Zou misselijk zijn ja. Maar dan gooien ze wat mij betreft gewoon Pootje en degene met de minste stemmen in die taxi en dan volgende week een keer geen exit.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ben nog steeds bang dat er niemand van de bank vertrekt, maar dat Pootje gaat
Dus gewoon een David S.......dan is het voor mij klaar.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:12 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat pootje het op psychische problemen gooien om er uit te mogen. Als bb hier in meegaat om hem te laten gaan ipv een van die meiden ben ik er wel klaar mee. Gooi er dan een oud bewoner erin als opvulling zonder dat die kan winnen.
Dat zou prima zijn 😁quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ben nog steeds bang dat er niemand van de bank vertrekt, maar dat Pootje gaat
Milena juist laten zitten.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou misselijk zijn ja. Maar dan gooien ze wat mij betreft gewoon Pootje en degene met de minste stemmen in die taxi en dan volgende week een keer geen exit.
Ook niet ideaal, maar wel beter dan weer iemand die weggestemd is er op deze manier in houden
Het is ook wel leuk als Milena nog een week met die pin moet lopen en er dan uit gaat.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus gewoon een David S.......dan is het voor mij klaar.
Precies, en, ik kan me niet voorstellen dat BB akkoord gaat met een actie van Pootje op deze manier. Ziek oke, Familie omstandigheden oke, maar iemand redden? moet niet mogen, en BB heeft ook heus gezien en gehoord, dat hij het hier al 2 week over heeft.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:27 schreef freaky40 het volgende:
Dan zijn ze wel AF hoor als ze dat weer gaan doen, kan echt niet. Pootje kan NU vertrekken maar niet tijdens de exit aflevering daar moet gewoon een genomineerde weg. Punt.
Nee nee nee, gaan we niet doen!quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:27 schreef Snensie het volgende:
[..]
Het is ook wel leuk als Milena nog een week met die pin moet lopen en er dan uit gaat.
Ik zou hem voor geen minuut missenquote:Op donderdag 27 februari 2025 11:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit is de slapste BB ooit. Alles is anders, Fluisteren mag, slapen overdag mag, als we het maar niet zien. niet reageren op batterijwissel mag, zeuren over eten, en weggaan en zo een ander in het huis laten. Dit vind ik niet kunnen, dan kan je de GC eruit halen, hoeven ze niet meer te nomineren en wij niet meer te stemmen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:27 schreef freaky40 het volgende:
Dan zijn ze wel AF hoor als ze dat weer gaan doen, kan echt niet. Pootje kan NU vertrekken maar niet tijdens de exit aflevering daar moet gewoon een genomineerde weg. Punt.
Dat laatste deden ze bij Million Dollar Island ook.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit is de slapste BB ooit. Alles is anders, Fluisteren mag, slapen overdag mag, als we het maar niet zien. niet reageren op batterijwissel mag, zeuren over eten, en weggaan en zo een ander in het huis laten. Dit vind ik niet kunnen, dan kan je de GC eruit halen, hoeven ze niet meer te nomineren en wij niet meer te stemmen.
Dan kan BB gewoon elke week vragen: Wie wil er graag naar huis
Gaan ze niet doen. Als Jordy geïsoleerd raakt wint hij het programma dan zou dat nu al bekend zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jolien kan net zo goed naar Axel en Jane gaan, dan is het 3 tegen 3 en Pootje/ Sharice
Paar zalvende woorden, en hoppa.
Matt en Keanu zullen haar wel normaal blijven behandelen, Jordy raakt geisoleerd.
Kan allemaal, speculatie
BB eergisteren: "In mijn huis mag niet geschreven worden."quote:
Neeeeheee Milena moet weg!quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Milena juist laten zitten.
"Milena, jij had 4% van de stemmen, maar omdat Pootje wegwilt moet je blijven, je geld is nu wel op"
zit gewoon te kaartenquote:Op donderdag 27 februari 2025 11:45 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is er met Pootje? ze hebben het allemaal van Kartel over hem en Jane ook dat ze hem maar even moeten laten gaan eno
Hoorde gisteravond ook al zoiets, toen zat hij met Jane in de suite. Problemen met?? kan die man amper verstaanquote:
En om dit soort dingen is BB een slap aftreksel geworden van wat het ooit wasquote:Op donderdag 27 februari 2025 11:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
BB eergisteren: "In mijn huis mag niet geschreven worden."
Er schijnt iets met hem te zijn wat alleen bekend is bij dat clubje van Sharice /Milena, waar Jane gisteren pas achter kwam en verder geen idee, ik heb gisteravond niet meer gekeken en kijk nu ook nietquote:Op donderdag 27 februari 2025 11:45 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is er met Pootje? ze hebben het allemaal van Kartel over hem en Jane ook dat ze hem maar even moeten laten gaan eno
mssn door de brief van mevr. Pootje , die schreef dat het niet echt goed ging thuisquote:Op donderdag 27 februari 2025 11:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er schijnt iets met hem te zijn wat alleen bekend is bij dat clubje van Sharice /Milena, waar Jane gisteren pas achter kwam en verder geen idee, ik heb gisteravond niet meer gekeken en kijk nu ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |