Ik ben het aan het overwegenquote:Op donderdag 27 februari 2025 11:09 schreef Droopie het volgende:
Ik zit te wachten op het facebookpeleton die allemaal massaal op Sharice gaan stemmen.
[ x ]
Niets is eerlijk in dat huis en hierquote:Op donderdag 27 februari 2025 11:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar wil je dan zeggen dat het dan wel eerlijk is?? Ik snap helemaal niks met "ik ben wel direct".
Duw en hou gewoon je mond.....
Moeten nu de bewoners weer rekening gaan houden met een bewoner???quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:09 schreef Koos1958 het volgende:
Jane afluisteren maar ze hadden het nergens over. Jane zegt dat ze pootje met rust moeten laten en niet op focussen
IK ben voor Jane gegaan, kartel nu in de meerderheid en hoop dat Jane dan de juiste keuze maakt. Vind haar op zich wel een leuke meid en ze speelt ook gewoon het spel.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben het aan het overwegen
Ze had toch geen keus. Ze moest wel op Jolien stemmen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:09 schreef mazaru het volgende:
Als Jane niet op Jolien heeft gestemd dan is dat misschien wel solidair, maar speltechnisch helemaal niet slim
Ze laten dat niet gebeuren, éen groep in de meerderheid , Jane moet wel switchenquote:Op donderdag 27 februari 2025 11:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
IK ben voor Jane gegaan, kartel nu in de meerderheid en hoop dat Jane dan de juiste keuze maakt. Vind haar op zich wel een leuke meid en ze speelt ook gewoon het spel.
Jane is wel safe, Milena zal moeten blijven van de FEBO maar Sharice zal wel vertrekken en misschien dat Milena wel echter Sharice zelf vertrekt.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:12 schreef Flow3r het volgende:
Voorspelbaar weer.....![]()
Ervan uitgaande dat Milena moet vertrekken
Jane móet zich dus wel aansluiten bij het groepje van Axel, Sharice etc
Anders is het 5 tegen 3 en is het niet meer spannend want dan worden die 3 simpelweg elke keer weggespeeld
Met Jane bij de andere groep , niet het kartel , is het 4 tegen 4
Zo gaat het vaak
Jolien kan net zo goed naar Axel en Jane gaan, dan is het 3 tegen 3 en Pootje/ Sharicequote:Op donderdag 27 februari 2025 11:12 schreef Flow3r het volgende:
Voorspelbaar weer.....![]()
Ervan uitgaande dat Milena moet vertrekken
Jane móet zich dus wel aansluiten bij het groepje van Axel, Sharice etc
Anders is het 5 tegen 3 en is het niet meer spannend want dan worden die 3 simpelweg elke keer weggespeeld
Met Jane bij de andere groep , niet het kartel , is het 4 tegen 4
Zo gaat het vaak
Nee vermoed van niet hoor. geluid was gewoon erg slecht dus denk dat ze er een extra inhangen om de audio te verbeteren.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
Oeps, dat sauna-water-gevecht gisteren heeft waarschijnlijk een microfoon gekost, ze hebben het erover dat er nu een nieuwe in de sauna hangt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |