Keanu is een zeikwijf die geen stilte kan handelen, leeft op drama.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is helemaal niet negatief. Gewoon ter bescherming voor keanu dat die alle emoties van mensen oppakt.ze vinden hem allebei fijne knul en hij jiet aanvoelt als.mensen eens alleen willen zijn. En bv gister dat mattie alleen wilde zijn en keanu er dan weer heen ging.
Wat Jordy net zeiquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Keanu is een zeikwijf die geen stilte kan handelen, leeft op drama.
Dat huis is ook niet gezond als je een beetje (over) gevoelig bent?quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:29 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt soms moet je mensen eens even laten met hoe ze zich voelen. Allebei dat keanu een hele lieve jongen is en het goed bedoelt maar voor zichzelf teveel emoties van anderen aanhaalt
Dat kunnen ze allebei wel naar elkaar luisteren en hun gevoel uitspreken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:33 schreef marky het volgende:
Gesprekken tussen Jordy en Jolien zijn altijd fijn. Ze levelen heel erg goed. Als ik zie hoe het gesprek met Jane met Jolien dan doet Jane kleinerend naar Jolien.
Nee, maar als je het vol kunt houden, kun je wel voor de winst gaanquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat huis is ook niet gezond als je een beetje (over) gevoelig bent?
Ik had een compleet andere beleving van het gesprek tussen Jolien en Jane.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:33 schreef marky het volgende:
Gesprekken tussen Jordy en Jolien zijn altijd fijn. Ze levelen heel erg goed. Als ik zie hoe het gesprek met Jane met Jolien dan doet Jane kleinerend naar Jolien.
Alleen als het over zichzelf gaat of over mensen eliminerenquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:32 schreef Rhosyn het volgende:
En Jordy praat niet veel? Ik zie de hele tijd die yepperdieyep opening onder zijn neus yeppen..
Ben ik ff weg kom ik 10 minuten later terug en ja hoor
yepperdieyep yepperdieyep yepperdieyep yepperdieyep
Moet je wel het publiek achter je hebbenquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, maar als je het vol kunt houden, kun je wel voor de winst gaan
Jordy is de hele ochtend al stil. Hij is nu pas echt zelf aan het praten.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:32 schreef Rhosyn het volgende:
En Jordy praat niet veel? Ik zie de hele tijd die yepperdieyep opening onder zijn neus yeppen..
Ben ik ff weg kom ik 10 minuten later terug en ja hoor
yepperdieyep yepperdieyep yepperdieyep yepperdieyep
Ik vond het een beetje tweeledigquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik had een compleet andere beleving van het gesprek tussen Jolien en Jane.
Klopt, maar ik vond het niet kleinerend.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje tweeledig
Aan de ene kant .. je moet meer voor jezelf opkomen
Aan de andere kant .. Ow ja ik heb wel over je lopen lullen maar das niet persoonlijk hoor
Jolien heeft dat wel iigquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet je wel het publiek achter je hebben
Nee was het ook nietquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vond het niet kleinerend.
Ik dacht dat je keanu bedoeldequote:
Heel eerlijk het is stom maar als je ze naast elkaar ziet lijkt ze wel een heel stuk ouder.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee was het ook niet
Alleen moet Jane ophouden met Jolien meisje noemen
Ze zijn ongeveer even oud
Ook dan is meisje wel ietwat kleinerendquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel eerlijk het is stom maar als je ze naast elkaar ziet lijkt ze wel een heel stuk ouder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |