Heel eerlijk denk ik dat als Milena gaat dan gaat Sharice mee maar anders om gaat Milena volgens mij echt niet Sharice achterna......die gaat gewoon van Jolien en tweede Sharice maken aaaaaaaaalthans dat probeert ze....die wil echt niet naar huis en vooral niet voor een ander,.quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat kunnen ze de nominatie goed dragen zeg
Nou gaat Milena gaat Sharice en visa versa
quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kinderachtige reden van Jordy
Ik geloof Jane niet echt meerquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:33 schreef Harry het volgende:
Jane tegen Jolien: nee meisje, ik heb je hoog zitten.
milena en sharicequote:
Tegenvaller en absoluut onbetrouwbaar , ik vind het wel jammerquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:36 schreef greysbones het volgende:
In de huiskamer gooit ze Matti onder de bus bij
[..]
milena en sharice
En nu doet ze of ze het allemaal wel snapt
Begin een beetje moe te worden van dat Pietje Bell gedrag.quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:39 schreef Koos1958 het volgende:
Stoute jordy extra pannekoeken gebakken van meel en melk wat de hele dag te verkrijgen is en iedereen kan maken.
Had gewoon eerlijk kunnen zeggen dat ie liever Jolien wilde redden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kinderachtige reden van Jordy
Je zou verwachten dat Jordy de persoon Jolien wel wat meer zou waarderen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had gewoon eerlijk kunnen zeggen dat ie liever Jolien wilde redden.
Maar nope, geeft dan die bullshit reden, alsof ie Jolien op de bank had laten zitten om Jane te redden.
on te pratenquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane heeft hier wel een punt Jolien moet meer voor haarzelf opkomen
Ze zou ook vertrekken als Fleur (wie??) moest vertrekkenquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel eerlijk denk ik dat als Milena gaat dan gaat Sharice mee maar anders om gaat Milena volgens mij echt niet Sharice achterna......die gaat gewoon van Jolien en tweede Sharice maken aaaaaaaaalthans dat probeert ze....die wil echt niet naar huis en vooral niet voor een ander,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |