij zien ook wat wij zien en wat velen hier soms ergert. Maar Jordy zegt het ook zelf tegen hem.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:21 schreef Droopie het volgende:
Haha zag ik het dus toch goed. Jordy zat zich kapot te ergeren tijdens dat gezemel van keanu.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:21 schreef Droopie het volgende:
Is helemaal niet negatief. Gewoon ter bescherming voor keanu dat die alle emoties van mensen oppakt.ze vinden hem allebei fijne knul en hij jiet aanvoelt als.mensen eens alleen willen zijn. En bv gister dat mattie alleen wilde zijn en keanu er dan weer heen ging.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:21 schreef Droopie het volgende:
Helemaal niet ze zijn gewoon al wat verderquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar Jordy en Jolien vinden vooral zichzelf heeeeeeeeeeel erg geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |